Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kipufogók készítését olcsón vállalom!

mtx/mbx gyujtás alaplap a 2 tekercsel + vezetékekkel eladó-4000 ft

palacsinta@citromail.hu
nem kell cserélni dugót meg gyűrűt, ha egyből leállította és van benne erő akkor nem kell. több ismerősömnek volt olyan h forralta a vizet, kicserélték a hengerfejtömítést és kész
Dugó+gyűrű csere
Megfőzted a motort!
De utána amikor vissza hűlt ugyan úgy ment.Erő volt benne.Modjuk a víz az melegedett.
valószínű hogy hengerfejes lett.
cseréld ki a hengerfejtömítést.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy az miért van a motoromnál hogy egyszer pöcre indul utána amikor következőre akarom indítani valami miatt nem indul be csak tolásra.
Azt nem tudjátok hogy miért? Benzincsapot el lehet rosszul zárni?
Mert eddig akkor volt ilyen ha elfelejtettem elzárni de most el volt zárva!
Üdv.Ma mentem motorozni.Az erdőbe meg fórt a vizem. Szerintetek mitől lehet.Koszos a hűtő belülről?Mondjuk elég meleg volt és egybe is téptem neki rendesen. De szerintem nem kellet volna neki.MTX 125 -rol van szó.Köszi a segítséget.
Üdv.Csak ezek érdekelnének.Egy havernak kellene.Mennyi lenne az ára összesen.
Mennyit szánnál rá? Nekem lehet hogy lesz egy eladó is.
Üdv.Tud valaki Honda MT 80 as hoz oldal idomokat.Köszi.
Üdv.Mindenkinek.Tud valaki Honda MT 80 eladó karburátort.Érdekelne. Köszi.
Na eltudtok rajta igazodni?
AB01 NA 50 Z-B
AB02 Z 50 RB-T / RDG / GZ / JZ-F
AB04 NX 50 MB-C Express SR
AB05 PX 50 A-C / SA-SC
AB06 PX 50 MA / MSA (AB06 K/S), PX 50 MSE / PXR 50 MSE (AB06/S)
AB06 PX 50 MSH, PXR 50 MSH + K (AB06R)
AB07 NB 50 MD-E / ND 50 MC Melody + Aero
AB08 NC 50 B Express
AB09 PA 50 II A-B
AB10 NC 50 C-D
AB11 SC 50 Squash
AB12 NCZ 50 B Motocompo
AB13 NU 50 / MC-D
AB15 PXL 50 SC (Frankreich / Belgien)
AB16 PXL 50 MSC, AB16-S/R (Deutschland / Belgien)
AB19 NK 50 Flush / Tacty (Japan)
AB21 NB 50 ME (Frankreich)
AB22 ZB 50 J / PJ + K Monkey / Z 50 JRH / JRII J
AB23 ST 50 J-T Dax
AB24 PK 50 / MR Wallaroo (Europa-Modelle)
AB25 PK 50 SMR Wallaroo (SMR nur in Deutschland + Belgien)
AC01 MB 50 A + C
AC05 MBX 50 SDF + H-J
AC08 NSR 50 SK-S / NS 50 FL (USA / Japan)
AC09 CA 50 JAZZ (Japan)
AC10 NSR 50 (Japan)
AC12 NS-1 (Japan)
AC13 MG 50 Magna (Japan)
AC14 NSR 50 RV (Spanien/Portugal)
AC15 CB 50 v (DREAM 50)
AC16 APE 50
AD01 MT 50 SA
AD04 MTX 50 SE
AD07 TLM 50
AD09 MTX 50 SH (Holland / Norwegen)
AD10 CRM 50 (Japan)
AE01 QR 50 D-E + M + R
AE02 CR 50 RD-E
AE03 XR 50 R3/ CRF 50 F4
AF01 NH 50 MSF-L Lead
AF02 CH 50 SJ (Sri Lanka), CH 50 MC (Japan)
AF03 NZ 50 MC Leader
AF04 CK 50 Vocal
AF05 NQ 50 G
AF06 NQ 50 E-H / DG Spree / NT 50 F-H
AF09 NB 50 G-H / MF Aero / NE 50 MF (England)
AF10 NH 50 MS / MRG (Japan)
AF12 SE 50 / PH Elite / S
AF14 SD 50 MF-G / MCF-H (Malaysia)
AF16 SA 50 J-P Elite LX / N-P Elite SR / PS-W
AF17 SB 50 / PJ-L Elite E / ES / SY 50 M PAL (Japan)
AF18 SK 50 MJ-L Dio (Japan)
AF20 NH 50 M Lead (Japan)
AF21 SA 50 SJ + P-R (nur in Belgien)
AF21 SA 50 Vision
AF22 SA 50 J-L + P-R (Europa-Modelle)
AF24 SZ 50 M Tact / Standup Tact (Japan)
AF25 SK 50 ML Dio (Japan)
AF26 MS 50 Zook (Japan)
AF27 SK 50 MN Super Dio (Japan / Australien)
AF28 SK 50 MR (Portugal)
AF29 SA 50 N-R Vision
AF32 SJ 50 P-V Bali
AF34 SK 50 MR-Y
AF35 SK 50 M Dio
AF37 SFX 50 S-V
AF39 SFX 50 SV (Belgien)
AF40 SH 50 T-W Scoopy
AF41 SH 50 T-W Scoopy (Portugal)
AF42 SRX 50 W
AF43 SGX 50 V Sky
AF44 SGX 50 SV Sky (Belgien)
AF45 SGX 50 V Sky (Portugal)
AF46 SFX 50 V
AF49 SZX 50 W (X8R-S / X8R-X)
AF55 NPS 50 Ruckus
AF66 NPS 50 Zoomer
DA01 C 70 B-D
DA01 CT 70 B-C
DB01 ST 70 K-L (Spanien / Frankreich), CT 70 M-R
DC02 NSR 75 FJ-M
DC03 NSR 75 N-R (NS-1)
DD01 CT 70 G (Kanada)
DD02 CRM 75 RK-R
DE01 CR 60 RD-G
DE02 XR 70 RV-W / CRF 70 F4
DF03 SH 75 DP
GF9A MTX 50 (Frankreich)
HA01 CD 90 A + H
HA02 C 90 CM (Japan)
HA03 CD 90 (Japan)
HA04 H100SD-J
HA07 C-100 BIZ / ES (Südamerika)
HB01 CY 80
HC01 MB 80 SA
HC03 CB 80 N
HC04 MBX 80 SWD / SWDD + F + H / SW2D + F + H
HC05 MCX 80 SD
HC06 NSR 80 K (Japan)
HC07 APE 80
HD02 MT 80 SA
HD04 XL 80 SB-F
HD05 XL 100 SB-F
HD06 MTX 80 C
HD08 MTX 80 RSD-F
HD09 MTX 80 R2H
HD11 CRM 80 (Japan)
HE01 XR 80 B-E / RB-R / CRF 80 F4
HE02 CR 80 RA-C
HE03 XR 100 B-E / RF-P / CRF 100 F4
HE04 CR 80 RD-P / RBW
HE06 EZ 90 M-T Cub
HE07 CR 85 R/RB 3-6
HF01 NH 80 MF / MDD-E / MSD Aero
HF03 CH 80 F-W Elite
HF05 NH 90 M Lead (Japan / Europa)
HF07 SJ 100 T- Bali EX
HF08 SH 100 T-W
HF09 SRX 90 W
JA01 CG 125 Cargo (Südamerika)
JA04 BIZ 125 KS / ES / + (Südamerika)
JC00 NSR 125 R3N
JC04 CB 125 SA-B
JC05 CM 125 CC
JC06 CB 125 TDC / TTL
JC09 CB 125 RS
JC10 MBX 125 FE-F
JC11 CBX 125 FE + H + N-P (Japan)
JC12 CBX 125 CE + H + N-P (Japan)
JC13 CB 125 SE-F
JC18 CG 125 R-V (Brasilien)
JC20 NSR 125 F/RJ-N
JC22 NSR 125 F/RP-V
JC23 CBZ 125 FP (China)
JC24 CA 125 S Rebel
JC25 CG 125 Titan (Südamerika)
JC26 CA 125 V Rebel
JC27 CG 125 W
JC29 VT 125 CX
JC30 CG 125 ES / KS / KSE / Cargo / Fan (Südamerika)
JC31 VT 125 C
JC32 XL 125 V1
z - 79
Egy - 80 b - 81 c - 82 d - 83 e - 84
f - 85 g - 86 h - 87 j - 88 k - 89
l - 90 m - 91 n - 92 p - 93 R - 94
s - 95 t - 96 v - 97 w - 98 x - 99
y - 2000 (1) - 2001 (2) - 2002 (3) - 2003 (4) - 2004
mindig épül 2001-től
Építési éve az a kód
Mi se tudjuk csak olvastuk és megpróbáljuk értelmezni.
Mit jelentenek a modell kódok?:http://www.cmsnl.com/faq.php?s...
Ezt neked kell eldönteni,de én a helyedben ha tényleg javarész földúton használod,akkor nem kötnék!
Oké.Köszi.Ha fent lessz megírom milyen lett.Az elöbbihez még.Szerinted azért kössek rá biztositást vagy inkább ne.A biztositonál nem fogják nézni a váz számot?Aszfalton nem akarok vele menni.Csak ha nagyon muszáj.Köszi.
Én ehez nem értek,csak halom és mondják!Nem tudom mit takar a motor és alvázszám!
A nem egyforma méretezések miatt (Thaiwan) 110/100-ast vettem a 80-asomra meg kellett faragni az oldalát, hogy beleférjen. A motor bírja, a sarat épp ezért mert szélesebb még jobban.
Olvastad a mailt? Feladtam a csomagot tegnap.

Valakit nem érdekel? http://www.vatera.hu/honda_mtx...
Üdv.Vettem hozzá egy 110/100 cross gumit.Szerinted az jó lesz hozzá.Nem fogja nagyon vissza fogni a motort?Köszi.
Oké.Én inkább terepen szeretném használni.Aszfalton nem nagyon csak amennyit muszáj.De ha kimegyek aszfaltra akkor természetesen nem fogok 100 al menni.Tudom hogy a sm motorokkal csak 40 ell lehet menni.Szerinted biztosítást kössek rá?50 ess ként.Köszi.
Az-az 50, nem az az 50. Az már a gyári azonositó.
Szerintem, ha úgy viselkedsz, (motorral v. motor nélkül) akkor úgyis levadásznak. Lehetsz te akár biciklivel is. Ne járj vele aszfalton, ha mégis akkor viselkedj. Vagy vizsgáztasd le.
Üdv.Még annyi hogy az is benne van hogy JD05 50.Így se jó.Az 50 nem az 50 es száma,nem azt jelenti.