Szerintem kösd vissza az olajkeverőt. Ha jól tudom kisebb fordulatnál kevesebb, nagyobb fordulatnál több olajat kever. Így csökken az olajfogyasztás is, kevésbé füstöl és elv. a teljesítmény is nő. Legalábbis haver vett egy Gilerát először ki volt kötve a keverő, de miután beiktatta, sokkal keményebb lett. Csak ha vissza kötöd, akkor meg kell várni amíg feltolja a csőben az olajat, nehogy anélkül járjon egy darabig sem... Szerintem kösd vissza, de te tudod.
Nekem egyelőre nem vágja ki a lámpákat, de alapjáraton gyengén világít, nagy fordulaton erősen illetve normálisan. Nekem ez így jó, csak ne csapkodja ki.
Segítséget kérnék!
MTX80lc motoromon ugyan működik a különolajzás, de inkább kivettem belőle az olajat és a tankba keverem 1:40-1:50 arányban. A különolajzó rendszeren mindent hagytam úgy ahogy van, csak nincsen benne olaj. Ez így jó, vagy le kell vakítani a karbinál az olajbeáramló lukat vagy valami? Az hülyeség lenne, ha körbe keringetnék egy kis olajat a rendszerben? Hátha így nem romlik el az olajpumpa.
Üdv,
Robi
Nem lett jobb az ellenállással sem?! Nagyon sajnálom, sok sikert hozzá! Itt van a kapcs.rajz, ha ezzel tudok segíteni. Talán valami nem jól van bekötve, vagy a fesz.szabod halt be... Üdv
egy kis segitség kellene
mtxem elkezdte az elsólámpa izzót műszerfalba lévő izzókat kiégetni.
de a hátsó lámpát nem bántja a porcelán ellenállás elég rossz álapotban volt rajta el volt törve a porcelán és egy nagy darab hiányzott is belőle sikerült hozzájutnom egy hibátlan állapotúhoz itt a fórumon kersztül és most kiceréltem és a jelenség ugyanaz szerintetek mi lehet a baj tippeket kérnék .
Sziasztok,
teljesen jól csináljátok, én gyors, pontos válaszokat kaptam, az árakat elfogadtam, amik szerintem teljesen rendben vannak. Az árakat amúgy is a kereslet/kínálat aránya határozza meg, majd ha lesz 50 db ilyen lelkes Honda bontós akkor olcsóbbak lesznek az árak, meg majd 2030-ban is amikor már a kutyának sem kell MTX alkatrész. Én csak két dolgot vásároltam, de nem kellett menni sehova, csak neteztem 20 percet és 500ft postaköltséggel "súlyosbítva" megkapom a két kis alkatrészt. Ennyi, akinek ez nem tetszik, ugorjon be a kocsijába, tankoljon 350ft-os üzemanyagot és járja végig 1 nap alatt 400-500-600km-t kocsikázva a bontókat, ez alaphangon is 15.000ft utazási költség, ha nem mész neki senkinek és a lámpád nem kap 1 kavicsot.
Gyári vs. utángyártott? Melyik a jobb? Az talán egyértelmű, de most ez van és kész, bár lehet kutakodni.
Üdv,
Robi
No comment!
Csak annyi hogy egy ilyen idős tipusnál nem valószinü hogy minden gyári már!És hát ha gyári is már kopottak és azért az új ha utángyártott is kicsit többet ér szerintem,szóval új áron adni használt cuccot nem igazán fer,főleg ha tényleg nem anyagiak miat csináljátok!
Nekem csak ennyi miat volt a megjegyzésem!Na de hagyuk ennyibe a dolgot!További jó üzletelést kivánok!Üdv!Nektek
Rendben, most keltem, délután mindenről adok képeket! Kérlek írd le az email címed! Ja és a láncszett biztos, hogy kell 6ért?! Mert, akkor mondom az alkudós srácnak, hogy ráajánlottak... OK?! Üdv
kellenek a cucok
láncszett
hütövédö idom
oldaltámasz
és egy kuplung kart kereshetnél?
az árak igy már sokkal barátságosabbak
jövöhét végén tudnám rendezni akkor kapok fizetést
Szia kedves Cziprusz!
Én Zoli bátyja vagyok András. Igazad lehet, nem mindig sikerül elsőre reális árat kérni minden alkatrészért. Ezt igyekszünk korrigálni. És ezért minden Hondás sráctól elnézést kérünk! Még gyerekcipőben jár ez a dolog.
Mi a bontást nem unalmunkból, vagy anyagi okokból kezdtük csinálni. Az alkatrészek árából újabb motort veszünk és azt is szétbontjuk. Én megközelítőleg 22-23 napot dolgozok havonta, teljesen más területen.
Az ok egyszerűen az, hogy szeretünk motorozni és motorokkal foglalkozni, elsősorban Hondákkal. Ez a márka tetszik nekünk.
Amikor megvettük az első MTX-et nagyon sok hibával szembesültünk. Emiatt elkezdtünk olyan srácokat keresni, akik bontott alkatrészt hírdetnek ehhez a tipushoz. A hirdetők ilyen válaszokat adtak: Nincs kedvem lebontani. Nem megyek ki lefotózni, mert hideg van. stb...
Tudjuk hogy sokféle motoros van. Van akit nem érdekel a márka, se a minőség, csak meg ne álljon. Viszont van sok fasza gyerek, aki a motorjára vigyáz és rendben szereti tudni. Mi inkább nekik szeretnénk kedvezni. Ők úgy gondolkodnak, ahogy mi.
A jó alkatrészeket viszont csak jó motorokról lehet lebontani. Ezek viszont nem olcsók. Ehhez jön még telefonszámla, utiköltség és rengeteg munka. Minden alkatrészt igyekszünk a lehető legjobban megtakarítani, lefotózni. Az emailokra pedig gyors és pontos választ adni. Remélem a leírtakkal egy kicsit szimpatikusabbak lettünk. És remélem,hogy egyszer majd Te is jól jársz velünk! Minden jót kívánok Neked és minden MTX-es faszagyereknek! Üdv András
Szia! Van egy pár órát használt láncszettem, ha neked megér 6000Ft-ot, akkor a tied. Van egy srác, akinek is ennyit mondtam, de mondta, hogy ő csak 5öt tud érte adni. Egyébként a hűtő védő idom; 2000Ft, oldaltámasz; 2500Ft, kuplung karom nem biztos, hogy van. Na neked kell a láncszett 6-ért? A többi árhoz mit szólsz?
Remélem nem baj, ha nem írok konkrétumokat... Csak mert a lánckerékszettre már van érdeklődő, és úgy néz ki kell neki.
Holnap, de legkésőbb holnap után megírom, mim van, és képeket is adok, csak amíg nem biztosak a cuccok, addig nem akarom két helyre ígérni semmit. Hétvégén biztosan megbeszélünk mindent!
van egy eladó dellorto phbl 24es karbim,teljesen jó állapotba 10e ft-s irányáron.Érdekelne helyette 32es 34es karbi. szabee49@freemail.hu
tel: 30/824 10 49
Igyekszem együttműködő és gyors lenni, az árakat tesómmal közösen hozzuk, de meg sem kérdezem honnan vetted... Nem fogunk összeveszni, nem oltásnak szántam, de nekem is van benne pénzem, és nem akarom elszórni, akinek kell valami, az úgy is mondja, és átl. mindig megegyezésre jutunk.
Segítséget kérnék!
MTX80lc motoromon ugyan működik a különolajzás, de inkább kivettem belőle az olajat és a tankba keverem 1:40-1:50 arányban. A különolajzó rendszeren mindent hagytam úgy ahogy van, csak nincsen benne olaj. Ez így jó, vagy le kell vakítani a karbinál az olajbeáramló lukat vagy valami? Az hülyeség lenne, ha körbe keringetnék egy kis olajat a rendszerben? Hátha így nem romlik el az olajpumpa.
Üdv,
Robi
mtxem elkezdte az elsólámpa izzót műszerfalba lévő izzókat kiégetni.
de a hátsó lámpát nem bántja a porcelán ellenállás elég rossz álapotban volt rajta el volt törve a porcelán és egy nagy darab hiányzott is belőle sikerült hozzájutnom egy hibátlan állapotúhoz itt a fórumon kersztül és most kiceréltem és a jelenség ugyanaz szerintetek mi lehet a baj tippeket kérnék .
teljesen jól csináljátok, én gyors, pontos válaszokat kaptam, az árakat elfogadtam, amik szerintem teljesen rendben vannak. Az árakat amúgy is a kereslet/kínálat aránya határozza meg, majd ha lesz 50 db ilyen lelkes Honda bontós akkor olcsóbbak lesznek az árak, meg majd 2030-ban is amikor már a kutyának sem kell MTX alkatrész. Én csak két dolgot vásároltam, de nem kellett menni sehova, csak neteztem 20 percet és 500ft postaköltséggel "súlyosbítva" megkapom a két kis alkatrészt. Ennyi, akinek ez nem tetszik, ugorjon be a kocsijába, tankoljon 350ft-os üzemanyagot és járja végig 1 nap alatt 400-500-600km-t kocsikázva a bontókat, ez alaphangon is 15.000ft utazási költség, ha nem mész neki senkinek és a lámpád nem kap 1 kavicsot.
Gyári vs. utángyártott? Melyik a jobb? Az talán egyértelmű, de most ez van és kész, bár lehet kutakodni.
Üdv,
Robi
csimpolyas.tamas@freemail.hu
Csak annyi hogy egy ilyen idős tipusnál nem valószinü hogy minden gyári már!És hát ha gyári is már kopottak és azért az új ha utángyártott is kicsit többet ér szerintem,szóval új áron adni használt cuccot nem igazán fer,főleg ha tényleg nem anyagiak miat csináljátok!
Nekem csak ennyi miat volt a megjegyzésem!Na de hagyuk ennyibe a dolgot!További jó üzletelést kivánok!Üdv!Nektek
láncszett
hütövédö idom
oldaltámasz
és egy kuplung kart kereshetnél?
az árak igy már sokkal barátságosabbak
jövöhét végén tudnám rendezni akkor kapok fizetést
Én Zoli bátyja vagyok András. Igazad lehet, nem mindig sikerül elsőre reális árat kérni minden alkatrészért. Ezt igyekszünk korrigálni. És ezért minden Hondás sráctól elnézést kérünk! Még gyerekcipőben jár ez a dolog.
Mi a bontást nem unalmunkból, vagy anyagi okokból kezdtük csinálni. Az alkatrészek árából újabb motort veszünk és azt is szétbontjuk. Én megközelítőleg 22-23 napot dolgozok havonta, teljesen más területen.
Az ok egyszerűen az, hogy szeretünk motorozni és motorokkal foglalkozni, elsősorban Hondákkal. Ez a márka tetszik nekünk.
Amikor megvettük az első MTX-et nagyon sok hibával szembesültünk. Emiatt elkezdtünk olyan srácokat keresni, akik bontott alkatrészt hírdetnek ehhez a tipushoz. A hirdetők ilyen válaszokat adtak: Nincs kedvem lebontani. Nem megyek ki lefotózni, mert hideg van. stb...
Tudjuk hogy sokféle motoros van. Van akit nem érdekel a márka, se a minőség, csak meg ne álljon. Viszont van sok fasza gyerek, aki a motorjára vigyáz és rendben szereti tudni. Mi inkább nekik szeretnénk kedvezni. Ők úgy gondolkodnak, ahogy mi.
A jó alkatrészeket viszont csak jó motorokról lehet lebontani. Ezek viszont nem olcsók. Ehhez jön még telefonszámla, utiköltség és rengeteg munka. Minden alkatrészt igyekszünk a lehető legjobban megtakarítani, lefotózni. Az emailokra pedig gyors és pontos választ adni. Remélem a leírtakkal egy kicsit szimpatikusabbak lettünk. És remélem,hogy egyszer majd Te is jól jársz velünk! Minden jót kívánok Neked és minden MTX-es faszagyereknek! Üdv András
mtx alaplap+ a 2 tekercs eladó 4 ezer ft.
palacsinta@citromail.hu
Holnap, de legkésőbb holnap után megírom, mim van, és képeket is adok, csak amíg nem biztosak a cuccok, addig nem akarom két helyre ígérni semmit. Hétvégén biztosan megbeszélünk mindent!
tel: 30/824 10 49