Csak most olvastam azt amit az egykerekezésről írtál. Sztem nem akkora para - bár hozzáteszem, h még én sem tudok hosszú távon kerekezni a 125 crm emmel. De 2 ben mindenfajta kuplunkg móka nélkül ki tudom emelni... Mondjuk nem a legszebben. Huzatom addig amíg a pow. be nem kapcsol... akkor kövérgáz és karból 1 kicsit megrántom. Mondjuk nekem arrow dobom van...
Én meg lecsupaszítottam az enyémet a hétvégi versenyre! Nagyon állat, olyan mint egy krosszgép! Egy laikus meg se mondja hogy enduro! Majd teszek föl róla képet ha itthon lesz a gép.
NAhh most csináltam képeket...MA moddingoltam kicsit a berugokaron,mert nem hajlott be teljesen és bele akadt a lábam...ezt flexxel megoldottam...utána,hogy ne ugráljon ki azt meg egy fekete gatya gumival
Minden berugás után odahuzatom vele....így legalább nem áll bele a lábamba amikor kirázkódik a terepen....
Csummmeee.....
Jahh a mociba 8as kompresszio van.....tehát nem a gyürük csörögnek..........
Hanem a csapszeg!
szasztok
csak szolok hogy ha valaki crm-t akar venni azt szoljon mert haverom eladja az övét, 94 es évjárta, és tök szép állapotban van zsir a hangja.asszem olyan 260körül akarja adni.
képem nincs még róla de ha szól vki hogy érdekli akkor teszek fel kpet.
15.000km-nél érik a gyűrűcsere.. legalábbis én úgy tudom..
nekem 13.000van benne már ráférne mert gyűrű hangja van magasabb fordulaton..
mára ennyi!
sziasztok!
Nahh szasztok!
Sztem vegyél CRM et..kurva jó kis gép..
Jahh most hoztuk haza az új állatot...majd rakok fel róla képet....az a lényeg,hogy 1994es a motor.....nagyon szép állapotban van,nagyon megy...hátul egy kevlár DLR dob van rajta....
Fasza enduro gumik.... JÓ TELESZKÓPOK....nem is lehet hasonlitani a régihez!
Csak annyi van,hogy 5-6e fordulatnál ha üresen hömpölöd akkor van egy kis gyűrű hang....
Nemtom...hogy azt mi határozza meg hgoy mikor kell gyürüzni a motort....De sztem télen fog megesni a dolog....betolom valami jó honda szervizbe,hogy csinálják meg...
Nagyon fasza a kis gép ,mostmár átértékeltem a crm et
Felnézek mostmár rá
tsr 125 el kezdtem ot 1 ben vagy power nyitásnál 2 ben lehett felvenni csak ahoz akkorát kellet rántani a kormányon hogy majdnem kiszakadt ! de felemelte.és onnantól már csak egyensulyozni kell vele.a 2T nél az a lényeg hogy ne a motor erejével kerekezz hanem a sulypontal.
esni estem már sajnos nem jó érzés.
indulás utánn egyből fölvettem kerékre csak 2 esben volt a husky azt egyből hanyatt is vágott anyi időm se volt hogy a gázt visszaengedjem.
És milyen huszonötössel kezdted? Hanyadikba vetted föl az elejét? A hátsófékről csak annyit hogy tudom hogy a féken kéne lenni a lábamnak de tudom hogy nem lenne reflekszem lenyomni szal elöször hozzákéne szoktatnom magam a fék használatához. És estél már kerékből? Mer tényleg tök poén lenne a sok jó csaj előtt fölvenni kerékre azt nyomni!
a kerekezéshez csak anyit, hogy az ülésen ülve 4 ben sima gázra felemeli és tartja is
ha felálok a lábtartóra akkor 5-6 ban is ugyanezt csinálja.
én 125 el kezdtem gyakorolni a kereket, és ha ráérzel a hltpontra akkor kibaszott szépne és hosszan tudsz kerekezni.
a lényeg ha gyakorolsz a lábad mindig legyen a hátsóféken, mert a 2T nél nincs akkora motorfék hogy ha túlhúzod vissza tudd hozni. azt akkor télleg megtapasztalod az aszfaltot közelebről.
A megoldás: crm 125 supermoto kerekekkel. Ugyan ez se adja azt a speedes érzést de mégiscsak a kettő keveréke. Nekem is crm-em van ha végsebességre utazol akkor ez a te motorod (130 a vége a gyári 13/40-es átétellel sztem egy endurotol ez nem rossz). Asszem az NSR-be is ugyanez a blokk van csak a váltó más. Ha a rendörök elöl akarsz menekülni(mint én ) akkor tényleg 50-szer jobb az enduro(supermoto). Viszont biztos nincs benne az a gyorshajtós, térdelgetős feeling(amit én nem ismerek-világéletemben csak terepeztem) Ez attol is függ hogy hol lax és hol járkálsz vele. Mer ha nagyon városba(Bp.-re v. hasonló nagyobb városokra gondolok) akkor úgy is mind1 max a járdára vagy ilyen helyekre jobban föl tudsz pattani ahol esetleg meglóghatsz a zsernyákok elől. Hozzáteszem a crm-nek elég kicsi a hengere szal végső esetbe(ha esetleg megálsz nekik ) elhitetheted velük hogy 50-es persze ennek az a feltétele hogy a henger oldalárol csiszold le a 124kcm feliratot!
Most veszek uj motort és egyszerüen nem tudom eldönteni hogy crm et vagy nsr t vagyek mert ugyebár jó a crm meg minden de még se adja azt a filinget hogy gyorsan megyek.DE! a crm el viszont ha szökök a rendör elöl akkor jobb a crm mert rögtön bevágok az elsö föld utra, + még azt is figyelembe kéne venni hogy mejiket kell kevesebbet szerelni és hogy mejik megbizható de az egyik enduro a másik sport két külön tészta és egyszerüen nem tüdök dönteni.
Sztem kamu! Csak akkor lehet igaz ha rendszer van rajta, de akkor sem biztos....sztem. Az enyém 1.-esbe kuplungal jön föl, 2-esbe nemtom fölszedni habár lehet hogy én vok béna. Mondjuk most tettem hátra 44 fogas lánckereket így még nem próbáltam. Nem nagyon szeretem gyakorolni az egykerot......félek hogy elkurodom....ugymond feleslegesen nem akarom összetörni a gépet. Hozzá kell teni hogy engem is izgat a dolog de majd veszek valami roncsot azt azzal gyakorlom . Bicajjal nnyit egykerozok amennyit akarok de mocival félek hogy összebaszom. Haverom most vett egy yz250-est na az szó szerint gázra áll kerékre még 3-asban is.Én inkább egy 125-ös krosszmocit alánlanák neked az a királyság, rákursz előre-hátra lámpát azt meg van oldva.(rendőrügy)Szal inkább a krosszpályát gyakorlom.
És kinek hogy megy itt a kerekezés?
Jahh itt vok!!!
Amúgy ha zsír akkor holnap hozok el egy másik crm et :D ami jobb állapotban van mint az enyém ....
Telók jók.... 2db gyári kulcs Nicasilos henger
Mondta egy csávó,hogy az enyém azért nem annyira izompacsirta mert már hüvelyezve van....Ennyit számithat?! azt mondta,hogy az övé 1 .2. be gázra feljön egykeróra!
A tietek?
Írjatok már !
Szasztok!
Sorry,hogy eltüntem...
Holnap veszik meg a mocimat ...megválok tőle ,mert amit rákéne költeni a telora,hogy jó legyen meg ,hogy mennyen rendesen (mert még mindig nem tudtunk rájönni) azt ha ráköltöm akkor már nemtok jól kiszállni belőle...Holnap sajna megválok tőle!
Szerintetek milyet vegyek ?! 260e FT van rá mostmár!
Jó befektetés volt ez a moci nekem...
Nagyon gondolkozok egy aprilia RX 125 ben.....nemtom.más meg azt mondja,hogy a crm milyen kurva jól megy enyém nem ment.....lehet,hoyg azért mert már hüvelyes volt?!
csumme
Köszönöm a segítséget... a motorom amúgy bevándorló (olasz) egy ismerősöm hozta be. Amúgy az arrow rendszer tényleg elég klasz. Nagyon jól megy vele a gép... meg mondjuk a hangja se kutya. De nem tudom én sem megmondani, h hol lehet + venni.
Irj,minden érdekel!