Gondoltam,hgoy a sok primko egyből erre fog célozni!
Az,hogy én nekem mennyiért sikerült hozzájutnom az az én egyéni dolgom! De nézd meg a CRM eket a "motorpiacon",hogy milyen árban mozognak és milyen állapotuak!
De én voltam a hülye,hogy leirtem,hogy mennyiét vettem.........
Visszatérve KTM re sztem a régiek nagy rakás szarok.....
MEg a ktm eket nem a tartósságra tervezték...igaz,hgoy mennek mint a geci...de hamar szétesnek...nemvéletlenül versenymotorok!
Az az igazság,hogy sokkal jobb állapotban van mint a régi mocim azt adtam el 260e ért....Ha ahoz viszonyitanék akkor kb 350e lenne
De mivel,hogy az nagyon irreális lenne ezért gondolok én itt 275eFT ra .. FIX! Ha kell rá 50es Matricaszett akkor azt megbeszéljük még !
Figyi...itt egy kép a régi mocimrol CRM 125 ...nézd meg a kinézetét ,az össszhatást....(mivel,hogy hangja egy gramm sincsa a mocinakmcsak ha huzod neki.)
Az optikát figyeld meg rajta....az össze rendőr megeszi!
Sztem ne vegyél 97 előtti KTM-et! Nem néznek ki valami bizalomgerjesztőnek.......sztem. Sőt szerintem kifejezetten rondák és amiket én láttam elég kaksin mentek
kero a címem :lucsecs@hotmail.hu. majd megbeszéljük a dolgot. végre már hogy beindult a fórum. én 5 percenként járok fel hogy van e mozgás. akkor a crm jobb. ok meg jobban is tetcik. csak attól félek hogy elkapnak 125össel és megbasznak. abból nagy galiba lenne. mert nem ojan kicsi ez a moci hogy elhiggyék hogy 50-es.
A motorokhoz értek,de nem vagyok nagyon nagy szerelő...de ha van valami baja azt megtudom csinálni...végülis a szerelő is annyit tud csinálni!
Szarok a dT-k re!
na meg látod nem értesz a telokhoz, meg a motorokhoz nagyon és szidod a másik motorfajtát.
ne érts fér nem lecseszni akarlak, 3 dt- volt és nincs teljesen igazad a dt vel kapcsolatban.
Az miért számit,hogy mennyi a belsocso atmérője?! Masszivabb az egy dolog..de nem ettol függ az összhatás!
Olyan kurvasokat nemtok a telokrol....a CRM nek pl hányas a besőcsöve?!
jó persze csak egy telo fontosságát ne nekem ecseteld,katt a nevemre és rájössz hogy mért.
a husky-n 51-es belsőcső átmérőjű telo van, amit szériában nem is csinálnak , csak ez WP versenyteló, a hátsó telo meg most néztem az öhlinsbe 190 ezer az ami a husky ban van.
azaz én tudom hogy milyen a jó telo.
mr2t az jó spanom !!! Agybeteg szegény.....
Mentem dt vel..hát és nem fogott meg .amugy a jo futomű az nem csak a cross pályán fasza...Mert amikor edőbe zuzol ott is soxor szükség van rá....nem kell feltétlenül crosspálya meg dirt ugrato...És valaminek inkább jobb futoja legyen mint rosszabb mert a jobbat töbféleképpen lehet használni a rosszat meg csak finoman...vagy értitek amit akarok ezzel sugalni....Tehát a CRM sok oldalúbb!
kiszeretnélek javítani, mert asszem 2004 nyarától csak a 1995 ös vagy annál fiatall behozott motorokat lehet rendszámozni. tehát a tied is kiesett ebből, sajna én is így jártam a suzukimmal.
Érdekel a mocim?! Amúgy még annyit,hogy 1994es évjárat ,svájci forgalmival.....tehát le lehet vizsgáztatni....Én kismotorként használom ezt is...az elozot is ugy használtam ..nincs itt hiba ezzel !
Ha nagyon ragaszkodsz hozzá akkor fel tom matricázni gyári matrival......Ami persze az 50es gyári matrija :D
De csak ha viszed a motort!
szia tegnap elvitték tőle.
kero88, kezeded azt mint a mr2t, mért fikázod a másik fajta motort?
volt vagy mentél már vele egyáltalán?
vagy csak vki mesélte? tény hogy a dt gyengébb változat mint a crm, de nem is arra találták ki dt az egy sima enduro, ellentétben a crm el az meg versenyenduró.
ya és lejjeb irtad hogy nincs bátorságod krosszozni, akkor meg minek neked olyan futőmű??
A DT az egy lofaszszarfosgecifujj....
Aki azt mondja,hogy jó az azért mondja,mert olyan van neki,vagy csak szimplán irigykedik...a dt nek 4cm el végkonyabb a hátso lengoje...az eslo teloja is virslibb ...láccik rajta,hogy közel sincs a terephez a CRM el szemben.....
A DT vel ez tudsz menni A -bol B -be....ugyan ezt a CRM el is megtudod..De ha kicsit dühöngeni akarsz akkor a DT már nemjo de viszont a CRM lazán...Mivel,hogy az 500as CR is ugyan ez csak más blokk tehát a váz meg a teloi ugyan olyanok..már amelyiket én láttam haveromé az ilyen......
Pokiimi! Nem szabad összehasonlítani egy dt-t egy crm mel. Nem tudom mire szeretnéd használni a gépet, nem tudom, h milyen magas vagy. Mert én 183 cm vok... és így sem mindig egyszerü megálni vele :D Ha városban szeretnéd használni dugókban akkor nem érdemes ilyen magas gépet venni. Viszont ha nem erre használod akkor szerintem mindenképpen crm! Jobban megy mint akármelyik (ebben az árban kapható) crossenduro. (Persze ez csak az én véleményem - kérdezz meg mást is)
Az,hogy én nekem mennyiért sikerült hozzájutnom az az én egyéni dolgom! De nézd meg a CRM eket a "motorpiacon",hogy milyen árban mozognak és milyen állapotuak!
De én voltam a hülye,hogy leirtem,hogy mennyiét vettem.........
205ér vetted 275ér továbbadod???
MEg a ktm eket nem a tartósságra tervezték...igaz,hgoy mennek mint a geci...de hamar szétesnek...nemvéletlenül versenymotorok!
De mivel,hogy az nagyon irreális lenne ezért gondolok én itt 275eFT ra .. FIX! Ha kell rá 50es Matricaszett akkor azt megbeszéljük még !
Az optikát figyeld meg rajta....az össze rendőr megeszi!
lehet hogy engem érdekelne!
majd este tudok biztosat mondani!!
A Scotték meg nem indultak
És a Scotték?!
Szarok a dT-k re!
ne érts fér nem lecseszni akarlak, 3 dt- volt és nincs teljesen igazad a dt vel kapcsolatban.
de mint mindenhol minnél nagyobb az átmérő annál maszívab a dolog. pl: a dt é 36 os.
Olyan kurvasokat nemtok a telokrol....a CRM nek pl hányas a besőcsöve?!
a husky-n 51-es belsőcső átmérőjű telo van, amit szériában nem is csinálnak , csak ez WP versenyteló, a hátsó telo meg most néztem az öhlinsbe 190 ezer az ami a husky ban van.
azaz én tudom hogy milyen a jó telo.
Mentem dt vel..hát és nem fogott meg .amugy a jo futomű az nem csak a cross pályán fasza...Mert amikor edőbe zuzol ott is soxor szükség van rá....nem kell feltétlenül crosspálya meg dirt ugrato...És valaminek inkább jobb futoja legyen mint rosszabb mert a jobbat töbféleképpen lehet használni a rosszat meg csak finoman...vagy értitek amit akarok ezzel sugalni....Tehát a CRM sok oldalúbb!
Ha nagyon ragaszkodsz hozzá akkor fel tom matricázni gyári matrival......Ami persze az 50es gyári matrija :D
De csak ha viszed a motort!
kero88, kezeded azt mint a mr2t, mért fikázod a másik fajta motort?
volt vagy mentél már vele egyáltalán?
vagy csak vki mesélte? tény hogy a dt gyengébb változat mint a crm, de nem is arra találták ki dt az egy sima enduro, ellentétben a crm el az meg versenyenduró.
ya és lejjeb irtad hogy nincs bátorságod krosszozni, akkor meg minek neked olyan futőmű??
CRM A KIRÁLY!
Jahh és az MTX re rá se kérdezzél
Azt mégdurvább szavak fogják érni
Aki azt mondja,hogy jó az azért mondja,mert olyan van neki,vagy csak szimplán irigykedik...a dt nek 4cm el végkonyabb a hátso lengoje...az eslo teloja is virslibb ...láccik rajta,hogy közel sincs a terephez a CRM el szemben.....
A DT vel ez tudsz menni A -bol B -be....ugyan ezt a CRM el is megtudod..De ha kicsit dühöngeni akarsz akkor a DT már nemjo de viszont a CRM lazán...Mivel,hogy az 500as CR is ugyan ez csak más blokk tehát a váz meg a teloi ugyan olyanok..már amelyiket én láttam haveromé az ilyen......