Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Boldog Névnapot a Reniknek.
Zseby:
Bemész egy autósboltba és "müanyag bolha" néven kéred,akkor kirak eléd egy jó pár darabot/fajtát, ha szerencséd van. A méret miatt, az eredetiből vigyél magaddal,ne csak az átmérőre figyelj, hanem a hosszára is.
Az eredeti Honda bolha horrorárú, több mint 500Ft/db.

Ha a gumiágyas anya+csavar kell,akkor azt passzolom,én a plusz csavarjaimat a bontókból, és csavarszaküzletekből szereztem be.
Boldog nevnapot FG!
FG! Boldog névnapot!
És persze minden Gábornak!
Kéne egy kis help.. idom összefogó műanyag csavaros szegecset hol lehet venni?
Hátsó idomból is hiányzik pár + fejidomból is..
Az első gondolatom nekem is az volt hogy csinálok 4 eres gumikábel és 4db 9,5mm-s csúszósarukból egy keresztkötést,de ez elvettetem,így maradtam a tartalék korbács csati átrendezésnél.Ez így drágább megoldás,de nekem így a legszakszerűbb( ha már villamos szakbarbár vagyok).
A fejidom visszaszedés, meg a molyolás marad a hétvégére,addig így megyek vele
Én kicsit másképp oldottam meg, simán keresztbe kötöttem a fejidomban vízmentesen, "úgyse látszik" jeligére a kiadóba... Kicsit gányolásosabb mint a csatiból kiszemezni a szálakat, de működik, meg fél óra alatt megvoltam vele cakk-pakk idomszereléssel mindennel. Majd ha egyszer sok időm lesz meg nagyfiú leszek akkor lehet elgondolkozok azon, hogy nem-e kéne rendesen is megcsinálni...
Az igen,így vetted a motort?

A csatiban, ( szürke sokvezetékesből) könnyen ki lehetett szabadítani a megfelelő szálakat?
Én is ezt tettem, elsőre fel se tűnt ugyanis a dolog, én így vettem a motort. Aztán amikor levillogtak, akkor gondolkoztam, hogy ennyi trafi nincs a földön, különben se volt egy se amikor jeleztek.....
Az enyém is kb ennyit feküdt az árokban az oldalán,de ott semmi felfolyás nem volt,vagy ha volt is akkor mire újraindítottam már nem volt egyik hengerben sem fent olaj. Semmi füst, erőlködés vagy akadási/indulási gond nem volt vele.Bár egy jó órája volt már talpon mikor elindítottam.
Azt, bassza meg az eladó,ezt az "apróságot" elfelejtette közölni velem,és ráadásul akkor ezt nem is igazán tudtam még.
Szombaton az összeszerelés utáni próbánál derült ki szitu. De no para,tartalék fejkorbácson átrendezem a két csati pozitív szálát,és helyre áll a rend.
Akkor már kettő... Neked is szigetországi lámpát hoztak ócsóért?
Hat valszeg ez lehet a problema... nah majd irok a fejlemenyekrol
Mivel én nem értek a motorokhoz csak azt tudom leírni, amit tapasztaltam vele : olajcsere előtt, mivel a kuplungocskánk csak úgy lubickol/na az olajban, szal előtte velem is előfordult olyan, h pl. üresbe vagy egyesbe egyszerűen nem akaródzott bemenni/kimenni nekije Ahogy megtörtént a csere...ilyet azóta nem tapasztalok
Nem értem én se igazán, mert a motor talán ha 5 percet állt fejen.
Menni megy rendesen, azzal nincs is hiba, már nem is füstöl, majd kiderül.
Akkor a katalizátorod meg a lambda szonda (már ha még van benne) kapott a pofájára.
Reméljük hogy a többi rész megúszta, a próbáljuk meg összepréselni az olajat akciót.
Egy valamit nem értek,"elméletileg" ha fel is folyt az olaj,talpráállítás után, ahogy felszivárgott,ugyan úgy egy X-idő alatt vissza is kellett volna neki jutni az olajteknőbe.
Mennyi ideig állt felborulva a motor,órákig?
Volt vele eksön még az összerakáskor. Ugyanis mivel fejen állt, a hengerbe olaj került. Próbálták beindítani, de nem forgott meg a főtengely. Úgyhogy összes gyertya ki, kiitatták az olajat, meg kapott új gyertyákat. Mikor elhoztam, úgy füstölt, mint ha 2tact lenne...
Gyanítom, hogy ennek lehet valami kis maradéka, mert egész télen egy karton lapon állt a vas, semmi olajnyom nem volt alatta (részben ezért is tettem alá), meg olyan a folyásnyom, mintha a hűtő környékéről a menetszél fújta volna kifelé... És inkább csak amolyan olajpára szerű...
Nemsokára lemegyek és megvizsgálom...
De kis vicces itt valaki....
Az szép,ha úgy kaptad vissza a szervizből a motort, hogy még "valahonnan olajszerű dolog szivárog".
találós kérdés:

Mennyi 600f futkos fordított elrendezésű,első lámpával,Magyarországon?
Én pl. tavaly erősen gondolkoztam egy 125-s kis cibberben,a mostani leharcolt 17 éves robogóm helyett,természetesen városban rohangálós-melóbajáros motornak.
De ez egyenlőre csak terv marad még jódarabig,addig meg életbetartom a robogót valahogy.
2001 -óta van nálam és most fordul benne negyedszer a km számláló . Egy erős felújítás már ráférne,de az egész robogó már nem ér annyit,amennyibe kerülne, csak az alkatrész.
Kawasakim lenne tuti lecserélném erre a hondára :P
Oks, koran van meg. Miert ne cserelne, sokkal olcsobb a fenntartas, ha vkinek kell a penz es egy kis motor is, jo valasztas.
pl neked el tudnám képzelni