Szerintem nincs azzal semmi gond egy bizonyos méret, súly felett minden mellnek van lógása, én mint SZAKÉRTŐ mondom ezt Az amelyik ugy áll mint Pizza tornya, akkor amikor a Hőlgy hanyat fekszik teljesen természet ellenes....
A káridőponti értékmeghatározás pont a GTK.elkerülése miatt tartott több hét huzavonába.
Jelen tudomásom szerint, a javításra fordítható összegből a motor, új ,gyári alkatrészekből 100%-ban helyreállítható,tehát a hitel fedezeteként nem lehet problémás.
Holnap azthiszem autokázok meg telefonálok egy párat,hogy mostmár teljesen átlássam hogy mi is a helyzet,ki, kire vár,miért vár,és miért is kell várnia.
Ha nem gtk. a motor vagyis javítható....azaz a BANK szemszögéből elegendő értéket képez majd a motorod a javítás után a hiteled fedezeteként, akkor kiadja a meghatalmazást a SZERVIZ részére, hogy a biztosítótól felvehesse a javítás költségének értékét. Az önrészt levonja a biztosító, annyival kevesebbet kap a szerviz és a szervizben TE fizeted ki az önrészt a kész motor átvételekor, jav. számla aláír. Ezt a számlát elküldi a szerviz a biztinek és ő utalja a megmaradt részt a szerviznek.(pár hónap múlva)
Ha a biztosító javíthatónak állapította meg a motorod és a bank is áldását adja rá.....akkor a javító szerviz "teszi bele" a pénzt az alkatrészbe és javítja a gépjárművet....majd az előbb leírt módon rendeződik.
A bankot piszkáld, hogy kiadja-e a meghatot....de ehhez a banknak kell egy végleges javítási kalkuláció a szerviztől, hogy mennyi az annyi....aztán eldönti, hogy utána az a motor ér-e neki valami fedezetet a hiteledre....
(tipp, inkább szállj be lóvéval a javításba....de ne menjen el gtk-ba, mert akkor a bank lezárja a hiteled és 1 azaz EGY összegben kéri a tartozásod.
Nálam a 2.verzió van,az alacsony önrész miatt cascoköteles a hitel, abankkal szerződésben álló valamelyik társaságal megkötve (Allianz) a banknak nem lett lejelentve a káresemény 48 órán belül,csak a biztosítónak.
A bank felé csak a sikeres káridőponti értékmeghatározás után lett bejelentve, hogy kérnénk a javítási engedélyt,amíg ez nincs meg, a biztosító visszatartja a javításra fordítható összeget.
Ez az összeg szerintem nem hozzám kell hogy befusson, hanem a bankhoz,aki majd tovább utalja a szerviznek,ha jól tudom,de most már kezd tele lenni a hócipőm......
A biztinél?
A banknál nincs határidő......a biztosítási kárrendezés kifizetésekor válik esedékessé, hogy kell-e meghat ha te veszed fel a pénz vagy a szerviz részére.
Nagy kár esetén ill. ha casco-s kár és a hitel casco opciós, akkor vagy köteles jelenteni a banknak a káreseményt egyből.
De miatt nem tarthatják vissza a meghat-ot.
A fekete cica nagyon jóóóó...
A vörös ördög meg el van eresztve mellesleg...de neki natúrban már tuti lógnak és azt nem szeretjük de télleg perfect b...
Jelen tudomásom szerint, a javításra fordítható összegből a motor, új ,gyári alkatrészekből 100%-ban helyreállítható,tehát a hitel fedezeteként nem lehet problémás.
Holnap azthiszem autokázok meg telefonálok egy párat,hogy mostmár teljesen átlássam hogy mi is a helyzet,ki, kire vár,miért vár,és miért is kell várnia.
Ha nem gtk. a motor vagyis javítható....azaz a BANK szemszögéből elegendő értéket képez majd a motorod a javítás után a hiteled fedezeteként, akkor kiadja a meghatalmazást a SZERVIZ részére, hogy a biztosítótól felvehesse a javítás költségének értékét. Az önrészt levonja a biztosító, annyival kevesebbet kap a szerviz és a szervizben TE fizeted ki az önrészt a kész motor átvételekor, jav. számla aláír. Ezt a számlát elküldi a szerviz a biztinek és ő utalja a megmaradt részt a szerviznek.(pár hónap múlva)
Ha a biztosító javíthatónak állapította meg a motorod és a bank is áldását adja rá.....akkor a javító szerviz "teszi bele" a pénzt az alkatrészbe és javítja a gépjárművet....majd az előbb leírt módon rendeződik.
A bankot piszkáld, hogy kiadja-e a meghatot....de ehhez a banknak kell egy végleges javítási kalkuláció a szerviztől, hogy mennyi az annyi....aztán eldönti, hogy utána az a motor ér-e neki valami fedezetet a hiteledre....
(tipp, inkább szállj be lóvéval a javításba....de ne menjen el gtk-ba, mert akkor a bank lezárja a hiteled és 1 azaz EGY összegben kéri a tartozásod.
A bank felé csak a sikeres káridőponti értékmeghatározás után lett bejelentve, hogy kérnénk a javítási engedélyt,amíg ez nincs meg, a biztosító visszatartja a javításra fordítható összeget.
Ez az összeg szerintem nem hozzám kell hogy befusson, hanem a bankhoz,aki majd tovább utalja a szerviznek,ha jól tudom,de most már kezd tele lenni a hócipőm......
A banknál nincs határidő......a biztosítási kárrendezés kifizetésekor válik esedékessé, hogy kell-e meghat ha te veszed fel a pénz vagy a szerviz részére.
Nagy kár esetén ill. ha casco-s kár és a hitel casco opciós, akkor vagy köteles jelenteni a banknak a káreseményt egyből.
De miatt nem tarthatják vissza a meghat-ot.
Sáros vagyok a bejelentési időhatárral,szerintem ez a probléma.
Azt pikk-pakk kiadják..... nem vagy elég erélyes.
A motorom még a szervizben dekkol, (10.hete már) a biztosító már rendbe,most a bank szívózik, a javítási engedély kiadásával
Na jó éj!
de ne rám gondolj közben
A vörös ördög meg el van eresztve mellesleg...de neki natúrban már tuti lógnak és azt nem szeretjük de télleg perfect b...