volt már ilyen a kezemben, eredeti akra, csak tele tömve fojtással gyárilag, a súlya is nehezebb, onnan látni hogy a kiömlő cső felül helyezkedik el, a dobon belül a kiömlő cső alatt a tompító rendszer. a kiömlő cső is vékony, kb 45mm-es, tehát halk dob.
Nekem hasonló volt, de az enyém karbis. Olyan volt a hangja elindulásnal mint egy Harley Davidson. De legalább erőtlen volt. Oka a jo minőségű 95 - s beleszáradt. 2 teli tank 100 ast elmentem és talán most már jó. Ha nem javul akkor szerelő és szétszedni. Nekem az alapjárati fuvokakkal volt csak baj.
hellotok! ha lehet egy kérdésem....!!!
hétégén vettem egy f4i 2002 es evjarat Fs... és az lenne a problémám vele hogy a tanksapkát ha felnyitom alig tudom kinyitni mert akkora vákum van benne! a levegőztető csőbe belefújtam kompresszorral de nem javult ! van valami otletetek hogy mitol lehet?
Srácok valakinek nincs használható 4 db gyertya F2-be?egy beindításához kellene,használt lecserélt gyertyára gondolok.Tatabánya közelében előnyös lenne.
Sajnos itt szerelő egy sincs,talán más topikban. De van egy gyanúm,hogy ez megint olyan baj amire akkor se jössz rá,hogy mi amikor darabokra szeded.a motor t
"Adott egy 2001 es honda cbr600f4i fs anno április végén cseréltünk benne olajat és levegőszűrőt nem is volt semmi gond vele,el mentem egy találkozóra és sok rázós úton mentünk meg ilyenek de hazafelé el kezdett 1000 és 3000 res fordulat között dadogni picit rángatni de ezen túl lépve ment mint a golyó.Nos aztán mikor mentem vele ezt csinálta mindig,gondoltam meg többen is mondták lehet meg mozgattuk a tankot és a trutyi tömődést okozott és ezért van a jelenség,nos egy emberke javasolt injektor tisztító üzemanyag adalékot,vettem is egyet bele is raktam tankolásnál,kezdett úgy érződni kezd jó lenni egy helyen éreztem már csak egy pici torpanást de amúgy piszok erős.Aztán később állás után megint el kezdett szarozni de kicsit más fordulatokon de amúgy szint úgy ment mint a golyó.Mondta egy ismerős tankoljak 100 as benzint az kipucolja gondoltam meg próbálom,akkor megint kezdett jónak érződni,de aztán állás után megint szarakodott csak más fordulatokon és nem minden sebességi fokozatban,vagy a lentebbiekben max pici torpanás érzés,nos a múltkor át menve a másik városba 1 es 2 es fokozatban letiltattam gyorsuláskor utána megint jó volt minden egy darabig,aztán megint kezdte csak annyi hogy most olyan 4000 körülig fel ment és most olyan,hogy a elindulok a motorral először semmi de később előjön és akkor dadog picit torpan rángat de mikor túl ment a fordulaton megy mint a golyó,tehát mikor milyen."
hétégén vettem egy f4i 2002 es evjarat Fs... és az lenne a problémám vele hogy a tanksapkát ha felnyitom alig tudom kinyitni mert akkora vákum van benne! a levegőztető csőbe belefújtam kompresszorral de nem javult ! van valami otletetek hogy mitol lehet?
"Adott egy 2001 es honda cbr600f4i fs anno április végén cseréltünk benne olajat és levegőszűrőt nem is volt semmi gond vele,el mentem egy találkozóra és sok rázós úton mentünk meg ilyenek de hazafelé el kezdett 1000 és 3000 res fordulat között dadogni picit rángatni de ezen túl lépve ment mint a golyó.Nos aztán mikor mentem vele ezt csinálta mindig,gondoltam meg többen is mondták lehet meg mozgattuk a tankot és a trutyi tömődést okozott és ezért van a jelenség,nos egy emberke javasolt injektor tisztító üzemanyag adalékot,vettem is egyet bele is raktam tankolásnál,kezdett úgy érződni kezd jó lenni egy helyen éreztem már csak egy pici torpanást de amúgy piszok erős.Aztán később állás után megint el kezdett szarozni de kicsit más fordulatokon de amúgy szint úgy ment mint a golyó.Mondta egy ismerős tankoljak 100 as benzint az kipucolja gondoltam meg próbálom,akkor megint kezdett jónak érződni,de aztán állás után megint szarakodott csak más fordulatokon és nem minden sebességi fokozatban,vagy a lentebbiekben max pici torpanás érzés,nos a múltkor át menve a másik városba 1 es 2 es fokozatban letiltattam gyorsuláskor utána megint jó volt minden egy darabig,aztán megint kezdte csak annyi hogy most olyan 4000 körülig fel ment és most olyan,hogy a elindulok a motorral először semmi de később előjön és akkor dadog picit torpan rángat de mikor túl ment a fordulaton megy mint a golyó,tehát mikor milyen."
kopasz lengővilla 5000ft
lánc vezető 3000 ft
kapaszkodó 2000 ft
közép állvány 10000ft
felső villahíd 15 000 ft.