A kép csak illusztráció, hogy hol van a kérdéses szenzor.Csak a tankot felhajtottam, és a szenzort lecsavaroztam, ennyi volt az össz. beavatkozás. Manuális vez. lánc feszítőn állítottam, ezért volt szükséges.
Annak a szenzornak szerintem nincs köze az alapjárathoz no meg ha F4I akkor injektoros nem karbis a másik dolog meg ha ennyire szét lett szedve akkor egy injektorszinkron nem ártana
Sziasztok!
A hétvégén volt egy kis karbantartás, és 2 kérdés merült fel az F4i-vel kapcsolatban, amiben a segítségeteket kérném.
Leszereltem a tankot, és a karbisor jobb oldalán a TP (throttle position)-sensort. Összeszerelés után azt vettem észre, hogy az alapjárat leesett 1000 alá, és menet közben ha mondjuk 1500 fordulatról húzok egy kövér gázt, nem akar azonnal megindulni, hanem mondjuk 2500-ig csak "hörög", lassan megy fel a fordulat. De üresben jól veszi a lapot, azonnal ugrik. Lehet ez attól, hogy esetleg a TP szenzort nem jó pozícióban szereltem vissza? Oválfurata van, és néhány fokot el lehet fordítani a tengelye körül visszaszerelésnél.
Van egy luk a vázon kibaxott hosszú kereszthornyos csavarhúzóval meg tudod nyitni a szívócsonkok bilincseit külön-külön minden hengernél és kifordítod belőlük óvatosan,minden vackot csatlakoztass le és hirtelen a kezedben lesz.
Olxan mint az F3-as karbisora,vagy az enyém csak az egyel kevesebb.
Hali srácok!
Most hétvégére 18-ra Bodó Ádám barátunk ismét szervez egy kis CBR-es találkozót és egy kis közös motorozást. Találka hely Siófok 11 és 12 óra között. Gyertek el ha tehetitek, ismerjetek meg minél több márkatársat és motorozzatok velünk együtt egy jót!
Van egy honda robogom nehezen indul de ha beindul egy azonal elkezd pörögni a kerék .megy egy darabig és le áll .uj aksival pedig egyáltalán nem indul.mtegyek vele az a kérdésem
sziasztok lenne egy kérdésem , szerelő azt monta ne használjam szivatot hidegen inkabb jatszak a gázkarral, gyertyakat cserélte ki 3 hete denzo van benne de bekőpte 3 henger ment azt vissza vittem!!! pedig szivatot félig szoktam ki huzni es kb 2 perc azt tolom is vissza!!
Eladó Akrapovic CBR 600 F2 F3 rendszer igény esetén dobbal
Dob nélkül 25 ezer ára.
Kipufogó beszámítás lehetséges!
További infókért keress Emailben, vagy Telefonon!
email: sportdob@gmail.com
Nem próbáltam még sehol, gondoltam érdemes megkérdezni az itteni gurukat, hogy ha pl: szelepszár szimeringere, vagy akár gyűrűsorra vagy èppensèggel vezèrműláncra van szükség , akkor hol érdemes nèzelődni
Embörök, asszem vki már írta 1x, h hol lehet idomot összefogó "bolhát" venni. Illetve, ha vki tud jó-megbízható műanyag forrasztós embert azt is megköszönném. Erdélyi túrán kereszteződés kifordulónál lestokkoltam a haver oldaldobozát és kipattant egy-két bolha, ill. eltört a fejidom.
Kiakaszt hogy mindig lifeg.