Hát az utasnak nem is téged kell fognija hanem a tnkot!
A nagy sportmocikon sincs kapaszkodó és mégse haják el az emberek nagyobb százalékát hátulról!
Utasként egy sportmocin az a legjobb ha úgy kapaszkodsz hogy eggyik kezed a tank tetején hogy ha fékez tartsd magad, a másik kezed pedig a tank alján hogy mikor gyorsít te hanyatt ne vágódj!
Szerintem is sokkal szebb, de nagyon ritkán lehet hogy hasznos lehet. Például nyáron amikor mentem egyik haverommal motorozni és behalt a motorja, akkor jó volt, hogy volt a kapaszkodó, mert elég hülyén nézett volna ki, ha engem fog (szerintem).
Nem tudjátok, hogy mire jó az Új progrip markolat? SCS (Speed Control System) a neve. A nevéből már gondolok valamire, de pontosan nem toom, hogy mi lehet
Ahogy nézem, még az idomhoz se kell hozzányúlni tényleg nem rossz.
Egyetlen hátránya a gombával szemben, hogy ha szervizelni kell a motort(szelephézag állítás) akkor le kell szerelni a bukócsövet is a motorról
Nem tudom, még nem kérdeztem A tükör nekem is nagyon tetszik, csak az a gond, hogy ha a gyári tükröt kikapod belőle, akkor a menet amive bele kell rakni a kormányon ott fog maradni és az elég rosszul néz ki Összességében tuti, mert szélesebbnek látszik a moci tőle
Robi!!!!
Télleg jó cuccok vannak a cbr-hez!!! Főként a fejidomra szerelhetö tükrök tetszettek, meg a hátsó búrába szerelt index!!! Kérdés: Ezeket sima honda kereskedésekben meg lehet rendelni vagy nézni???
elég ha simán egy co vizsgálatot csinálsz, az megmutaja hogy télleg sok vagy kevés benyát kap.
ha van vmi zöldkártyás ismerősöd akkor kb 10 perc az egész.
Tavaly olvastam valamilyen Honda nyilatkozatot hogy 2005-re csak 4ütemü motorokat fognak gyártani és 2007-re az összes, még a legkisebb modeljeiket is injektorral fogják ellátni.
A túl sok benyát kap dolgot pedig a Végh Jana főszerelőjétől tudom. Most a 8000-es szervíznél bele kerül majd a sportlégszűrő és padon megmérjük hogy mi mennyi merre, ennek az eredmányétől függ majd hogy elég-e a karbin állítani vagy át is kell fúvókázni.
Rockandy!
Honnan tudod, hogy a cbr-be gyárilag túlsok benyát nyom a karbi?
Azért kérdezem, mert gondolkodtam a főfúvóka cseréjén, mivel azthiszem súber tű nincs benne mivel 4t,ezért azon nem lehet állítani.
A nagy sportmocikon sincs kapaszkodó és mégse haják el az emberek nagyobb százalékát hátulról!
Utasként egy sportmocin az a legjobb ha úgy kapaszkodsz hogy eggyik kezed a tank tetején hogy ha fékez tartsd magad, a másik kezed pedig a tank alján hogy mikor gyorsít te hanyatt ne vágódj!
Nem akartam okoskodni csak így sikerült! SORRY!
a 185. hozzászólásban van egy kép
úgy néz ki kapaszkodó nélkül
Egyetlen hátránya a gombával szemben, hogy ha szervizelni kell a motort(szelephézag állítás) akkor le kell szerelni a bukócsövet is a motorról
Katt!
Télleg jó cuccok vannak a cbr-hez!!! Főként a fejidomra szerelhetö tükrök tetszettek, meg a hátsó búrába szerelt index!!! Kérdés: Ezeket sima honda kereskedésekben meg lehet rendelni vagy nézni???
Találtam egy pár cbr 125-ös kiegészítős oldalt. Merészkedem veletek is megosztani
Első
Második (már egyszer mondtam)
Harmadik
Negyedik
Lehet, hogy ezt már mind tudjátok, de azért leírtam
ha van vmi zöldkártyás ismerősöd akkor kb 10 perc az egész.
A túl sok benyát kap dolgot pedig a Végh Jana főszerelőjétől tudom. Most a 8000-es szervíznél bele kerül majd a sportlégszűrő és padon megmérjük hogy mi mennyi merre, ennek az eredmányétől függ majd hogy elég-e a karbin állítani vagy át is kell fúvókázni.
Honnan tudod, hogy a cbr-be gyárilag túlsok benyát nyom a karbi?
Azért kérdezem, mert gondolkodtam a főfúvóka cseréjén, mivel azthiszem súber tű nincs benne mivel 4t,ezért azon nem lehet állítani.