Van egy kis problémám, nincsen véletlen valakinek egy Quick-Lock Alu-Rack (http://www.polo-motorrad.de/sh...).
Ha valakinek van megkérhetném, h küldje el nekem a méreteit.?
Próbálok házilag összehozni egy ilyet, anyag is van meg minden, csak a műszaki rajz hiányzik. :)
De ha valakinek esetleg lenne más platnitartó akkor azt is szivesen fogadom.
Én azt irtam,hogy a jogszabály mit or elö!Egyébként ha a jogszabály szerint vizsgáztatnának minden jármüvet,akkor kényelmesen lehetne haladni az utakon,mert a 70%-uk megbukna!
Szakitanék a hagyományommal!Feldobtak nekem egy garnitura Diblo Starada gumát nagyon jo áron!Vélemény,tapasztalat érdekelne(futásteljesitmény/tapadás)!
elöre is köszi!Ja sürgös a dolog,mert csak holnapig tartják!
Nem feltétlenül. Németországban is úgy van, hogy van olyan kipufogórendszer az XX-hez,( csak hogy példánál maradjunk, mert a barátom most akar vásárolni hozzá) amit újra kell vizsgáztatni, ilyen például az Akrapovic Supersport line, pedig abban is van E betű, de nincs Strassenzulassung, míg a Cobra rendszerhez van, azt csak felpattintod, és használod széles vigyorral az arcberendezéseden. (és még olcsóbb is. . .
Szerintem ez így működne hivatalosan nálunk is.
De a "nagy gyártokét"se szokták elfogadni!
Mivel van egy olyan Magyar szabály,rendelet,hogy kipufogon,kotmánymüvön,féken,stb.csak KPM engedélyel lehet változtatni!
Az engedély kiadásának meg sok feltétele van(tervdokumentácio,szerelö által kiadott számla,stb).
szeva Rokony!
a nagy hazai gyártók!
a martin tuti,a sakáldob tuti,a dinamit is tud olyat,a janó dob is-((csak ugy drágább) a többiről lövésem sincs....
ja...és nem tudtam feltenni!
szétbontottam a szűzmáriát is de nem tudtam rájönni,hogy hova van csavarva.....gyanitom hogy valami hiányzik még onnan,de nem gáz mert hétfőn beslattyogok a honda boltba és megtudakolom,hogy hogy is van ez...
aztán persze összerakom!
azzal az a baj,hogy hamar elfogy!