akkor majd én is jól belerakok simásat occsóééééééé!
oszt max cserélgetem telente.....
tavasszal meg pöccröff .........ééééés.......
GGGGGYYYYYIIIIIII
AAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaa!
Na az jól jött volna, amikor megszivatott és nem indult a kereskedőnél. Azután kiszedték a gyertyasort, gázlánggal kiégették, majd összeütötték a hézagot Lett is 0,4 az iridiumosnak a hézagja Akkor beindult még egy darabig, majd a vizsga után végleg feladták a gyertyák.........
Most, hogy kicserélgettem megint minden rendben
a kézrátételt megerősitem!
de a származást nálam nem sasoltad ki......(meg nem is tudtál róla,hogy létezik keresztúri kiadás is!persze szigorúan limitált példányszámban!)
Digóktól. Két tulajdonosa volt kint, egy aki 1959-es és egy 1972-es figura. 32.000 Km volt a gépben. Annyira állapotban volt, hogy az ülés alatt ott volt az eredeti szerszámos készlet, valamint ott volt az eredeti zacskójában az üléshez csatolva a felhasználói kézikönyv (olasz és spanyol nyelvű)
oszt max cserélgetem telente.....
tavasszal meg pöccröff .........ééééés.......
GGGGGYYYYYIIIIIII
AAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaa!
Multkor nekem palacsintát küldött fénypostán
Most, hogy kicserélgettem megint minden rendben
de a származást nálam nem sasoltad ki......(meg nem is tudtál róla,hogy létezik keresztúri kiadás is!persze szigorúan limitált példányszámban!)
iridiumost,csak 2000-töl gyártottak!de ezt már emlitettem neked!mivel a tiedis "sima" gyertyás!
de majd mindegyiket megismerem!Aprobb jelekböl!mondhatni szakmai ártalom!
Ja és kézrátétellel is gyogyitom öket!
és ha esetleg gondolod..........és behozod a megnéznivalót.......
feketepontot bevéstem a kapoloklistába!
Az árak: 650e volt a gép, gyertyasort kellett cserélnem, 16e. és a forgalomba helyezés regadó egyedi forgalomba helyezés stb. 130e.