Szia!
Köszönöm, már egy kollégám mondta hogy hoz nekem annyiért...:)
De vissza utasítottam, mert nem pályára akarom használni, és arról azt hallottam hogy igen kopik! Jó persze 3 garniból lehet cserélgetni,
de nem vagyok oda értük!
Köszi! :)
Szió!
(Nem gáz hogy elnyúlt, tanulságos volt)
hmmm..... és a Dunlop D208 (SPMAX) szerinted?
Sokan dicsérik, de vannak akik ellenzik! (más fórumokon)
Az párban 61000Ft a Michelin meg 73000Ft ez nem egy akkora különbség hogy ne lehetne ki bírni! :)
Szia, látom kaptál már pár választ, de lehet hogy tudok újat mondani. A Michelin Road 2-t teszteltük 1000 fazeren és zx12-n. Mindkét motor megjárta a pannonia ringet, hungaroringet, ausztriát, az olasz dolomitokat. 10 ezret mentek és egyenletesen kopott, a pályán pedig annyira jól tapadt, hogy nem hittünk a szemünknek. A metzeler 0fokos övvel ellátott sport-túra gumijával is lehetett ezalatt szikrázó lábtartóig dönteni, de az autópályák miatt kockásra kopott, 10ezret ez is elment (900 Hornet ).
A Contiból sajnos a roadattack nem egy főnyeremény. a conti -sportattack már kifejezetten jobb sport-túra gumi. Valóban hamarabb eltűnik a motorról mint a road2-es michelin, de majd 30-40%-al olcsóbb! (fog annyira tapadni). kérdés az, hogy egy felére kopott michelin vagy egy új conti a jobb?
de ha nagyon tapadós contit raceattack streetet teszed fel, az biztos nagyobbat fog mint egy "road" jellegű abroncs.
20-30 ezer ft meg nem szabad, hogy számitson ha tapadásról van szó. a műanyagos többet kérne meg a fényező.
Az újságokban található teszteknek ne nagyon higgyél, azok általában azt dicsérik akitől többet kapnak. ( tisztelet a kivételnek )
bocs ha kicsit hosszúra nyúlt.
Tudnátok nekem abban segíteni hol tudnék idomfogó patentot szerezni xx-hez? Voltam a honda kereskedésben és valami 800 Ft ról beszélt a koma darabonként, nekem az kicsit sok (kb 10 darab kéne) . Ezért gondoltam megkérdezlek titeket hátha tudtok valami okosat.
És persze én is köszönöm a jókívánságokat! Igyekszem ünnepelni! :)