Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mekkora okosság!
Bontott gyárit tudok adni. 10 forint
20?
Üdv!
Valahogy így jártam én is . Elég alaposan átnéztem a kínálatot, és Őket találtam a legolcsóbbnak. Hozzá tartozik, hogy MRA-t kerestem.
Én a CBF600-ba tettem olyat és stabilan áll!
említettem már, hogy mégse jó a szombat
Azért az a glória kicsit erős nem?
Jaj mit is beszélek!
Hisz te egy isten vagy!
Szombatig!
Hátha valakit érdekel!

Eladó Royal 500 oszlopos fúrógép!
Hibátlan esztétikai,és műszaki állapotban!
Nagyon erős motorral (500-watt),9-sebességi fokozattal (280-2350).
Egyszer volt használva,ezért is adom el!
Ár:25.000Ft
Tel:06-30-9446636
Oké!
Kedd?
Éjfél után indul az élet,no meg a fuvaros!
Ettől egyszerűbb a sulykolóm
Én. De mondhattad volna azt is, hogy hívjalak később, mert nem érsz rá. Mondjuk valamelyik jövő héten... Éjfél után meg már tente van.
Te voltál?
Bocsi de épp előpakoltam ma hajnali indulásra,azért nem tudtunk hosszabban beszélni!
De ma éjféltől beszélhetünk!
Köszönöm a mai telefonos segítséget!
Ez jó ötlet, tényleg ....én meg vettem 30 rugóért egy belső csapágy kihúzót ahelyett, hogy gondolkoztam volna.
Eldőlt a vasam, sajnos plexit kell cserélnem. Esetleg árul valaki valamilyet?
Üdv Mindenkinek! Szeretném veletek megosztani alábbi kis eszközt, melyet azért készítettem, hogy az egyik első kerék csapágyat nagyon egyszerűen, annak szétverése nélkül ki lehessen húzni. A működése látszik: egy belül 16-os fémdűbel, melynek a külső mérete 19,5 mm egy alátét, egy 16-os anya és egy 140x16 -os csavar kell hozzá. Ha a csavart betekerjük, akkor a dűbel pont beleszorul a csapágyba és az anyával, alátámasztás után egyszerűen kitekerhető. Akinek aktuális, jó csapágycserét, kb, 10 perc alatt. Köszönöm a figyelmet, többet nem fárasztalak benneteket.
ez igaz
Szerintem:

1.) az első gumit ritkábban kell cserélni, mint a hátsót, vígan elgurul 10-15 eKm-t, szóval "hosszútávú" befektetés.
2.) egy olcsóbb, akár egyéb márkájú új gumi nem kerül feleannyiba.
3.) ha túrázni megyek, és útközben esőt kapok, hadd ne csúszkáljak már, mert valami szar kaucsuk van fent.
4.) kb. 1,2-1,5 mFt piaci értékű, nem a legszarabb motor szerintem csak a legjobbat érdemli
Köszi!
Jó húzós áron van wazzeg
Üdv! Még egy kérdés: a csapágy előtti szimering gyári mérete 28x47,2x7 mm. Ilyen nincs csapágyboltba, csak 47mm-es. Ti milyet tettetek bele? A 47-es nem esik ki? 47.2 mm-est nem találtam, szerintem csak a HONDA-nál lehet rendelni. Köszönöm, ha valaki megosztja velem a tapasztalatait.
Szia,

Nem titok, itt megtalálod.
Szia!

Ha nem titok milyen áron van most a PR4?