Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt van az egész!
http://youtu.be/J_FhRVXnE2s
Köszike!
Szallerbek!
Elméletileg az XX-nem is túra motor!
Legalábbis nem annak szánták a tervezői,mikor építették!
Csak hát a motortervezés(súly-lóerő arány),az évek alatt vissza vetette szegény xx-et a sport kategóriából,a túra kategóriába!
De talán jobb is így,inkább ott a helyes,mint a sport képek között!
De egyébként minden 250-kilónál nehezebb vasat(itt most ne térjünk ki a száraz,illetve feltöltött súlyra)a nehéz kategóriába sorolnak a gumi gyártók!
Mit találtam!
Remélem mindenki rajta van aki ott volt!
http://youtu.be/C6CaB9wJYDE
Ez melyik szalonban lesz?
az az életed
Véleményem szerint az XX nem egyenlő nehéz túramotor. Az vhol ott kezdődik, hogy FJR1300 / K1600GTL / GoldWing, stb.
Tudod hogy nem vagyok az,mármint szerény!
De ha prof lennék,nem egy bádog fülkében ülnék nap hosszat!
ÚJ HONDA NC750X & CTX700

Most hétvégén mutatjuk be az új Honda NC750X modellt.

Az NC700X 2014-ben már NC750X néven folytatja pályafutását, a modell ugyanis teljesen megújult, s immáron 745 köbcentis erőforrás hajtja. A változtatások eredményeként még kifinomultabb formában érvényesülnek az elődmodell legjobb tulajdonságai, minden idők talán legpraktikusabb motorkerékpárjával ajándékozva a bukósisakos közönséget.

Ha pedig nem volt lehetőséged eljönni az általunk elsőként bemutatott Honda CTX700 februári debütálására korábban, akkor most jelezzük, hogy ez a típus is vár Rád szalonunkban a nyílt hétvégén!

MOTOROS RUHÁZAT

Megérkeztek a 2014-es új Honda ruházati termékek! Nyitva lesz a motoros ruházati üzletünk a nyílt hétvége során! Nyitva tartás a hétvége alatt: Március 7-8-9, P.: 08:00-17:00, Szo.: 09:00-17:00, Szo.: 09:00-15:00!
Ezt most találtam:

"Minden körülmények között. Teljesen új szilika-gumi vegyületeket fejlesztettek ki a MICHELIN Pilot Road 4 gumiknak. Ezek a vegyületek kifejezetten a kiváló tapadást szolgálják sokféle útfelületen, beleértve a festett vonalakat és a gyalogos átkelőhelyeket, ami magabiztosabbá teszi a motorozást szinte minden körülmények között. MICHELIN 2AT = extra stabilitás és több teherviselés. Mindazoknak a motorosoknak akik nagy teljesítményű, nehéz motorkerékpárt vezetnek, a Michelin megalkotta a 2AT technológiával készített GT megjelölésű Pilot Road 4-et. Ez az erősített változat nagyobb kanyar stabilitást, ezáltal biztonságosabb és precízebb kanyarodást tesz lehetővé. Mindegy hogy szólóban, két személlyel vagy akár még megpakolva is indulunk útnak, értékelni fogjuk a GT-osztály által képviselt előnyöket. A MICHELIN 2AT technológiával készített abroncsokkal a nehéz túramotort úgy fogjuk érezni hogy stabilabb, biztonságosabb, kompaktabb kanyarodásnál és egyenes futásnál is."
szerényke
Nincs mit!
Bár az lennék!
De köszönöm!
A Michelin gumiválasztója a simát írja XX-hez
Majd írj róla légyszíves, hogy milyen. Én a GT-n gondolkodom, mert rettenetesen sokat túrázok.
Simát.
Üdv!
PR4 GT-t vettél, vagy simát?
Ugye milyen szép ez a motor feketében?!
Nagyon köszönöm a gyors választ. Én is "fagyasztani" szoktam a csapágyakat a könnyebb behelyezéshez. Rendelem a szimmeringeket is a tökéletes végeredményhez. Köszi még egyszer!
professzor ÚR
Gondolom kerékagy csapágyra gondolsz!
Nos simán kiütős a dolog!
Az újat viszont nem szerencsés beütni(ha csak nincs más),hanem beteszed fagyasztóba pár órát,és szinte "beesik"a helyére!
Szimeringet mindig cserélni kell,ez tanítják is!
Az hogy nem látsz rajta sérülést,még nem jelenti azt,hogy nem is keletkezik rajta(ráadásul nem egy drága dolog).
Üdv, minden XX tulajnak és a többi motorosnak! Volna néhány topikpezsdítő kérdésem azokhoz akik már cseréltek csapágyat. Van valamilyen speciális technika az első csapágyak kiimádkozásához, vagy marad a hagyományos, átlósan szemből kiütögetős módszer? Annyit már megnéztem, hogy 2 db. 6204-es mélyhornyú, lehetőleg koyo csapágy kell hozzá. Ti cseréltétek a porvédő simmeringet is, vagy megpróbáltátok sérülésmentesen kiszedni? Melegítettétek a felnit, vagy hidegen is kijött? A válaszokat jó pap holtig tanul jelligére köszönöm!
Műtőasztalon - Michelin Pilot Road 4 előre Hátul PR3 van (előző motoron már bizonyított), majd ha elkopik, megy hátra is a PR4.