Elméletileg az XX-nem is túra motor!
Legalábbis nem annak szánták a tervezői,mikor építették!
Csak hát a motortervezés(súly-lóerő arány),az évek alatt vissza vetette szegény xx-et a sport kategóriából,a túra kategóriába!
De talán jobb is így,inkább ott a helyes,mint a sport képek között!
De egyébként minden 250-kilónál nehezebb vasat(itt most ne térjünk ki a száraz,illetve feltöltött súlyra)a nehéz kategóriába sorolnak a gumi gyártók!
Most hétvégén mutatjuk be az új Honda NC750X modellt.
Az NC700X 2014-ben már NC750X néven folytatja pályafutását, a modell ugyanis teljesen megújult, s immáron 745 köbcentis erőforrás hajtja. A változtatások eredményeként még kifinomultabb formában érvényesülnek az elődmodell legjobb tulajdonságai, minden idők talán legpraktikusabb motorkerékpárjával ajándékozva a bukósisakos közönséget.
Ha pedig nem volt lehetőséged eljönni az általunk elsőként bemutatott Honda CTX700 februári debütálására korábban, akkor most jelezzük, hogy ez a típus is vár Rád szalonunkban a nyílt hétvégén!
MOTOROS RUHÁZAT
Megérkeztek a 2014-es új Honda ruházati termékek! Nyitva lesz a motoros ruházati üzletünk a nyílt hétvége során! Nyitva tartás a hétvége alatt: Március 7-8-9, P.: 08:00-17:00, Szo.: 09:00-17:00, Szo.: 09:00-15:00!
"Minden körülmények között. Teljesen új szilika-gumi vegyületeket fejlesztettek ki a MICHELIN Pilot Road 4 gumiknak. Ezek a vegyületek kifejezetten a kiváló tapadást szolgálják sokféle útfelületen, beleértve a festett vonalakat és a gyalogos átkelőhelyeket, ami magabiztosabbá teszi a motorozást szinte minden körülmények között. MICHELIN 2AT = extra stabilitás és több teherviselés. Mindazoknak a motorosoknak akik nagy teljesítményű, nehéz motorkerékpárt vezetnek, a Michelin megalkotta a 2AT technológiával készített GT megjelölésű Pilot Road 4-et. Ez az erősített változat nagyobb kanyar stabilitást, ezáltal biztonságosabb és precízebb kanyarodást tesz lehetővé. Mindegy hogy szólóban, két személlyel vagy akár még megpakolva is indulunk útnak, értékelni fogjuk a GT-osztály által képviselt előnyöket. A MICHELIN 2AT technológiával készített abroncsokkal a nehéz túramotort úgy fogjuk érezni hogy stabilabb, biztonságosabb, kompaktabb kanyarodásnál és egyenes futásnál is."
Nagyon köszönöm a gyors választ. Én is "fagyasztani" szoktam a csapágyakat a könnyebb behelyezéshez. Rendelem a szimmeringeket is a tökéletes végeredményhez. Köszi még egyszer!
Gondolom kerékagy csapágyra gondolsz!
Nos simán kiütős a dolog!
Az újat viszont nem szerencsés beütni(ha csak nincs más),hanem beteszed fagyasztóba pár órát,és szinte "beesik"a helyére!
Szimeringet mindig cserélni kell,ez tanítják is!
Az hogy nem látsz rajta sérülést,még nem jelenti azt,hogy nem is keletkezik rajta(ráadásul nem egy drága dolog).
Üdv, minden XX tulajnak és a többi motorosnak! Volna néhány topikpezsdítő kérdésem azokhoz akik már cseréltek csapágyat. Van valamilyen speciális technika az első csapágyak kiimádkozásához, vagy marad a hagyományos, átlósan szemből kiütögetős módszer? Annyit már megnéztem, hogy 2 db. 6204-es mélyhornyú, lehetőleg koyo csapágy kell hozzá. Ti cseréltétek a porvédő simmeringet is, vagy megpróbáltátok sérülésmentesen kiszedni? Melegítettétek a felnit, vagy hidegen is kijött? A válaszokat jó pap holtig tanul jelligére köszönöm!
http://youtu.be/J_FhRVXnE2s
Legalábbis nem annak szánták a tervezői,mikor építették!
Csak hát a motortervezés(súly-lóerő arány),az évek alatt vissza vetette szegény xx-et a sport kategóriából,a túra kategóriába!
De talán jobb is így,inkább ott a helyes,mint a sport képek között!
De egyébként minden 250-kilónál nehezebb vasat(itt most ne térjünk ki a száraz,illetve feltöltött súlyra)a nehéz kategóriába sorolnak a gumi gyártók!
Remélem mindenki rajta van aki ott volt!
http://youtu.be/C6CaB9wJYDE
De ha prof lennék,nem egy bádog fülkében ülnék nap hosszat!
Most hétvégén mutatjuk be az új Honda NC750X modellt.
Az NC700X 2014-ben már NC750X néven folytatja pályafutását, a modell ugyanis teljesen megújult, s immáron 745 köbcentis erőforrás hajtja. A változtatások eredményeként még kifinomultabb formában érvényesülnek az elődmodell legjobb tulajdonságai, minden idők talán legpraktikusabb motorkerékpárjával ajándékozva a bukósisakos közönséget.
Ha pedig nem volt lehetőséged eljönni az általunk elsőként bemutatott Honda CTX700 februári debütálására korábban, akkor most jelezzük, hogy ez a típus is vár Rád szalonunkban a nyílt hétvégén!
MOTOROS RUHÁZAT
Megérkeztek a 2014-es új Honda ruházati termékek! Nyitva lesz a motoros ruházati üzletünk a nyílt hétvége során! Nyitva tartás a hétvége alatt: Március 7-8-9, P.: 08:00-17:00, Szo.: 09:00-17:00, Szo.: 09:00-15:00!
"Minden körülmények között. Teljesen új szilika-gumi vegyületeket fejlesztettek ki a MICHELIN Pilot Road 4 gumiknak. Ezek a vegyületek kifejezetten a kiváló tapadást szolgálják sokféle útfelületen, beleértve a festett vonalakat és a gyalogos átkelőhelyeket, ami magabiztosabbá teszi a motorozást szinte minden körülmények között. MICHELIN 2AT = extra stabilitás és több teherviselés. Mindazoknak a motorosoknak akik nagy teljesítményű, nehéz motorkerékpárt vezetnek, a Michelin megalkotta a 2AT technológiával készített GT megjelölésű Pilot Road 4-et. Ez az erősített változat nagyobb kanyar stabilitást, ezáltal biztonságosabb és precízebb kanyarodást tesz lehetővé. Mindegy hogy szólóban, két személlyel vagy akár még megpakolva is indulunk útnak, értékelni fogjuk a GT-osztály által képviselt előnyöket. A MICHELIN 2AT technológiával készített abroncsokkal a nehéz túramotort úgy fogjuk érezni hogy stabilabb, biztonságosabb, kompaktabb kanyarodásnál és egyenes futásnál is."
De köszönöm!
PR4 GT-t vettél, vagy simát?
Ugye milyen szép ez a motor feketében?!
Nos simán kiütős a dolog!
Az újat viszont nem szerencsés beütni(ha csak nincs más),hanem beteszed fagyasztóba pár órát,és szinte "beesik"a helyére!
Szimeringet mindig cserélni kell,ez tanítják is!
Az hogy nem látsz rajta sérülést,még nem jelenti azt,hogy nem is keletkezik rajta(ráadásul nem egy drága dolog).