Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Április 2? Én idén február végén már motoroztam!
Tehát megpróbálok valami más centit összeállítani!

Azért köszönöm az okosságokat!
Mivel kb. 10 fok van a garázsban, így talán aksival nem kell bíbelődnöm!
Az okosság:
kiszámolod mennyi nap van mondjuk április 2.-ig és csinálsz egy "centit".Ebből minden nap levágsz egy darabot (ami 1 napnak felel meg),és így jobban nyomon tudod követni,hogy mikor lehet megint mocizni!

Tele tankkal tedd el,ha nem fűtött a garázs akkor vedd ki az aksit,ellenőrizd a fagyálló fagyáspontját,fújd fel a kereket,tedd emelőbakra.kb ennyi.
Ha valaki tud még valami okosságot az írjon!
Szóval, a garázsban bent van, ahol van neki némi fűtése is...
Letakarni még letudom...
De előtt meg kéne őt egy kicsit tisztogatni!

Meg biztos van valami okosság, amit én még nem tudok!
Nem tudod egyedül betolni a garázsba??
Meg letakarni!
Hááááát.... Izéééééé... Ööööööö....
Szóval azt még nem csináltam meg!

Várom a páromat, hogy segítsen, mivel ez az első telem a Hondával, így eléggé tanácstalan vagyok...
Isten ment(egetőzzön)sen!
Téliesítetted már a verdát!
Nem kell ám mentegetőzni!
ez egy átlagos,vagy inkább egy rosszabb napomra vonatkozik!
Csak annyit???
én meg 100-on 200-at csinálok!
De egy bolond százat csinál!
Viszont egy normális nem tud százat csinálni!
MINT A NICK-ED IS MUTATJA!
Túléltem, de csak remélni tudom, hogy ennél rosszabb utam, soha nem lesz...

Aztán másnap amikor jártam Budapestet, akkor hüledeztem én is, hogy hihetetlen, hogy én ilyen viharban kint motoroztam! Nem vagyok normális...
Akkor mégse volt mákod!
Szia!

Nekem a rutinpályán volt szerencsém egy 250-eshez...
Lóerőben kevesebbet tud, mint a nagy társai, de egy nagyon kezelhető járgány... Jó választás!
Hello!

Nekem egy 600-asom van, ABS-sel és azt kell hogy mondjam, hogy nekem nagyon bejött!
Tapasztalt rókák, akik ültek a motoromon, ők is azt mondták, hogy nagyon kultúráltan lehet fékezni a gépemmel!
Nem volt mákom, mivel abban a hülye viharban jöttem haza és a szél a Velencei tónál az utamba sodort egy-két teli szemeteszsákot, meg faágat (vagy fát?) ki tudja...
Még a benzinkút sem nyújtott menedéket, mivel 20 motor egy össze-vissza csapkodó esőben alig fért el...
De túléltem!
Mekkora mákod volt mi?????
Hát én csak azt tudom mondani h. visít az 6-7 körül de felette mégjobban nagyon szép hangja van és megy mint a barom az órát fekteti
Szaisztok !

Több helyen olvastam, hogy a CBF600 5-6000 fordulatnál visít, 7500 felett azonban ez megszűnik. Vélemény ?
Szia !

Nekem van egy eladó, ha érdekel ! Egyébbként csak jót tudok róla mondani. Ha nem versenyezni és hosszú túrázni akarsz tökéletes választás !
Ha érdekel keress meg kaponya@freemail.hu
Köszönöm szépen az infokat!
Bár én imkább a tulajdonosok véleményére lennék kiváncsi.De majd végigolvasom a forumot.Hátha kiderül innen is valami
www.szocimotoros.hu/hu/cikkek/...

motor.honda.hu/modellek- naked-...

légy kreatív..:-) ezen kivül itt van ez a forum s az index foruma vagy a cbf klub a gportálon
Sziasztok!

Szeretnék venni a közeljövőben egy CBF 250-est!Sajnos seholsem találok róla tesztet,leirást.Ha valaki aki rendelkezik ilyen géppel és esetleg megosztaná velem a tapasztalatait azt nagyon megköszönném.
Az e-mail címem:belafig@somlo.hu
Halihó !

Van valakinek már tapasztalata a 600N ABS motorral? Milyen rajta az ABS ? Mot akarok venni egyet, és a 600-as Hornet, és a CBF600N ABS között vergődök. A Hornet jobban tetszik, 20-szal több ló is húzza, viszont a CBF-en van ABS ! és a kipufogó is kevesebb valószínűséggel süti meg az utas lábát.
vélemény?