Az okosság:
kiszámolod mennyi nap van mondjuk április 2.-ig és csinálsz egy "centit".Ebből minden nap levágsz egy darabot (ami 1 napnak felel meg),és így jobban nyomon tudod követni,hogy mikor lehet megint mocizni!
Tele tankkal tedd el,ha nem fűtött a garázs akkor vedd ki az aksit,ellenőrizd a fagyálló fagyáspontját,fújd fel a kereket,tedd emelőbakra.kb ennyi.
Ha valaki tud még valami okosságot az írjon!
Nekem egy 600-asom van, ABS-sel és azt kell hogy mondjam, hogy nekem nagyon bejött!
Tapasztalt rókák, akik ültek a motoromon, ők is azt mondták, hogy nagyon kultúráltan lehet fékezni a gépemmel!
Nem volt mákom, mivel abban a hülye viharban jöttem haza és a szél a Velencei tónál az utamba sodort egy-két teli szemeteszsákot, meg faágat (vagy fát?) ki tudja...
Még a benzinkút sem nyújtott menedéket, mivel 20 motor egy össze-vissza csapkodó esőben alig fért el...
De túléltem!
Nekem van egy eladó, ha érdekel ! Egyébbként csak jót tudok róla mondani. Ha nem versenyezni és hosszú túrázni akarsz tökéletes választás !
Ha érdekel keress meg kaponya@freemail.hu
Szeretnék venni a közeljövőben egy CBF 250-est!Sajnos seholsem találok róla tesztet,leirást.Ha valaki aki rendelkezik ilyen géppel és esetleg megosztaná velem a tapasztalatait azt nagyon megköszönném.
Az e-mail címem:belafig@somlo.hu
Van valakinek már tapasztalata a 600N ABS motorral? Milyen rajta az ABS ? Mot akarok venni egyet, és a 600-as Hornet, és a CBF600N ABS között vergődök. A Hornet jobban tetszik, 20-szal több ló is húzza, viszont a CBF-en van ABS ! és a kipufogó is kevesebb valószínűséggel süti meg az utas lábát.
vélemény?
Tehát megpróbálok valami más centit összeállítani!
Azért köszönöm az okosságokat!
Mivel kb. 10 fok van a garázsban, így talán aksival nem kell bíbelődnöm!