Hmmm... nekem nem volt ilyen a fékkel, de szerintem nem baj.
A váltónak kell pár ezer, hoyg bekopjon, de a lyuk-váltás a te sarad lehet!
Olajról nem tudom mondani, lényeg hogy ezernél cserélték. Én az ezer után már nem nagyon finomkodtam vele, mentem ahogy jól esett, és minden rendben van vele!
A fék még 880 km után is nyikorog, a váltó nehezen kezelhető, gyakran lyukat kapcsolok főleg az 5. nél csinálja állítólag bekopik. Hangja nincs olyan mint a villanymotor, már megrendeltem rá a martin dobot.
A tippeket köszi, szerintem is jó választás motorozni akarok nem megdögleni, 38 éves vagyok családom van, a sportmotor nem nekem való.
Nagyon tettszik az üléspozíciója.
A bejáratásról kéne infó, és az álltalatok használt olajról.
Én 800 km ig csak max 5500 6000 ig pörgettem, ezután 1600 ig mehet a 8000, utána full, ez igy jó?
Üdv: Guszti
Infó? Én még csak 12.000-t mentem vele tavaly július óta, de amit tudok, megosztom:
- először is, szerintem sürgősen tegyél valami fóliát a tank oldalára, ha odaér a térded (mint nekem is(, mert ledörzsöli a fényezést.
- fogyasztás nekem úgy szokott lenni, hogy kb. 10-11 litert eszik meg 180-190 km alatt, és akkor még nincs tele teljesen a tank. A lámpa felvillanása után is még van kb. 20-30 km elvileg.
- ha viszel utast, és magasabb szárú, mondjuk sportcsizmája van, tegyél valami a hátsó oldalidomra is, mert azt is ledörzsölheti.
Nemtom hirtelen... szerintem nincs vele semmi gond, majd meglátod!
Végsebessége nálam 220, de a 180 körüli utazó is teljesen tartható vele, ha sietsz.
De nem kell annyira menni vele, csak ha már érzed a gépet! Ha csak csurogni, túrázni akarsz, már 80-nál fel lehet csapni 6.-ba.
Ennyi. Kérdezz, ha szeretnél!
Vettem egy cbf 600 s -et két hete nagyon tetszik tényleg jó az új illat, az átvétel varázslatos.
40 percet szaglásztam a kereskedésben mire fel mertem rá ülni.
Infók kellenének a motorról ha bevesztek a bandába.
Mint amikor a "Sikeres nők" magazin címlapján Kokó volt