Nem itthonról indulok, az Inazuma találkozó után először Sebit látogatom meg, aztán vasárnap este érkezünk hozzád Krisztivel. Nem a rohanásról fog szólni, de előtte mentek el útvonalakat és majd közösen eldöntjük mi legyen.
Zarát is elhanyagoltam mostanában, most még elindulok vele. Jó éjt!
Mert Te az 1szerű, de nagyszerű dolgokhoz szoktál. De én a színeket is figyelem, és szeretem a piros fekete összeállítást, így nekem nagyon bejön. Mondhatom: állat! ( Szerintem ) Amúgy meg a Te géped így is, meg úgy is igenigen látványos!
Szia Laci! Gondoltam , hogy sok a dolgod ezért nem is zavartalak, már csak erős kettő hét van vissza , és érkeztek! Ne kapkodj, időben ide fogsz érni, aztán ha itt lesztek akkor eldöntjük merre hová!! Én meg levágtam a plexi tetejéből, nagyjából 6 cm-t mert pont a fejemre keverte a levegőt, és rajta dübörgött!!
Most mivel felette vagyok, ezért halkabb lett!! Bár nem annyira mintha még ennél is 20 centivel alacsonyabb, és nem rövidebb lenne!!
Szia Józsi!
Ezek azok a dolgok, amit mi, hétköznapi emberek nem érthetünk. Így, ebből kifolyólag, bontottam is 1 sört, - tekintettel a nagy melegre is - és egészségedre fogyasztottam!!!
Szia Józsi!
Áztam már meg egy párszor és voltam olyan úton is amikor a portól nem látszott a motor színe, mégis benne volt még a gyári zsír a csapágyban, ennek az állapotnak persze feltétele az ép porvédő is. Inkább a tárolásnál tudom elképzelni a hibát, a pára eszi meg ezeket hosszú távon, a zsírt a rozsda színezi el ami aztán elveszti a kenőképességét. A lényeg a száraz és lehetőleg olyan hely ahol kevésbé ingadozik a hőmérséklet, én ebben látom a megoldást és persze a rendszeres átkezelés is lényeges. Érdekes hogy végtelenített láncot vettél, nem is tudtam hogy van még olyan, gondolom gyári lehet, vagy nem is tudom. Amiket én eddig cseréltem mind nittelőszemes volt, azzal pillanatok alatt megy a lánccsere, persze ha vannak megfelelő szerszámok hozzá. Volt dolog bőven mostanában de azért esténként mesterkedtem egy kicsit, pl az utolsó két lakkréteget úgy hordtam fel hogy közben üzemzavaros trafót is cseréltem. Megvolt már ez a fejidom, sőt volt is a motoron vagy 5 éve csak matt fekete színben ami nem tetszett, viszont szélesebb és 7cm-el magasabb mint a Puig mini, vagyis több szelet fog. Kicsit olyan retro-raceres beütése lett, egyelőre fenn hagyom és majd a balatoni túrán kiderül hogy marad vagy megy vissza rá a Puig.
A napokat számolom, jó nagy tekergés lesz már alig várom!
Ma úgy elgondolkodtam! Isten bizony így volt! Amikor az ember láncot cserél, akkor ki kell szerelni a lengővillát! Ha azt kiszerelem, akkor a csapágyazása szem elé kerül. Mégis akkor hogy lehet egy motorban szarrá rozsdásodott csapágyazás?!! Engem ez kirakottul érdekelne!!
És a motor futásán hogy-hogy nem veszi észre a delikvens?? A Farkam az édeskáposztájukba libanyaknak!
Kerestem a témát mert érdekelt volna mi a lényege a Xanadu-legendának. Annyit tudtam kideríteni hogy kb 3000 évvel ezelőtt Kína fővárosa volt , de elsüllyedt! Egy másik változat szerint ez egy palota volt amit Kublaj kán épített a Xanadu-nevű szent folyónak.
Húha, de régi, talán a 60-as évek? Még nem is éltem.
Küldtem neked üzenetet a júliusi programmal kapcsolatban, olvasd el és jelezz vissza légyszíves, hogy neked megfelel-e. Ha igen akkor szólj Pocsesnek is és egyeztessetek egy kastélyos napot.
Nálunk megerősített készenlét van, jégeső, 40-50mm-es felhőszakadások, 100km/h szél várható... első soros vagyok és szép fekete az égi kép, de egyelőre még nem szóltak.
Most itt szélcsend lett, de semmi jót nem várok olyan vihar előtti csend van. Így marad a varázsital, egy pohárral a hatputtonyosból!
Esett egy kis eső most igen nagy lett a csend. Nem szokott ennek jó vége lenni. Ezért inkább a varázsitalt kóstolgatom, hátha használ!
Zarát is elhanyagoltam mostanában, most még elindulok vele. Jó éjt!
Most mivel felette vagyok, ezért halkabb lett!! Bár nem annyira mintha még ennél is 20 centivel alacsonyabb, és nem rövidebb lenne!!
Hogy őszinte legyek az én szememnek szokatlan, ha viszont komfortosabb lesz mint az átlátszó Puig (ami kisebb) akkor fennhagyom.
Azt nem tudhatom, hogy menet közben ez a fejidom mit tud, de ezzel a tankbőrrel, ebben a színösszeállításban nekem nagyon bejön! Látványos!
Ezek azok a dolgok, amit mi, hétköznapi emberek nem érthetünk. Így, ebből kifolyólag, bontottam is 1 sört, - tekintettel a nagy melegre is - és egészségedre fogyasztottam!!!
Áztam már meg egy párszor és voltam olyan úton is amikor a portól nem látszott a motor színe, mégis benne volt még a gyári zsír a csapágyban, ennek az állapotnak persze feltétele az ép porvédő is. Inkább a tárolásnál tudom elképzelni a hibát, a pára eszi meg ezeket hosszú távon, a zsírt a rozsda színezi el ami aztán elveszti a kenőképességét. A lényeg a száraz és lehetőleg olyan hely ahol kevésbé ingadozik a hőmérséklet, én ebben látom a megoldást és persze a rendszeres átkezelés is lényeges. Érdekes hogy végtelenített láncot vettél, nem is tudtam hogy van még olyan, gondolom gyári lehet, vagy nem is tudom. Amiket én eddig cseréltem mind nittelőszemes volt, azzal pillanatok alatt megy a lánccsere, persze ha vannak megfelelő szerszámok hozzá. Volt dolog bőven mostanában de azért esténként mesterkedtem egy kicsit, pl az utolsó két lakkréteget úgy hordtam fel hogy közben üzemzavaros trafót is cseréltem. Megvolt már ez a fejidom, sőt volt is a motoron vagy 5 éve csak matt fekete színben ami nem tetszett, viszont szélesebb és 7cm-el magasabb mint a Puig mini, vagyis több szelet fog. Kicsit olyan retro-raceres beütése lett, egyelőre fenn hagyom és majd a balatoni túrán kiderül hogy marad vagy megy vissza rá a Puig.
A napokat számolom, jó nagy tekergés lesz már alig várom!
És a motor futásán hogy-hogy nem veszi észre a delikvens?? A Farkam az édeskáposztájukba libanyaknak!
Küldtem neked üzenetet a júliusi programmal kapcsolatban, olvasd el és jelezz vissza légyszíves, hogy neked megfelel-e. Ha igen akkor szólj Pocsesnek is és egyeztessetek egy kastélyos napot.
Esett egy kis eső most igen nagy lett a csend. Nem szokott ennek jó vége lenni. Ezért inkább a varázsitalt kóstolgatom, hátha használ!