Az előzményre kattintva olyan mintha Lajost kérdezted volna
most akkor mi van, vagy mi nincs, vagy nincs semmi, vagy semmi se nincs, vagy van valami de az lényegtelen
Erre is van példa és sajnos a másik véglet is igaz, mikor szőröznek a legkisebb hiányosságon is. Régebben másabb volt az MZ-k világában, volt egy vén faszi aki azt képzelte magáról ő élet-halál ura és még "megkenni" se lehetett (esetleg csak szívlapáttal de azt meg büntették) ráadásul nem is volt annyi vizsgahely mint most. Egyszer azért húzták el a motoromat mert a nyergen nem volt szíj keresztbe amit sose értettem mi célt szolgált, de úgy elhajtottak miatta mint a kijáró marhát .
Szerintem rájöttek, hogy akinek nyitott dobja van az tart otthon egy "vizsgakipuffot" is és vizsga után egy órával már "jerikó trombitái" üvöltenek a gépén törvénytelen szólamban . Az enyémen látszik, hogy a killer is be van gyógyítva a végcsőbe ami azt jelenti nem egyszerűen csak kicsavarozható és nem is szándékozom kivenni, pedig tetszett sok valakinek a hangja. Badarságnak tartom azt a dumát, hogy legalább meghallják az autósok, sajna láttam már pár baleseti fotót és 90%-ban ott figyel a sport dob. Van megint 2-évem és ha sikerül gyárit találni jó áron meg is veszem.
Nincs zöldkártya , ez valami környezetvédelmi besoroló francfene, de nem igazán értettem meg miért van rá szükség. Későbbiekben lehet majd ebből kialakul valami és mérik is a károsanyag kibocsájtást, főleg ha rájönnek, hogy ezzel még egy bőrt le tudnak rólunk húzni.
2 Matrica?
Akkor ezek szerint a ződkártyát is megkapta a gép...
Ejj csak kicsikarták ezt is. Aztán majd jönnek az új szabályok hogy ilyen színűvel csak ekkor olyan színűvel csak akkor közlekedhetsz a városokba.
De annak örülök hogy csak a hangját nézik a mocinak és nem azt hogy van-e TÜV vizsgája a dobnak!
Én tegnap az éves szokásos indexkapcsoló takarítást végeztem el.. Ennek a gépnek ez a mániája! ha 1 telet áll nem működik rendesen az index vagy későn kapcsol a relé vagy gyorsabban villog vagy mittudom én! De kitakarítottam a kapcsolót letisztítottam az érintkezőket és összeraktam. És mintha új lenne! Nem vót 1xű! Hát a gyárba tuti gyerekeket alkalmaznak az összerakáshoz mert még annyi hely sincs hogy az ő kezükkel összelehessen varázsolni a dolgot
Ehhez képest az enyémet tavaly még csak be sem tolták a csarnokba, sőt nemhogy az udvaron zajlott az egész, de még csak be sem indították, egy világítás, vagy irányjelző vagy kürt próba sem volt. Egyszerűen csak ki jött egy fószer, megkérdezte van -e hátul piros prizmám, aztán csinált egy-egy képet a motorszámról, alvázszámról, meg előlről hátulról jobbról balról, meg megkérdezte van -e valami "kereskedelmi neve" a motornak, mert a típusnál csak RC42 szerepel. Ezek után aztmondta, hogy igyak egy kávét, szívjak el egy cigit és utána induljak a pénztárhoz, meg intézzem a papírokat. Gondoltam magamban ha ilyen volt az első magyarországi forgalombahelyezés, akkor milyen egy időszakos műszakivizsga. Hozzátenném, hogy ez az NKH megyei kirendeltségén zajlott Miskolcon. Annak idején az ETZ-t legalább áttolták a soron
Szia Miklós
Rendesek voltak amúgy és annyira azért nem szőröztek, de fékerőt kell mérniük és azt mondom mérjenek is. Talán jobb lett volna ha én ülök a motoron nem az idősebb szaki, de gondolom nem akarta kihagyni az élményt . Mondjuk élmény volt nekem is mikor rámarkolt a fékre mint a kombinált fogóra , rendesen kilőtt a motor a fékpadról .
Az a lényeg sikerült a műszaki és ettől jobb napot nem is találhattam volna, száraz út, napos idő .
Lassan azért itt a jóidő és majd motorozhatsz te is
Irigykedek......motoroztál......, én meg nem ! Csalás! És ezt még hangoztatod is! Írtad volna azt, hogy odatoltad...... vagy valami. Te szerencse fia. És az időjárás is támogatott.
Ezen a " fékpadon" jót kacagtam, elképzeltem, hogy hogy is zajlott az esemény, ott még ugy látszik, hogy "kőkorszaki" megoldások vannak. Én olyanon fékeztem, ahol az épp nem fékező kereket befogta a gép két oldalt, és így normálisan lehetett mérni, ja és én ültem a biciglin, nem valami kötsög.
Van változás ahhoz képest amikor 2-éve a Hondát vittem A fékpadot nem lehet kikerülni, csak még nagyon gyerekcipőben jár a dolog, ráadásul ahova vittem még idén mi voltunk az elsők a haverommal. A személyautó padon fékezik meg a motort, ráült a biztos és ő fékezett, nem tudom mihez volt szokva de behúzta az elsőt mint camping biciglin a patkóféket olyat tolattunk hátra (a haverral két oldalon fogtuk a motort), hogy öröm volt nézni . Mondtam is csak finoman mintha lovat b@szna mert egy ujjas a dolog. Aztán már óvatosabb volt az úr és olyan fékdiagrammom lett ami a nagykönyvben is meg van írva
Két matricát is ragasztottak a rendszámra, az egyik valami környezetvédelmi besoroló valami, a másik meg a szokásos.
Ja és nem utolsó sorban motoroztam is egy jót és ezerrel süt a nap
Havonta 1-2szer beindítom és ha úgy érzem kicsit nehezebben tekeri rátöltök, ki se veszem a motorból. A garázsom a lakás folytatása így az egyik fala meleg, 5-10° mindíg van ami az akkunak elég.
A CB-ben Yuasa volt, a Suzuba most Varta van, nincs más alternatíva ha vennem kell ezek jöhetnek csak szóba. A cimborámnak a CX-be néztem tegnap Vartát (14 Ah) 10100 Ft, nem érdemes 2000Ft-on variálni névtelen olcsó szarokkal. Amiket javasoltam min. 6-évet kibírnak, de hallottam már extrém hosszú élettartamot a Yuasától (9-év!), persze mondani mindent lehet, mint a viccben:
"a hír igaz de..."
Távműködtetésű O.K.-ba volt egy Bosch Silver akku, mi cseréltük az O.K.-t a telemechanikás gyerek meg cserélte az akkut, ami tökre le vot merülve már hónapok óta. Kérdeztem mi lesz a rossz akkuval, azt mondta le kell adniuk mert veszélyes hulladék és csak a nyűg van vele. Elkértem, feltöltöttem és két éve szolgál az autómba persze akkor kb. 2-éves volt, azóta nem töltöttem és a -18°-ban is indított. Szóval nincs minden veszve, az is számít mennyire öreg az akku és előrehaladott a szulfátosodás. Állítólag öreg akksikat a "mélykisütés" és lassú 24-órás töltés is regenerálja, de ezt én nem próbáltam, bár elképzelhetőnek tartom, hogy felszabadul a lemezeket részben rövidrezáró üledék.
Szia Lui! A Jóisten áldjon meg 6-7 apró gyerekkel. A Lidl-be most árultak 5000-ért olyan töltőt , amit ősszel rákapcsolsz, és tavasszal leveszel róla. Remélem, nem merült csutkára, mert akkor vehetsz helyette másik akkut .
Szia!
Pénztárcafüggő a dolog, de már pár ezer Ft körül lehet kapni, akár nagyobb bevásárló központokban is. Nem árt ha van rajta egy műszer vagy ledsor ami tájékoztat a töltés felvételéről. Az enyém is egyszerűbb fajta és tökéletes. Töltők
Üdv! Úgy látszik túl sokat bíztam az akksimhoz, és túl régóta nem próbáltam indítani a vasat Egyszóval lemerült Tud valaki valami megbízható töltőt? Milyen paraméterekre, tulajdonságokra érdemes figyelmi, mennyiért lehet értelmeset kapni?
most akkor mi van, vagy mi nincs, vagy nincs semmi, vagy semmi se nincs, vagy van valami de az lényegtelen
Nincs zöldkártya , ez valami környezetvédelmi besoroló francfene, de nem igazán értettem meg miért van rá szükség. Későbbiekben lehet majd ebből kialakul valami és mérik is a károsanyag kibocsájtást, főleg ha rájönnek, hogy ezzel még egy bőrt le tudnak rólunk húzni.
Akkor ezek szerint a ződkártyát is megkapta a gép...
Ejj csak kicsikarták ezt is. Aztán majd jönnek az új szabályok hogy ilyen színűvel csak ekkor olyan színűvel csak akkor közlekedhetsz a városokba.
De annak örülök hogy csak a hangját nézik a mocinak és nem azt hogy van-e TÜV vizsgája a dobnak!
Én tegnap az éves szokásos indexkapcsoló takarítást végeztem el.. Ennek a gépnek ez a mániája! ha 1 telet áll nem működik rendesen az index vagy későn kapcsol a relé vagy gyorsabban villog vagy mittudom én! De kitakarítottam a kapcsolót letisztítottam az érintkezőket és összeraktam. És mintha új lenne! Nem vót 1xű! Hát a gyárba tuti gyerekeket alkalmaznak az összerakáshoz mert még annyi hely sincs hogy az ő kezükkel összelehessen varázsolni a dolgot
1 szóval Tavaszra fel!
üdv: szobbal
Rendesek voltak amúgy és annyira azért nem szőröztek, de fékerőt kell mérniük és azt mondom mérjenek is. Talán jobb lett volna ha én ülök a motoron nem az idősebb szaki, de gondolom nem akarta kihagyni az élményt . Mondjuk élmény volt nekem is mikor rámarkolt a fékre mint a kombinált fogóra , rendesen kilőtt a motor a fékpadról .
Az a lényeg sikerült a műszaki és ettől jobb napot nem is találhattam volna, száraz út, napos idő .
Lassan azért itt a jóidő és majd motorozhatsz te is
Ezen a " fékpadon" jót kacagtam, elképzeltem, hogy hogy is zajlott az esemény, ott még ugy látszik, hogy "kőkorszaki" megoldások vannak. Én olyanon fékeztem, ahol az épp nem fékező kereket befogta a gép két oldalt, és így normálisan lehetett mérni, ja és én ültem a biciglin, nem valami kötsög.
Van változás ahhoz képest amikor 2-éve a Hondát vittem A fékpadot nem lehet kikerülni, csak még nagyon gyerekcipőben jár a dolog, ráadásul ahova vittem még idén mi voltunk az elsők a haverommal. A személyautó padon fékezik meg a motort, ráült a biztos és ő fékezett, nem tudom mihez volt szokva de behúzta az elsőt mint camping biciglin a patkóféket olyat tolattunk hátra (a haverral két oldalon fogtuk a motort), hogy öröm volt nézni . Mondtam is csak finoman mintha lovat b@szna mert egy ujjas a dolog. Aztán már óvatosabb volt az úr és olyan fékdiagrammom lett ami a nagykönyvben is meg van írva
Két matricát is ragasztottak a rendszámra, az egyik valami környezetvédelmi besoroló valami, a másik meg a szokásos.
Ja és nem utolsó sorban motoroztam is egy jót és ezerrel süt a nap
"a hír igaz de..."
Pénztárcafüggő a dolog, de már pár ezer Ft körül lehet kapni, akár nagyobb bevásárló központokban is. Nem árt ha van rajta egy műszer vagy ledsor ami tájékoztat a töltés felvételéről. Az enyém is egyszerűbb fajta és tökéletes.
Töltők