Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát itt van egy link szerintem nézd meg vannak elég jó matricák is de motorra nem olyan sok sajna.


http://www.decalshop.hu/termekek.php?ID=23&q=ossz es
Köszönöm a leirást. Egy ilyen Büki motorozásra én is szivesen elmenék de peströl rendszám nélkül elmeni olyan mesze kicsit problémás ( én igy gondolom). Fékbetéteket most cseréltem az enyémen csak sietem ezért szép nyikorgó hangja van kisebb fékezéseknél.
Hát Igen HONDA
Cak azért kérdem mert olvasgattam a fórumokban a dolgokaz, és sokan írták hogy erősebbek.

Amúgy király a rajz nagyon!!! Nincs vkinek Beszkennelt Levonója, vagy valami amit
tudék hasznosítani, mert fényeztetem a bringát és levonót kellesz intéznem valahonnan,
és a gyárit már nem is nagyon lehet kapni ha mégis akkor bazi drága
Előre is Köcc!!
Egyáltalán nem gyengébb !!!!!
Szerintem egy NSR mindig is jobb volt és lesz mint egy Aprilia. Kivéve a 4 ütemü CBR-t.
Érezhetően gyengébb az NSR az Aprilliákhoz képest?
Hát nem is volt hideg mert hátul minden alakatrész átforrósodott.
Ja és a hátsó féket városba én se használom csak azért a kanyargósabb szakaszokon kell mind a két fék főleg ha rövid féktávokat vesz az ember, és éppen két aprilia ellen megy a harc .
Én a hátsó féket nem is nagyon használom. Inkább az elsőt, de az
le is kopott 1 szezon alatt
Köszi a válaszokat!
Én nem tudom de ha a fékbetét is megégett az már nem lehetett hideg!!!!
Köszi!!!!
Nekem még ilyen nem volt. A Bükk utáni motorozás után beállt a hátsó fékemen a jobb oldali dugatyú. Onnan vettem észre hogy a motor nem akart gyorsulni és tolni is alig lehetett. Így megnéztem hogy milyen melegek a tárcsa fékek. A hátsó az megégette a kezem és átforósodott az egész felni, tárcsafék, hátsó villák. Ezért tegnap szétkaptuk de szerencsére csak anyi volt a baja hogy meg kellet mozgatni a dugatyukat (fogó, véső, kézi erő ). A fékbetét egy kicsit megégett de csiszolopapírraal rámentünk és még használható egy darabig.
Csak azt nem értem, hogy ez hogy fordulhatott elő ?
De szerencsére már semmi gond vele
"Kawasanyi" és "Bogár" elküldtem a szerelési rajzokat.
Amúgy szerintem érdemesebb papíros motort venni, mert nagyon
sok a macera ha egy ötvenest le akarsz papírozni.
kössz a rajzokat
Nem tudja valaki mennyi olaj kell az első telóba?
Nekem is küldje már el valaki!!!
ezaz10@fremail.hu
Köcc
el kell vinni műszakiztatni...meg eredetiségvozsga, forgalmi rendszám és ennyi...majd100ezer...
Hello elkérhetném én is a szerelésit a nsr-hez. Köszönöm.
a_bogar@freemail.hu
Olyan nincs hogy nem lehet, minden csak akarat és pénz kérdése.
Szerintem azt mr nem lehet, ha csak adás-vételit írtatok. Ha kivonták a forgalomból és nincsenek papírjai akkor már vége.
Sziasztok! abban kérnék segítséget, hogy tudja -e valaki hogyan lehet levizsgáztatni egy 50-esként használt gépet rendszámosra. Mi a menete és hol lehet?

Köszi előre is mindent
Elküldtem ami nekem van meg az e-mail címedre.
Hello "nsr 125" nekem is egy szerelési rajz kellene, ha el tudnád küldeni azzal sokat segítenél.
köszi
e-mail: king101@vipmail.hu
Kössz az infot!