Köszönöm a leirást. Egy ilyen Büki motorozásra én is szivesen elmenék de peströl rendszám nélkül elmeni olyan mesze kicsit problémás ( én igy gondolom). Fékbetéteket most cseréltem az enyémen csak sietem ezért szép nyikorgó hangja van kisebb fékezéseknél.
Cak azért kérdem mert olvasgattam a fórumokban a dolgokaz, és sokan írták hogy erősebbek.
Amúgy király a rajz nagyon!!! Nincs vkinek Beszkennelt Levonója, vagy valami amit
tudék hasznosítani, mert fényeztetem a bringát és levonót kellesz intéznem valahonnan,
és a gyárit már nem is nagyon lehet kapni ha mégis akkor bazi drága
Előre is Köcc!!
Hát nem is volt hideg mert hátul minden alakatrész átforrósodott.
Ja és a hátsó féket városba én se használom csak azért a kanyargósabb szakaszokon kell mind a két fék főleg ha rövid féktávokat vesz az ember, és éppen két aprilia ellen megy a harc .
Nekem még ilyen nem volt. A Bükk utáni motorozás után beállt a hátsó fékemen a jobb oldali dugatyú. Onnan vettem észre hogy a motor nem akart gyorsulni és tolni is alig lehetett. Így megnéztem hogy milyen melegek a tárcsa fékek. A hátsó az megégette a kezem és átforósodott az egész felni, tárcsafék, hátsó villák. Ezért tegnap szétkaptuk de szerencsére csak anyi volt a baja hogy meg kellet mozgatni a dugatyukat (fogó, véső, kézi erő ). A fékbetét egy kicsit megégett de csiszolopapírraal rámentünk és még használható egy darabig.
Csak azt nem értem, hogy ez hogy fordulhatott elő ?
De szerencsére már semmi gond vele
Sziasztok! abban kérnék segítséget, hogy tudja -e valaki hogyan lehet levizsgáztatni egy 50-esként használt gépet rendszámosra. Mi a menete és hol lehet?
http://www.decalshop.hu/termekek.php?ID=23&q=ossz es