Már végre elkezdődtek az igazi 20C fok körüli napi hőmérsékletek.
Az öníndítót is sikerült megcsinálnom és már csak az első fékkar van hátra.
Ezzel kapcsolatban anyi lenne a kérdésem, hogy valaki tud -e olcsón első fékkart ajánlani ??????
Hellósztok!
van egy 94 es nsrem és nem igazán van ereje ha be van melegedve és huzom neki nekiál 7ezernél akadoozni és utána 9 nél és 10 nél is.
mi lehet a baja?? 23000 km van benn
légyszi irjatok
Szevasz Nyurga! Én is egyetértek a kölcsönadásosdival kapcsolatban.Ha mindenki csak egyszer hajtja meg a motoromat,már újíthatom is fel.Párszor összetört rajta valami,és azóta nem adom oda,csak akiben vakon bízom és csak ha nagyon nagyon finoman megy egy kört.Mondtam a haveroknak,h ez nem köcsögség,meg lehet érteni,drága is,meg más faszsága miatt miért én ne motorozzak utána 1 hónapot.Na hali!
Hello srácok!Én tuti ott leszek Kunmadarason, motorral jöttök?én sajna csak kocsival tok,d e ott leszek, ha lesz ott vki nsr-es írjatok már előtte ide, ha mocival ha nem, összefuthatnánk
Nem tom mikor megállítottak akkor mondtam nekik hogy ez NS1 nem pedig NSR és azóta úgy vannak vele hogy az de lehet tudják hogy nem az de szerintem hülyék hozzá.
Mi is lehet megyünk Madarasra de azidő...
Abádszaókon mikor lesz valami és mi?
Á bizti nem,csak biztos megsajnáltak!A lényeg ugyanaz!Mindenki igy kezdi,jogsi nélkül,ők is!De sokat mentem én is igy!Fasza volt!Május 1-én kéne menni kunmadarasra,de szar idő lesz,úgyhogy inkább majd Abádszalók!Marha jóóóó hely!
Nagy gáz ha mentem a mocival vagy 15 km-t hogy az olajlámpa már szinte folyamatosan égett ha húztam mert egy kicsit sokat mentünk és kifogyott az olajam?
Remélem neg gáz ugye nem fog megragadni?
gyanítom, hogy ugyanolyan fojtás van midnen 125-ösbe, minimális eltérésekkel...úgyhogy ismerd meg a géped, és akkor tudni fogod nagyából!Sztem amúgy a kipufogóba lehet szűkítő, meg fúvóka talán, vagy elektronikus, nem tom
Van egy 89es nsr-em. A Probléma a következő volt:
Kb 60al mehettem 6.ban és elkezdett durrogni a motor, lassítottam de nem kapcsoltam vissza és 30nál 6.ban 12000nél mozgott a fordulatszámmérő. Megálltam leállítottam és azóta nem indult el. Szétszedtem de nem láttam rajta semmi feltűnőt. Elhívtam egy haveromat. Neki is 89es nsr van. Szétszedtük az övét is. Az én tekercseimet átraktuk az övére és azóta egyik sem megy. Kipróbáltunk mindne lehetséges dolgot de már egy hete 2 db 150kg-s papírnehezék van a műhelyemben. Aztán szétbontottam az enyémnek a vezérlő elektronikáját. A 4es csatlakozónál ki volt égve a panel. Szétszedtem a másikat is de azon semmi sem látszott. Rendeltem egy vezérlőt (17000+postaköltség) összeraktam vele a haveromét de semmi. Még mindig nincs szikra. Mi lehet velük?
neked megy mert én igen féltem, úgyhogy nemis gyilkolom, első kerékre viszont megy szépen, csak most azt is hanagolom, mert meg kellene húzni a kormánycsapágyat, de aztán meg kell érezni
kiállsz szépen a lábtartódra.......8000-es fordulatig felpörgetted lassan...ott húzol egy csőgázt és kicsit megrántod..ha nagyon jól csinálod akkor még hátast is tudsz csinálni
gyorsulásról nem tok semmit...