a tavalyi 3 helyett idén 10 motoros halt meg áprilisban...és az összes hibát a motorosokban kereseik...talán jogos a fokozott ellenőrzés, de én jogsi nélkül így igen félek
Hát igen. Sajnos, amint beköszöntött a jó idő, már búcsúzhattam a mocctól... Pedig épp akkor kapta az utsó simításokat, kapott egy zsír új 18ezres Did láncot, lánckereket, s a forgalmilyát is meghosszabítottam. Így elég sokáig nem lett volna gond vele. De sajnos...
Elég rossz érzés, mert vmikor egyszer tuti nagyobbra váltottam volna, de nem így, akarok megválni tőle. Így remélem nincs nagy gond vele, s vmilyen szinten helyre tudom pofozni, s akkor majd elválik a sorsa. Viszont amíg a biztosítót nem tudom lerendezni, addig nem nyúlhatok hozzá, ami azt jelenti, hogy 1 hónapja várok már arra a rohadt papírra, amivel mehetek majd a biztosítóhoz, hogy ártatlan vagyok...
Tehát várok... Amint megjön, s végre hozzányúlhatok, írok, hogy mennyire sérült ténylegesen...
Hali!Huuuu vazze!De rothadt szar lehet most Neked!Hogy vártuk a JÓIDŐT,biztattuk egymást,hogy majd csak eljön,oszt nesze mindjárt itt a VAKÁCIÓ,és mi van?Mint egy rossz álom,vigasz,hogy 1-ben vagy,de akkor is GYALÁZAT!
A váz sem sérült, így gyakorlatilag motorilag, tökéletes. A burkolattal vannak gondok, az elejével, de remélem csak azzal, mert akkor az kijavítható, s nem csak alkatrészként lehetne tovább adni...
Az igazat megvallva nem tom, mi lesz még. A biztosító 200ezer körüli összeket akar fizetni, ami gyakorlatilag semmire sem jó. A helyzet, hogy remélem nincs nagy gond az elejével, ha már a biztosítót lerendeztem, szétszedem, s ha lehet, vmilyen szinten használhatóvá tenni, mivel motorikusak kitünő állapotban van. Van benne vagy 20 ezer km, s nagyon meg volt kímélve, vigyáztam rá... csak hát
Ha gond van elől, akkor mást nem tudok csinálni, mint alkatrészként meghírdetni, ami azt jelenti, nagyon sokat bukok, mivel amennyit érne motorikusan, azt senki nem fizetné meg...
Tehát várok, ha eladásra kerülne a sor, az biztos mindenhol meg lesz hírdetve, akár így, akár úgy...
Szevasztok!
Most akarok venni egy rendszámos nsr-t, és abban szeretném kérni a segítségeteket, hogy ha vki tud max
200ért "90-es vagy fiatalabb nem naked motort, akkor irjon. A másik dolog, ami fontosabb, hogy
ez lenne az első rendszámos motorom és fogggalmam sincs, hogy hogy zajlik pontosan a megvételének és az azt követő ügyintézések folyamata. Gondolok itt eredet vizsgálat (vétel előtt el kell hurcolni megnézetni?), átiratás, meg egyéb hozzá tartozó finomságok. Ezek intézéséről kérnék egy kis felvilágosítást. A válaszokat megköszönöm.
Szia! Én most csináltam meg hasonló akadozós hibával, nekem 5000-nél majd 8000 körül meg feljebb is néha akadozott. Én Járó motornál beállítottam a powert jelre, mert nem ott volt. De ami fontosabb én átmostam a tankot, szűrőt és raktam be új cserélhető szűrőt is a benzin csőbe, mert nagyon dzsuvás volt az egész. Mikor a blokkot csináltam nem néztem át mert alig vártam, hogy forogjon, de jobb lett volna akkor át nézni. EREDMÉNY: egyenletes alapjárat, szép motorhang és megszünt az akadozás szépen forog egészen végig. Persze én a henger cserénél új power tengelyt, stb raktam be. ha neked még a régi akkor én is javaslom megnézni a lerakódásokat, dzsuvát. Jó munkát megéri élmény volt menni vele.
Meg is érdemled nemtudom miért szereled ha nem értesz hozzá????
nemhogy elvitted volna egy normális szerelőhöz
Hát igen. Sajnos, amint beköszöntött a jó idő, már búcsúzhattam a mocctól... Pedig épp akkor kapta az utsó simításokat, kapott egy zsír új 18ezres Did láncot, lánckereket, s a forgalmilyát is meghosszabítottam. Így elég sokáig nem lett volna gond vele. De sajnos...
Elég rossz érzés, mert vmikor egyszer tuti nagyobbra váltottam volna, de nem így, akarok megválni tőle. Így remélem nincs nagy gond vele, s vmilyen szinten helyre tudom pofozni, s akkor majd elválik a sorsa. Viszont amíg a biztosítót nem tudom lerendezni, addig nem nyúlhatok hozzá, ami azt jelenti, hogy 1 hónapja várok már arra a rohadt papírra, amivel mehetek majd a biztosítóhoz, hogy ártatlan vagyok...
Tehát várok... Amint megjön, s végre hozzányúlhatok, írok, hogy mennyire sérült ténylegesen...
Valaki nem tudná megmondani hogy egy 17" Pirelli MT 75 -ös gumi menyibe kerül vagy hogy hol lehetne megrendelni.
nem tudja valaki hogy mennyibe kerül ns-be a km óra spirál??fontos lenne
a kipuffod milyen?
De még várok...
Az igazat megvallva nem tom, mi lesz még. A biztosító 200ezer körüli összeket akar fizetni, ami gyakorlatilag semmire sem jó. A helyzet, hogy remélem nincs nagy gond az elejével, ha már a biztosítót lerendeztem, szétszedem, s ha lehet, vmilyen szinten használhatóvá tenni, mivel motorikusak kitünő állapotban van. Van benne vagy 20 ezer km, s nagyon meg volt kímélve, vigyáztam rá... csak hát
Ha gond van elől, akkor mást nem tudok csinálni, mint alkatrészként meghírdetni, ami azt jelenti, nagyon sokat bukok, mivel amennyit érne motorikusan, azt senki nem fizetné meg...
Tehát várok, ha eladásra kerülne a sor, az biztos mindenhol meg lesz hírdetve, akár így, akár úgy...
Most akarok venni egy rendszámos nsr-t, és abban szeretném kérni a segítségeteket, hogy ha vki tud max
200ért "90-es vagy fiatalabb nem naked motort, akkor irjon. A másik dolog, ami fontosabb, hogy
ez lenne az első rendszámos motorom és fogggalmam sincs, hogy hogy zajlik pontosan a megvételének és az azt követő ügyintézések folyamata. Gondolok itt eredet vizsgálat (vétel előtt el kell hurcolni megnézetni?), átiratás, meg egyéb hozzá tartozó finomságok. Ezek intézéséről kérnék egy kis felvilágosítást. A válaszokat megköszönöm.
Amúgy mennyi egy hyosung gt125R ???
(arról is kéne beszélni sztem )
gyári matricákat?
A