Szerintem egyenlőre ez csak teszt, ha müködik biztos lesz máshol is telepitve.
Sokan úgy gondolják, hogy a sebességmérés arról szól, hogy még több pénz menjen az államkasszába. Persze ez is egy oka a dolognak, de ez mellett létezik még jó pár dolog miért is hasznos...
Hát igen lehet, hogy ilyenkor amikor ekkora pénzt ölnek valamilyen rendszerbe az egyszerű halandó azt gondolná van mögötte átgonoltság nem pedig kizárólag csak pénzbeszedés.
"Szakember"??? Na azért ez egy kicsit erős! Kb. annyira szakember mint te meg én... Nekem van egy-két rendőr haverom és megkérdeztem tőlük, hogy oktatták e az "akadémián" a trafipaxozás rejtelmei közt az elméleti háttaret, meg hogy hol érdemes... mi a rendeltetése... visszatartó erő stb... Gondolhatod mi volt a válasz...:-)
Sziasztok !
Én tényleg megértem a 11-es km-nél lévőt, mert az a hely tényleg elég veszélyes és nagyon kevesen mennek 100-al, de azt már abszolút nem értem, hogy az M1-en 17-esnél már két napja az emelkedőn felfelé van irányítva és a Győr irányába haladókat méri a doboz hátulól.
MI AZ ÉRTELME ?
Tulajdonképpen már lassan autópályán.
130-140 alatt soha nem mentem arra.
Kiváncsi lennék, van köztünk motoros rendőrök nekik mi a véleményük ?
Hahó motorosrendőrök szóljatok hozzá mint szakemberek !
Tényleg érdekel.
Csáá mindenki! Egy kérdésem lenne. Haveromnak Yamaha DT 125-je van,minden pairral,rendszámmal..
A forgalmijába az van beleirva,h 124 KW-os a moci!! Így vette 2 éves!! Megállította a rendör és szivózott. Ilyenkor mit lehet csinálni????
köszii
Azért van némi valóságalapja ennek a dolognak: a ki/bevezető részen van, ahol ugye elvileg sűrűbb a forgalom, bevásásrló-központok etc.
De abban igazad van, hogy jobbratartás, lehúzodni, ha gyorsabb jön etc. Spec, ha ez tényleges része volna a közlekedési kultúrának, akkor a külső szakaszokon akár a NoSpeedLimit dolgot* is ki lehetne tenni. Az megint egy más kérdés, hogy közlekedők jó részének fogalma sincs mi az a közlekedési kultúra.
* - Ne emlegesse senki se az AutoBahn-t, ott is csak a teljes hálózat 60%-án nincs seb. korlátozás illetve ott az S8-sal, 7es Bímerrel is lehúzodnak előled, ha úgy jön ki.
Gratulálok a sok agyatlan agyon oktatott "szakembernek" aki ezt kitalálta.... Gondolom indokolta az a "sok" baleset ami az autópályákon van. A trafizás mikéntjét azt megtanulja a sok paraszt, de az elméleti hátterét azt már elfelejtik oktatni az "akadémiákon". Mégpedig azt, hogy ez nem a pénzgyűjtésről szól és szelektíve nem a gyorshajtás a veszélyes hanem az ha ezt iskola, korház stb. helyen követi el a polgár. Autópályán sebességet mérni AGYRÉM!!! Én inkább beülnék egy autóba aztán azokat szedegetném ki sorban akik nem tartanak jobbra és nem nézik a tükröt, mert ha valami akkor ez a legveszélyesebb autópályán. A gyorsabbat mindig el kell engedni....
Vagyis tudnál, csak nem szabad.
Segédmotorkerékpáron nem szállítható személy!
Ha pedig levizsgáztatod, akkor motorkerékpár lesz belőle, ami A1......Ak....A.....
Ha A1-el vezetsz 125cm3 és 11kw-nál nagyobb/erősebb gépet ( a te esetedben 23kw-osat) akkor elvileg ugyanolyan "engedély nélküli vezetést" követsz el mintha ugyanezzel a jogsival egy zzr14-et hajtanál, más dolog, hogy a szabálysértési előadó figyelembe veszi/veheti azt, hogy CSAK 12 kw-al lépted túl a határt. De elvileg ezért is fölszívhatják a jogsidat!
Az olasz gépek házi bütyköléséről, főleg ha elektronikáról van szó akkor tegyél le! Szerintem.
Hali! Patrol meg szeretném kérdezni, hogy ha A1-es jogsim van és egy Rs125-ösöm de a forgalmiba 23kw van írva és megállít a rendőr akkor mit tudok kezdeni. Mit kapok ezért? Milyen következményekkel járhat ez a helyzet? Előre is köszönöm: Roland
Jah és azoknak akik 125 ccm es mocit hajtanak 50 es papírral (mint én )
ha megálítanak a rendőrök , és kérdezik h hanyas , akkor meg kell mondani hogy 125 ös.
ha tartod a verziódat ("márpedig ez itt 50 es!") , akkor hívnak egy szakértőt aki rögtön megmondja a frankót , és csak ezért perkáálnod kell súlyos tízezreket , a motorod pedig egy hideg rendőrgarázsban ébred ....
és még jön a büntetés is
ha van rendszámod és műszaki rajta feltétlenül tedd rá a rendszámot vegyél fel msnre tudnék neked egy jó kis sztorit mesélni én is abbol tanultam meg h ha minden papirja rendben van egy motornak akkor soha nem szabad levenni a rendszámot
Na ezek után már erősen kétségesnek tartom az elhatározásom, miszerint beszerzek egy 80-as mtx-et!
Tartok tőle, ha megfognak még a meglévő "B"-t is bevonják!
Sokan úgy gondolják, hogy a sebességmérés arról szól, hogy még több pénz menjen az államkasszába. Persze ez is egy oka a dolognak, de ez mellett létezik még jó pár dolog miért is hasznos...
Én tényleg megértem a 11-es km-nél lévőt, mert az a hely tényleg elég veszélyes és nagyon kevesen mennek 100-al, de azt már abszolút nem értem, hogy az M1-en 17-esnél már két napja az emelkedőn felfelé van irányítva és a Győr irányába haladókat méri a doboz hátulól.
MI AZ ÉRTELME ?
Tulajdonképpen már lassan autópályán.
130-140 alatt soha nem mentem arra.
Kiváncsi lennék, van köztünk motoros rendőrök nekik mi a véleményük ?
Hahó motorosrendőrök szóljatok hozzá mint szakemberek !
Tényleg érdekel.
Okmányiroda és ott adnak egy kijavított forgalmit! Ez egyértelműen elírás....
De miért nem akkor javíttatta ki, amikor megvette?
A forgalmijába az van beleirva,h 124 KW-os a moci!! Így vette 2 éves!! Megállította a rendör és szivózott. Ilyenkor mit lehet csinálni????
köszii
De abban igazad van, hogy jobbratartás, lehúzodni, ha gyorsabb jön etc. Spec, ha ez tényleges része volna a közlekedési kultúrának, akkor a külső szakaszokon akár a NoSpeedLimit dolgot* is ki lehetne tenni. Az megint egy más kérdés, hogy közlekedők jó részének fogalma sincs mi az a közlekedési kultúra.
* - Ne emlegesse senki se az AutoBahn-t, ott is csak a teljes hálózat 60%-án nincs seb. korlátozás illetve ott az S8-sal, 7es Bímerrel is lehúzodnak előled, ha úgy jön ki.
index.hu/politika/bulvar/traff...
Segédmotorkerékpáron nem szállítható személy!
Ha pedig levizsgáztatod, akkor motorkerékpár lesz belőle, ami A1......Ak....A.....
Az olasz gépek házi bütyköléséről, főleg ha elektronikáról van szó akkor tegyél le! Szerintem.
Az E-mail címem attila.xy@freemail.hu Légyszi ha tud valaki segíteni írjon !
válasz erre előzmény
ha megálítanak a rendőrök , és kérdezik h hanyas , akkor meg kell mondani hogy 125 ös.
ha tartod a verziódat ("márpedig ez itt 50 es!") , akkor hívnak egy szakértőt aki rögtön megmondja a frankót , és csak ezért perkáálnod kell súlyos tízezreket , a motorod pedig egy hideg rendőrgarázsban ébred ....
és még jön a büntetés is
szerencsére énn megmondtam .Még motoron hazamehettem ...
Tartok tőle, ha megfognak még a meglévő "B"-t is bevonják!