Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hülyékkel nem állok le vitatkozni!
Miazhogy "kötsög" ?
"a mai gyors és nagy teljesítményű sport motoroknak" - olyanokat ma sem gyártanak a zöldek .
kötsög tovább is van:Ez a Ninja volt az elődje a mai gyors és nagy teljesítményű sport motoroknak, mivel a versenytechnológiát vitte ki a közútra, addig soha nem látott mértékben. A design évekkel megelőzte a konkurenciát, és a Ninja GPz900R még a nagyobb lökettérfogatú riválisokat is legyőzte.

A Ninja létezésének 25 éve alatt, sok sikeres modell született, úgymint a GPz600R 1985-ben, az 1994-es Ninja ZX-9R, a 1995-ös Ninja ZX-6R és az 1996-os Ninja ZX-7R(R).

Az új évezredben a Ninja folytatta a motorosok elkápráztatását, olyan motorokkal, mint például a 2000-ben napvilágot látott Ninja ZX-12R, a 636 köbcentis blokkal rendelkező kategória győztes 2003-as Ninja ZX-6R sorozat, vagy a legendás Ninja ZX-10R 2004-es megjelenése.

2008-ban, a Ninja sorozat egy új iránnyal bővült, és így a Ninja elérhetővé vált egy még nagyobb, még fiatalabb közönség számára is: megszületett a Ninja 250R.

Ebben az évben a Ninja ismét jelentős sikereket ért el, az ezres kategória győztese lett (Ninja ZX-10R) és második lett a hatszázasok között (Ninja ZX-6R) a nemzetközileg elismert Supertest 2009-en.
Ne feleselj kislány, ez itt a nagyok játszótere .
Sokkolta a piacot, hogy egy kupac összehányt alkatrész hogyan működik .
akkor ne hidd hanem tudd!ez tény
kérdésedre válaszolva: 1984-ben a Kawasaki bemutatta az első Ninját, a Ninja GPz900R-t, sokkolta a piacot és egy új időszámítás kezdődött a motorkerékpárok történetében. azóta imádjuk!
Nemhiszem .
hidd el letérdelnél elöttem!
köszi
Nem kötekszem, csak kérdeztem valamit .

Egyébként meg fel sem érsz .
vigyézz nehogy megfejeld Bikerina térdét :D
milyet?
ez igaz:)
ne kötekedjééé mert a szemedközt találhatod az öklöm....
én is tavasszal akarok nagyot:)
Kawa mióta gyárt sportmotorokat?

nincs sok hely gyakorolni!esni kelni a pusztába jó!itt a betonrengetegbe meg fáj az esés tettszik érteni?
ez mind szép és jó!majd elválik ha veszek is csak jövö tavasszal!
ezt most mire írtad? hogy simsonra ülj, vagy városi motort vegyél? vagy mire?

Az őszinteséget szeretjük :D Városi picsa, ez aranyos :D
a honda tényleg ronda, mármint az 50 es mielőtt a torkomnak esnek :D Apri meg tényleg nem olcsó, de valamit valamiért, szép is legyen, menjen is, meg ha kell alkatrész is legyen hozzá. Én ezek miatt döntöttem mellette és sajnos szükség is volt rá hogy nem horror áron van alkatrész, és nem 1 hónapos rendeléssel.
Őszintén ha faluba lennék nem haboznék de mivel városi picsa vagyok 2* is meggondolom!
Értem! én is szemeztem 50es váltósal de!a honda rohadt ronda a yamaha elmegy...az aprilia meg ritka drága!a robogot azért vettük mert rohadt olcso volt meg h egyensúlyozni meg kanyarodni megtanuljak!meg h a forgalomat szokjam!köszi a tanácsot!
képesmotoron beirtam hogy simson, 3. találat:

http://www.kepesmotor.hu/simso...

s51/b 50.000.- HUF, sztem az nem olyan drága
RS 50 is 200e től kezdődik, én nagyon megszerettem, és most hogy rakom le a jogsit most kezdtem árulni, nyár eleje óta meg ezzel próbálok felnőni egy nagyobb erősebb vashoz. Egy normális robogó is ennyi kb. Nekem is volt robogóm, és tudom hogy kellett hozzá hogy megtanuljak ésszel menni. Nem tudom mennyiért mennek most a simok, de mindjárt megnézem, tanácsnak írtam , nem piszkálásnak. :)