kötsög tovább is van:Ez a Ninja volt az elődje a mai gyors és nagy teljesítményű sport motoroknak, mivel a versenytechnológiát vitte ki a közútra, addig soha nem látott mértékben. A design évekkel megelőzte a konkurenciát, és a Ninja GPz900R még a nagyobb lökettérfogatú riválisokat is legyőzte.
A Ninja létezésének 25 éve alatt, sok sikeres modell született, úgymint a GPz600R 1985-ben, az 1994-es Ninja ZX-9R, a 1995-ös Ninja ZX-6R és az 1996-os Ninja ZX-7R(R).
Az új évezredben a Ninja folytatta a motorosok elkápráztatását, olyan motorokkal, mint például a 2000-ben napvilágot látott Ninja ZX-12R, a 636 köbcentis blokkal rendelkező kategória győztes 2003-as Ninja ZX-6R sorozat, vagy a legendás Ninja ZX-10R 2004-es megjelenése.
2008-ban, a Ninja sorozat egy új iránnyal bővült, és így a Ninja elérhetővé vált egy még nagyobb, még fiatalabb közönség számára is: megszületett a Ninja 250R.
Ebben az évben a Ninja ismét jelentős sikereket ért el, az ezres kategória győztese lett (Ninja ZX-10R) és második lett a hatszázasok között (Ninja ZX-6R) a nemzetközileg elismert Supertest 2009-en.
kérdésedre válaszolva: 1984-ben a Kawasaki bemutatta az első Ninját, a Ninja GPz900R-t, sokkolta a piacot és egy új időszámítás kezdődött a motorkerékpárok történetében. azóta imádjuk!
a honda tényleg ronda, mármint az 50 es mielőtt a torkomnak esnek :D Apri meg tényleg nem olcsó, de valamit valamiért, szép is legyen, menjen is, meg ha kell alkatrész is legyen hozzá. Én ezek miatt döntöttem mellette és sajnos szükség is volt rá hogy nem horror áron van alkatrész, és nem 1 hónapos rendeléssel.
Értem! én is szemeztem 50es váltósal de!a honda rohadt ronda a yamaha elmegy...az aprilia meg ritka drága!a robogot azért vettük mert rohadt olcso volt meg h egyensúlyozni meg kanyarodni megtanuljak!meg h a forgalomat szokjam!köszi a tanácsot!
RS 50 is 200e től kezdődik, én nagyon megszerettem, és most hogy rakom le a jogsit most kezdtem árulni, nyár eleje óta meg ezzel próbálok felnőni egy nagyobb erősebb vashoz. Egy normális robogó is ennyi kb. Nekem is volt robogóm, és tudom hogy kellett hozzá hogy megtanuljak ésszel menni. Nem tudom mennyiért mennek most a simok, de mindjárt megnézem, tanácsnak írtam , nem piszkálásnak. :)
"a mai gyors és nagy teljesítményű sport motoroknak" - olyanokat ma sem gyártanak a zöldek .
A Ninja létezésének 25 éve alatt, sok sikeres modell született, úgymint a GPz600R 1985-ben, az 1994-es Ninja ZX-9R, a 1995-ös Ninja ZX-6R és az 1996-os Ninja ZX-7R(R).
Az új évezredben a Ninja folytatta a motorosok elkápráztatását, olyan motorokkal, mint például a 2000-ben napvilágot látott Ninja ZX-12R, a 636 köbcentis blokkal rendelkező kategória győztes 2003-as Ninja ZX-6R sorozat, vagy a legendás Ninja ZX-10R 2004-es megjelenése.
2008-ban, a Ninja sorozat egy új iránnyal bővült, és így a Ninja elérhetővé vált egy még nagyobb, még fiatalabb közönség számára is: megszületett a Ninja 250R.
Ebben az évben a Ninja ismét jelentős sikereket ért el, az ezres kategória győztese lett (Ninja ZX-10R) és második lett a hatszázasok között (Ninja ZX-6R) a nemzetközileg elismert Supertest 2009-en.
Egyébként meg fel sem érsz .
Az őszinteséget szeretjük :D Városi picsa, ez aranyos :D
http://www.kepesmotor.hu/simso...
s51/b 50.000.- HUF, sztem az nem olyan drága