Skacok!
Közérdekű felhívás!
Akit érdekel, van nálam
Fuchs Silcolene Comp4 10w40-es 4T olaj
(Kawasaki Mo.-i "Gyári" olaja)
(Castrol Actevo 4T 10w40-nek felel meg, de sokkal jobb minőség)
valamint
Silcolene Pro Chain Race láncspray
(én ajándékba kaptam 1-et mikor vettem a Kawát...szerintem iszonyatosan jó...)!
Baromi olcsón tudom őket adni, ezért is hozattam sokat, hogy olcsó legyen...
Csörögjön akit érdekel: 06-30-318-1860
Szombatra akinek van kedve délelőtt:
Gyülekező 08h40 Praktikeres Agip-kút
Indulás: 09h00
Ide: http://www.szomszedolas.hu/ind...
Sok szeretettel meghívtak minket......
A Program:
10h-ig gyülekező a Zirci TESCO előtt...
10hkor bevonulás a helyi motorosokkal közösen...
Később motorosfelvonulás....
Aki a Cserjani-féle esküvőre menne, az simán odér...
Így nem üti a kettő egymást...
Visszajelzést kérnék a 06-30-318-1860-ra...
alkatrészt szintén tudom hogy elég jó áron van.
ez a reklám helye octavia
km valós,egy kis koccanás nyoma van,bevizsgálható,utoljára is lehet ismerősöm javította az I.D-nél kismegyeren.(ez is a reklám helye:nagyon értenek hozzá)
várok hideget meleget
(ja azért a 110-120 lovasokkal jobban megbarátkoztam már szebb színekben,ugyanakkor ez igénytelen állat lenne.)
remélem nem untatom a többieket
azt tudni kell az újaknál hogy:naftára rettentően érzékeny,mind a bosch mind a delphi 150ezer km körülre mondják a befecskendezésüket,ezt el kell fogadni,és hogy a renault mellé nyúlt de csúnyán mikor valami 30ezres periódust mondott az olajcserére.na mivel időztem a szervízben: ami akkor lejön a kocsiból mondom hogy semmit! nem ken.ellenben aki ott dolgozott 10ezrenként cseréli és jééé,nincs baja a turbójának...
ja,kia:ott is időztem,tuti kocsi.komolyan.a szervízben mindig csak fordok meg franciák vártak a javításra
zárásként mára(aztán eltakarodok): egy vw vagy egy japán motornak nincs párja
Komolyan mondom hogy a helyedben megvenném! Nekem merci vitóm volt utoljára,úgy közlekedtem vele mint egy személykocsival,több mint három évig ütöttem vágtam,volt benne vagy 300 ezer,de soha semmi baja nem volt. A három év alatt két porlasztó csúcsot cseréltettem benne. Nézegettem én is kereklámpás merciket,de dízelt nem lehet normális állapotút találni.
A harmadik ami a WV,skoda vagy audi mellett szól,hogy 1000 euróér lehet hozni egy másikat!
most van függőben egy pumpe düse octavia,amiket eddig felsoroltam ugye mind közös nyomócsövesek.namost ez meg elmegy 500ezret
csak hosszútávú bérautó volt (másik oldalon szól hogy:1:ismerősnél csinálta az összes szervízt,időben,2:volkswagen motor...)
tudom hogy jobb a sima régi,de beletörődtem ezekbe a common rail-ekbe.kicsit többe lesz valószínű,olyan gépeket nem gyártanak már mint régen a taxisok körében elterjedt dízel merga aminek a futásteljesítményét egy gőzmozdonyhoz hasonlíthatnám
Na akkor felejtsd is el el ezeket az új szutykokat! Tudom hogy jó dolog fiatal autóban ülni,de egy kalap szar az összes! Szerinted én miért járok 10 éves autóval? Minden újnak van valami baja. Én nagyon sok márkával jártam,de nem véletlenül járok sima TDI-vel.
peugeot 307ese ekkora pl,van arra is beépített emberem és tudom hogy szar maga a peugeot diesel motorja isteni(focus is az ugye),de az elektronika kuka a legtöbben.
De ahogy mondtad a legfontosabb az állapot,nem akarok hirtelen egy bosch vagy delphi(asszem más ezekben nincs,max denso) befecskendezés-cserét az elején,az túl van a fél misin ahogy hallottam
egy vezérlés vagy körbe tárcsa csere mondjuk lehet,az 100-100 körül van,belefér.úgyis megy állapotfelmérésre ismerőshöz megvétel után hogy tiszta lappal(olaj,szűrők) induljak
sokat néztem,de mindegyikben ott az átverés.látszik a sárvédőbe belenézve hogy újrafújták,vagy alulról áll be alapjáratra,nyári melegben nem indul,adatbázisban kotorászva kiderült hogy km-t hajtottak vissza,stb.sok a hulladék,na.persze ennyiért szerencse is kell a jóhoz.
civic,cerato,megane limusine,g astra,esetleg h astra,focus ferdehátú vagy sedan csak dízel,kombi általában kizáró ok,fehérbe,feketébe kevésbé jó,szervízkönyves vagy legalább lenyomozható előéletű,4-6 éves max 150ezret futott 1,4m-1,8m,lehetőleg első tulajos.
Majdnem megvettem ma egy újabb fehér focus 1,6 tdci trendet csak a beépített emberem telefonált hogy pannon gsm céges kocsi volt,lenyomozhatatlan km-rel,így a 85e az volt vagy 185e...
Na így hogy kiteregettem most jöjjön valami közérdekű is :
Lehet nálam a banzáj,csak egy olyan időpontot kéne kitalálni amikor én is itthon vagyok és akkor mehet a menet
Nálad az olajcsere nem esésenként van?
Mert egy motor rendbetétel, javítás, ill felépülés után illik új olajjal indulni...
mennyi km után?
Közérdekű felhívás!
Akit érdekel, van nálam
Fuchs Silcolene Comp4 10w40-es 4T olaj
(Kawasaki Mo.-i "Gyári" olaja)
(Castrol Actevo 4T 10w40-nek felel meg, de sokkal jobb minőség)
valamint
Silcolene Pro Chain Race láncspray
(én ajándékba kaptam 1-et mikor vettem a Kawát...szerintem iszonyatosan jó...)!
Baromi olcsón tudom őket adni, ezért is hozattam sokat, hogy olcsó legyen...
Csörögjön akit érdekel: 06-30-318-1860
Gyülekező 08h40 Praktikeres Agip-kút
Indulás: 09h00
Ide:
http://www.szomszedolas.hu/ind...
Sok szeretettel meghívtak minket......
A Program:
10h-ig gyülekező a Zirci TESCO előtt...
10hkor bevonulás a helyi motorosokkal közösen...
Később motorosfelvonulás....
Aki a Cserjani-féle esküvőre menne, az simán odér...
Így nem üti a kettő egymást...
Visszajelzést kérnék a 06-30-318-1860-ra...
Tényleg csorog...
http://motorshow1.hu/news/show/2011_zx10r_teszt01
ez a reklám helye octavia
km valós,egy kis koccanás nyoma van,bevizsgálható,utoljára is lehet ismerősöm javította az I.D-nél kismegyeren.(ez is a reklám helye:nagyon értenek hozzá)
várok hideget meleget
(ja azért a 110-120 lovasokkal jobban megbarátkoztam már szebb színekben,ugyanakkor ez igénytelen állat lenne.)
azt tudni kell az újaknál hogy:naftára rettentően érzékeny,mind a bosch mind a delphi 150ezer km körülre mondják a befecskendezésüket,ezt el kell fogadni,és hogy a renault mellé nyúlt de csúnyán mikor valami 30ezres periódust mondott az olajcserére.na mivel időztem a szervízben: ami akkor lejön a kocsiból mondom hogy semmit! nem ken.ellenben aki ott dolgozott 10ezrenként cseréli és jééé,nincs baja a turbójának...
ja,kia:ott is időztem,tuti kocsi.komolyan.a szervízben mindig csak fordok meg franciák vártak a javításra
zárásként mára(aztán eltakarodok): egy vw vagy egy japán motornak nincs párja
A harmadik ami a WV,skoda vagy audi mellett szól,hogy 1000 euróér lehet hozni egy másikat!
csak hosszútávú bérautó volt (másik oldalon szól hogy:1:ismerősnél csinálta az összes szervízt,időben,2:volkswagen motor...)
tudom hogy jobb a sima régi,de beletörődtem ezekbe a common rail-ekbe.kicsit többe lesz valószínű,olyan gépeket nem gyártanak már mint régen a taxisok körében elterjedt dízel merga aminek a futásteljesítményét egy gőzmozdonyhoz hasonlíthatnám
De ahogy mondtad a legfontosabb az állapot,nem akarok hirtelen egy bosch vagy delphi(asszem más ezekben nincs,max denso) befecskendezés-cserét az elején,az túl van a fél misin ahogy hallottam
egy vezérlés vagy körbe tárcsa csere mondjuk lehet,az 100-100 körül van,belefér.úgyis megy állapotfelmérésre ismerőshöz megvétel után hogy tiszta lappal(olaj,szűrők) induljak
sokat néztem,de mindegyikben ott az átverés.látszik a sárvédőbe belenézve hogy újrafújták,vagy alulról áll be alapjáratra,nyári melegben nem indul,adatbázisban kotorászva kiderült hogy km-t hajtottak vissza,stb.sok a hulladék,na.persze ennyiért szerencse is kell a jóhoz.
Majdnem megvettem ma egy újabb fehér focus 1,6 tdci trendet csak a beépített emberem telefonált hogy pannon gsm céges kocsi volt,lenyomozhatatlan km-rel,így a 85e az volt vagy 185e...
Na így hogy kiteregettem most jöjjön valami közérdekű is :
Lehet nálam a banzáj,csak egy olyan időpontot kéne kitalálni amikor én is itthon vagyok és akkor mehet a menet
Azaz holnap este 1 kis drink?
Ja Blacki.
Én is megcsináltam.
http://en.tackfilm.se/?id=1278...
Kéne? Akkó szombaton este ott vagyunk nálatok!
Jut eszembe a pacalról,kéne egy kerti party