Szigorúan max 6000-enként....
Nálam ez alap, hogy a moci megkapja amit megkövetel és nem romlik el....
(Ha nem Kawám lenne, akkor is cserélnék olajat...)
Fantáziálgass csak....
Úgysem esik szét....
Egyébként tényleg a Kawasakinak a Magyarországi olaja...
Nekem az ER-5-be jó volt a Castrol Actevo is és a Fuchs Silcolene Comp4 is, de a Fuchs-al csendesebb a blokk...
A Z750-nek viszont nem igazán tetszik a Castrol, legalábbis zörgött a vezérműláncom 20000km-nél! olajcsere után, majd egyből lecseréltem az olajat Fuchs-ra és megszűnt a probléma...
Azóta 30 ezret mentem és továbbra is hibátlan a motor...
Az összetételét nem tudom, de 1000Ft-tal drágább literje a Castrolnál, az biztos...
És nem egy magyar olajgyártó cég gyártja komáromban...
az egyik legjobb, leghosszabb csúszdájuk van lifel lehet felmenni, teljesen fedett....A piros Speedy csúszda, meredek és gyors, a sárga a Twister, hosszú és kanyargós, vannak benne teljesen sötét szakaszok stroboszkóppal...nagyon kiri, megéri a belépőt!
Nálam ez alap, hogy a moci megkapja amit megkövetel és nem romlik el....
(Ha nem Kawám lenne, akkor is cserélnék olajat...)