majd ha megyek bábolnára akkor mehecc vele
csesznekre meg a balu megy ki minden nap ugyhogy vele cseszel ki
de ha tényleg leöntöd az egész szerpentint olajjal akkor küld ki a dh-t is
aztánn majd megmutattya hogykell olajonn menni
de azért dh tegyük hozzá hogy te sem csak úgy mész ki motorozni esőbe, hanem mert munkába kell menned..... hidd el ha lenne egy autód a motor mellet te sem motorrral járnál
Én meg nem szeretek esőben motorozni és pontkom.
Ettől még nem érzem magam kevesebb motorosnak.A Dunlop D208 RR meg k.rvára tapad a pályán, de esőben olyan, mintha jégen mennék.
És nekem többet ér az, hogy a motor egyben maradjon, úgyhogy tökéletesen jól elvan a garázsban ilyenkor.
Ha meg elfogyott a minta a gumid közepéről, akkor cseréld le!
Nekem egyelőre éppen elég kigazdálkodni a költségeket esőgumi nélkül is.....de ez egy másik történet....én gondom, megoldom.
Amúgy kb 3 hete motoroztunk kb 300 km-t szakadó esőben....
Télleg, akartam is kérdezni, nem tudja valaki, hogy ki az a đФߤ×@đ˘^, aki mindig éjszaka motorozik, ráadásul tépi is neki rendesen, városon belül....szóval ha valaki tudja/ismeri azt kívánom neki (nem nem azt, hogy b@sszanak be egy villáskulcsot a külőői közé) hanem azt, hogy ha legközelebb elélvez,fosson is be ugyanabban a pillanatban!
Láttam egy srácot térdnadrágban és fekete-sárga Dainese dzsekiben, cbr 1000-el és a Red Baron-nál töbször megállt, egy fodrászat előtt és a fodrászkiscsajnak jaszkarizott, álló helyzetben leszabályozásig húzta....de persze ez nem éjszaka volt.
Az éjszakai ámokfutót csak hallottam...lévén, hogy nyitott ablaknál alszom....aludnék...
igen te divatmotoros vagy .fúúúúj csak pályán mered húzni neki te "nyúlbéla túrista" (aki tudja honnan van az extől kap lejárt szavú szaloncukrot ).mondjuk ha pályáznék akkor vennék esőre is gumit és kimennék akkor is mert az teljesen más mint szárazon.tiszta buli
a tiédbe mennyi km-t raktál?