ausztriai kanyarvadaszat indul holnap! elorejelzes szerint napos de nem tul meleg idojaras varhato. a turan a 22-es 23-as fout lesz a foszereplo. allitolag! szep taj, jo ut es remek kanyarok jellemzik oket. a start sopronban lenne , a pontos ido meg kerdeses , de valoszinuleg del kornyeken.
most hívott telefonon zoohayabusa, hogy spanyolban kicsúszott az autópályán és nagyon csúnyán összetörte magát. korházban van a lába miatt.
s.o.s segítség kellene, hogy a megmaradt motort haza kellene juttatni spanyol országból.
saját lábán nem jön mert váz törött és nincs eleje sem minden megoldás érdekli normál határokon belül. ha tudtok segíteni tegyétek meg érte.
a motor spanyol ország , la hoya-ban található.
most tolmácsolom, amit írt, hogy olyan érdekelné aki arra jár és fel venné. ( kamionos, stb)
köszönöm és ő is örök hálás lenne!
magyarországi száma 13.-tól: 06-70-532-21-89
kinti száma: +353851406755
Sziasztok!
Valszeg nem sok embert érint, de érdekelne a véleményetek a GSXR Klub Kupa jelenlegi pontozásáról.
A Klub vezetése az idei versenyek közül néhányat "versenyszimulációként" rendezett (euroring, rijeka), mert a MAMS előírásainak nem feleltek meg. A pont táblázatban ezek szerepelnek, míg a pannóniaringen rendezett (év elején meghírdetett, majd törölt, és újra meghírdetett) verseny nem. Véleményem szerint vagy az összes versenyt értékeljék, vagy csak a hivatalosokat.
Amúgy a táblázat elérhetősége: www.gsxrklub.hu
Sziasztok! Megvan a motorom! Tegnaptol hozzátok tartozom egy 750-es Gixxer személyében :Dtöltök fel képeket. kicsit még hiányos a gép, mert még nincs rendesen összerakva de alakulgat... :)
Suzuki GSX-R 600 SRAD motoromhoz keresek sportkipufogót.Ha esetleg valaki meg akar szabadulni az övétől Pest vagy Győr közelében akkor az lehet hogy érdekelne.
Érdekelne még első lámpa is mivel sajnos az egy kicsit meg van törve...
Skacok egy elég hülye kérdés de azért foglalkoztat.Nekem és haveromnak van egy K5 ös ezresünk.Nekem full gyári.Neki Limited edition Yoshi dobbal és hozzá állítatta a gépet a dobhoz.Namármost elég sokat kerekezünk.Neki 2 be simán veszi 5 ezertöl az elejét.Nekem meg nem.Söt nekem 7 8 ál is alig akarja felvenni,2 esbe.Én ruhába mindenbe vagy 115 kilo vok ö 80.Nemtom ez menyit számíthat.Csak érdeklödnék, mert nem igazán értem ez miért van.Ez normális vagy gondok lennének a gépemmel?Bár zsir újonan vettem és 9 ezer van benne.Ja és csak sima gázadásrol beszélek no kuplung vagy iylenek.Ezért én egybe veszem fel és doibálom a sebességeket.csak enmtom hoyg övé lett kurva jól beállítva vagy enyim szar.Remélem értitek a kérdésem.Köszke a segítséget.
Srácok ne aggódjatok!
Ez a "kedves Rezső" bácsi "ügyeskedése"...
Nem kell aggódni, meg lesz oldva! A Rezső kezd nagyon átesni a ló túloldalára! Csak meg kell nézni a motoros napjait, meg a Dunlop versenyeket! Csak arról szól hogy mennyivel tud több pénzt kaszálni! :(
Nekem ez elég gusztustalan magatartás, hogy jó pozicióban van a Hringen a Mamsnál a FIM-nél meg ki tudja még hol, és ezzel kezd egyre jobban visszaélni! Sajnos a Hringen nagyon be van "betonozva" úgy is mondhatnám monopol helyzetben van, és ez nagyon nics így jól! Ja! És persze szúrja a szemét minden olyan klub rendezvény verseny amit nem Ő szervez, és versenyzőket pályamotorosokat csábít el az Ő rendezvényeiről...
Kellene még egy két jó pálya és akkor megoldódna ez a xar helyzet...
Beketetőt keresek aki hajlandó pályát építeni! A pályaigazgatói állást szívesen vállalom...!
Az Euroringet annak ellenére kipróbáltam, hogy láttam a "törésteszted". De többet nem nagyon kívánok ott menni
Én Rijekába nem tudok menni nekem sokba lenne az a móka, marad az utolsó két verseny.
hm, nem semmi!
amúgy is elég nehezen indult a gsxr klub kupa.
nameg, hogy összesen 4 értékelt verseny legyen idén... persze, ahhoz nem ragaszkodom, hogy az euroringen "verseny" legyen.
már nyáron eladtam a roncsot (egészben).