Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Brian mester ahogy latom te sem ma kezdted a szakmat :)
Nekem volt "96-ban egy GSX-R 400 SP II-m. Az SP többek között abban különbözik a "sima" verziótól, hogy elöl-hátul állítható a nyomó-, és húzócsillapítás, hátul gáztartályos gátló van, síktolattyús karburátor van rajta, és a váltóáttételezése is pályára orientálódik, mert az egyes fokozat irtózatosan hosszú, a többi öt fokozat pedig nagyon rövid. Azt hiszem a motorblokkban is van eltérés, dugyattú és vezérműtengely tekintetében. Amúgy kezdő-, tanuló-, és pályamotornak kiváló. A rendelkezésre álló ~65 LE elég határozottan viszi a gépet, a fékei (2 db 4 dugyattyús Nissin/Tokico) nagyobb gépen is megállnák a helyüket. A futóműve és váza is alkalmas jókora dőlésszögek eléréséhez (lásd képeim). Teljes mértékben elégedett lettem volna vele (1997-ben egy élménydús SSP400-as versenyt is futottam vele), de szelepszakadás :( vetett véget kettőnk kapcsolatának. Sajnos jellemző lehet ez a "betegség", mert egy barátom (itt a fórumon gsx400 névem fut) is tulajdonosa volt 2003-ban egy sima verziónak, s annak a mocinak is ilyen problémája lett. Ő is megvált tőle.
Ezt a motorosok.hu-n kérdezd meg.
sziasztok
lÉtezik gsxf klub?
kÖszi: pisti
Gratula!BMK-t!!!több infót róla lécci
Sziasztok..most vettem vasárnap egy 400-ast..tudtok róla mondani pár dolgot?Azt tudom h nagyon megy a kicsike
Koszi!
Sajnos en lamaradtam roluk , de lesz majd OLYAN is! Kitartas!!!
Ja. Valami ilyesmit hallottam énis. De arra gondoltam hogy egy streetfighter jellegű átépítés segít a kezelhetőségén. Pl: széles kormány, kormánylengéscsillapító, pár idommal és a gyári kipuff nélkül könnyebb is lenne, és a futóművel is lehetne kezdeni valamit. Köszi a válaszod!
A gixxer 1100 sem volt az a lepkesúlyú motor, de ereje az volt!
Száguldozásra mindenképpen jobb a Katanánál, de ne felejtsd el, hogy az akkori vázak és fékek fényévnyi távolságra voltak a mostaniaktól.
Erős blokkot tudtak csinálni, de a körítés jóval gyengébb volt.
Én nem is értem, hogyan tudtak motorozni ilyen szörnyetegekkel.
Ha többet akarsz tudni a GSX-R 1100-ról, itt megteheted a "history and tests"-re kattintva. Az összes évjárat minden adatát megtalálhatod:
www.gsxr.tk/
Akkor úgy kérdezem hogy én inkább őrültködős, száguldozós stílust képviselem. Akkor gondolm a gsxr.
jókor voltam jó helyen
a bandit jobb nem? 1.4-es, az több mint az ezer nem?
de azé jók lettek nem?
Ez majdnem olyan, mintha azt kérdeznéd: a Bandit vagy a GSX-R a jobb?
Más a felhasználási területük.
Az 1100-as gsxr jobb?
Hello emberek! A suzuki 1100-as katanával kapcsolatban van valakinek tapasztalata, véleménye? Én eddig annyit tudok róla hogy viszonylag erős és nehezen kezelhető.
Tegyük hozzá: véletlenül
Baluska motoros "vallomása" a motorosok.hu fórumról:

"én csináltam, szombat vasárnap is kb mondhatni nem kevés képet!
ha lesz egy kis kulturális szabadidőm akkor azonnal feltöltöm őket!
tudom már igértem, de vazzeg mindig melóban vagyok

igérem hétvégén feltöltöm az összes képet!
kisdobosbecsszó "


Szóval hétföig várni kell!
ÁÁÁ most nagymenőnek érzi magát, mert gyorsulási versenyt nyert, és nem alacsonyodik le hozzánk.
Egyetértek az előttem szólóval: Hová töltötted a képeket?
Vagy fogságba estél?
Baluska, hova? Mert a tar-on nem lattam azota sem...
Köszi RICCO...!!!!!!
A pártolók azok, akik szimpatizálnak a GSX-R Klubbal és szeretnének motorozni a GSX-R Klub rendezvényein, viszont nem GSX-R-el mennek. Őket a GSX-R Klub pártolóinak megrendezett versenyen indítják. Ide beférsz a Mosnterrel is. Infókat itt találsz: GSX-R Klub

Az SV Klub csak SV-seknek van és ott nem hinném, hogy más típussal mehetsz, de erről SV Petit kéne megkérdezni, ő a szervező. Sajnos nem tudom a közvetlen elérhetőségét, de a honlapról biztos eljutsz hozzá. SV Klub
ma töltöm fel a képeket!!!!!!!!!!
lettek jók!
Csinált valaki a múlt vasárnapi GSXR Klub versenyen képeket?