Nekem volt "96-ban egy GSX-R 400 SP II-m. Az SP többek között abban különbözik a "sima" verziótól, hogy elöl-hátul állítható a nyomó-, és húzócsillapítás, hátul gáztartályos gátló van, síktolattyús karburátor van rajta, és a váltóáttételezése is pályára orientálódik, mert az egyes fokozat irtózatosan hosszú, a többi öt fokozat pedig nagyon rövid. Azt hiszem a motorblokkban is van eltérés, dugyattú és vezérműtengely tekintetében. Amúgy kezdő-, tanuló-, és pályamotornak kiváló. A rendelkezésre álló ~65 LE elég határozottan viszi a gépet, a fékei (2 db 4 dugyattyús Nissin/Tokico) nagyobb gépen is megállnák a helyüket. A futóműve és váza is alkalmas jókora dőlésszögek eléréséhez (lásd képeim). Teljes mértékben elégedett lettem volna vele (1997-ben egy élménydús SSP400-as versenyt is futottam vele), de szelepszakadás :( vetett véget kettőnk kapcsolatának. Sajnos jellemző lehet ez a "betegség", mert egy barátom (itt a fórumon gsx400 névem fut) is tulajdonosa volt 2003-ban egy sima verziónak, s annak a mocinak is ilyen problémája lett. Ő is megvált tőle.
Ja. Valami ilyesmit hallottam énis. De arra gondoltam hogy egy streetfighter jellegű átépítés segít a kezelhetőségén. Pl: széles kormány, kormánylengéscsillapító, pár idommal és a gyári kipuff nélkül könnyebb is lenne, és a futóművel is lehetne kezdeni valamit. Köszi a válaszod!
A gixxer 1100 sem volt az a lepkesúlyú motor, de ereje az volt!
Száguldozásra mindenképpen jobb a Katanánál, de ne felejtsd el, hogy az akkori vázak és fékek fényévnyi távolságra voltak a mostaniaktól.
Erős blokkot tudtak csinálni, de a körítés jóval gyengébb volt.
Én nem is értem, hogyan tudtak motorozni ilyen szörnyetegekkel.
Ha többet akarsz tudni a GSX-R 1100-ról, itt megteheted a "history and tests"-re kattintva. Az összes évjárat minden adatát megtalálhatod: www.gsxr.tk/
Hello emberek! A suzuki 1100-as katanával kapcsolatban van valakinek tapasztalata, véleménye? Én eddig annyit tudok róla hogy viszonylag erős és nehezen kezelhető.
Baluska motoros "vallomása" a motorosok.hu fórumról:
"én csináltam, szombat vasárnap is kb mondhatni nem kevés képet!
ha lesz egy kis kulturális szabadidőm akkor azonnal feltöltöm őket!
tudom már igértem, de vazzeg mindig melóban vagyok
igérem hétvégén feltöltöm az összes képet!
kisdobosbecsszó "
A pártolók azok, akik szimpatizálnak a GSX-R Klubbal és szeretnének motorozni a GSX-R Klub rendezvényein, viszont nem GSX-R-el mennek. Őket a GSX-R Klub pártolóinak megrendezett versenyen indítják. Ide beférsz a Mosnterrel is. Infókat itt találsz: GSX-R Klub
Az SV Klub csak SV-seknek van és ott nem hinném, hogy más típussal mehetsz, de erről SV Petit kéne megkérdezni, ő a szervező. Sajnos nem tudom a közvetlen elérhetőségét, de a honlapról biztos eljutsz hozzá. SV Klub
lÉtezik gsxf klub?
kÖszi: pisti
Sajnos en lamaradtam roluk , de lesz majd OLYAN is! Kitartas!!!
Száguldozásra mindenképpen jobb a Katanánál, de ne felejtsd el, hogy az akkori vázak és fékek fényévnyi távolságra voltak a mostaniaktól.
Erős blokkot tudtak csinálni, de a körítés jóval gyengébb volt.
Én nem is értem, hogyan tudtak motorozni ilyen szörnyetegekkel.
Ha többet akarsz tudni a GSX-R 1100-ról, itt megteheted a "history and tests"-re kattintva. Az összes évjárat minden adatát megtalálhatod:
www.gsxr.tk/
Más a felhasználási területük.
"én csináltam, szombat vasárnap is kb mondhatni nem kevés képet!
ha lesz egy kis kulturális szabadidőm akkor azonnal feltöltöm őket!
tudom már igértem, de vazzeg mindig melóban vagyok
igérem hétvégén feltöltöm az összes képet!
kisdobosbecsszó "
Szóval hétföig várni kell!
Vagy fogságba estél?
Az SV Klub csak SV-seknek van és ott nem hinném, hogy más típussal mehetsz, de erről SV Petit kéne megkérdezni, ő a szervező. Sajnos nem tudom a közvetlen elérhetőségét, de a honlapról biztos eljutsz hozzá. SV Klub
lettek jók!