Hali!Esetleg volna valakinek 88-as 750-es Gixxihez szervízkönyve,javítási útmutatója?Pdf vagy akár papírra nyomott is lehet.Égen földön nem találok hozzá :S Köszi
Ez a futómű kérdés szerintem nem ilyen egyszerű. Mindenki másképp motorozik, van akinek agresszív a stílusa, van aki lendületből motorozik...stb. Az én meglátásom szerint a gyári beállítás nagyon jó akár pályáról, akár utcáról legyen szó. Még ha nem is 80 kg vagy. Széria beállítással is lehet menni a hringen simán 2,00-át, nem egy embert ismerek aki már megmutatta. Ugyhogy szerintem csak akkor érdemes belemenni a tekergetésbe amikor már biztos vagy benne, hogy attól jobb lesz a mocid. Én egyébként 2005. áprilisától nem tekertem rajta, ugy van ahogy nekem beállították, pedig akkor még 2,14-es köröket tudtam csak. De 2,01-nél is tökéletesnek érzem még! Szóval szerintem feleslegesen ne csavargasd. De ez az én véleményem, a döntés a tiéd!
Üdv: G
okay Atom,
valszeg én értettem félre. tényleg pályanapok felsorolása van a mail-ben. nálam viszont ez eddig egyet jelentett a versenyzéssel is. nem szerettem volna pánikot kelteni, csak kevés volt az infóm, és már nagyon bizsereg a vérem.
köszi a megértést, és sok sikert a szervezéshez!!
#71
Ki is töröltem a feketét és kaptatok egy nagy pirosat helyette. Kaphattok mégegyet, ha felhívtok, mi lesz most szomaton!
A klubbal kapcsolatban pedig csak a maximális nagyrabecsülésemet tudom kifejezni azoknak akik ezt intézik, mert szerintem 50ből 49nek halvány gőze sincs hogy ez mennyi meló, utánjárás, szervezés. Csak kifizetik a röhejes klubtagságit meg a mégröhejesebb pályadíjjat és ezért egész nap körözhetnek biztonsági felügyelet mellett, szervezetten, sőt verseny is van meg kupák meg még box, meg kaja, meg minden szarság, még jó hogy kurvák nincsenek befizetve ebédszünetre. Ehez képest sokan annyi fáradságot sem vesznek, hogy 1 azaz 1 évadzáró bulin megtiszteljék a szervezőket a megjelenésükkel. Mert igenis megérdemelnék a tiszteletet. Ha itt és most bezárna a klub (remélem nem) akkor is csak mély meghajlással köszönhetnénk az eddigieket. Marha kiváncsi vagyok ha végre megindul az oldal, hány tag fog bejelentkezni és nem csak az ökörködés miatt, hanem hogy ő is mint oszlopos tag ha nem is tanácsaival, de legalább észrevételeivel segítse a munkátokat.
Szoval nehezen indul az év és nem nagyon látni még tisztán a napokat, de ha 3 lesz hát 3 lesz, ha 4 akkor 4 és örüljünk neki.
Na magasztalás vége, én személy szerint jó munkát és mégjobb kedvet nektek ehez a klubhoz, csak így tovább egyszer majd csak beérik az a gyümölcs a fán.
Tagdíj: átszervezés alatt van az adminisztrációs háttér, ezért nem tudunk tagdíjat fogadni! Valószínű, hogy más jogcímen is fogjuk majd kérni a pénzt....
ERing: talán pont Brian ötlete volt, hogy a kezdőknek ott lehetne oktatás. A mailben sem az volt, hogy ott verseny lesz, hanem pályanap! Gyula, olvass és ne terjessz rémhíreket pls!
Első nap egybeesése a Dunlop Trophyval: sajnos így jött ki. Se Rezső se mi nem örülünk, de ekkorra tudtunk mi és ő is időpontot szerezni. Aki szabad pályamotorozni szeretne az Pringre fog jönni, mert Trophyn csak időmérő és verseny lesz. Aki versenyezni az meg dönthet, hogy melyik pályára megy. Nem ideális a dolog, ezt sajna mi is tudjuk....
Hungaroringes időpontok: be tudnánk társulni a Rezső rendezvényire is, csak az a szabad pályamotorozóknak nem volna semmire sem megoldás. Ezért kell önálló napokat szereznünk. Mi ugye nem 10-15 főből álló csak versenyezni vágyó klubtagot kell, hogy kiszolgáljunk....
Ha kihagytam valamit szóljatok!
Ha kérdés van egyelőre ide: Full-Gas Racint Team üzenőfal
Nemsokára: tényleg indul a GSXR Klub új oldala (Wilson, ezt sajna még nem tudom úgy intézni mint a Racing Teamest, hogy aznap már élt amikor reklamáltad, és másnap már velünk krosszoztál, miután azért is kaptunk egy feketepontot! :DDD )
Ne aggódjatok!
Minden rendben lesz! Ugy tudom lesz Brno is meg hring is, csak valszeg hétköznap. Meg lesz Rijeka is!
Hamarosan lesz uj Gsxr klub honlap. Ott mindenről lesz infó!
Kis türelem!
Ez a futómű kérdés szerintem nem ilyen egyszerű. Mindenki másképp motorozik, van akinek agresszív a stílusa, van aki lendületből motorozik...stb. Az én meglátásom szerint a gyári beállítás nagyon jó akár pályáról, akár utcáról legyen szó. Még ha nem is 80 kg vagy. Széria beállítással is lehet menni a hringen simán 2,00-át, nem egy embert ismerek aki már megmutatta. Ugyhogy szerintem csak akkor érdemes belemenni a tekergetésbe amikor már biztos vagy benne, hogy attól jobb lesz a mocid. Én egyébként 2005. áprilisától nem tekertem rajta, ugy van ahogy nekem beállították, pedig akkor még 2,14-es köröket tudtam csak. De 2,01-nél is tökéletesnek érzem még! Szóval szerintem feleslegesen ne csavargasd. De ez az én véleményem, a döntés a tiéd!
Üdv: G
Benga vagyok!110 kg!
Ennek a Gsxr klubbnak mi a weboldal címe?
valszeg én értettem félre. tényleg pályanapok felsorolása van a mail-ben. nálam viszont ez eddig egyet jelentett a versenyzéssel is. nem szerettem volna pánikot kelteni, csak kevés volt az infóm, és már nagyon bizsereg a vérem.
köszi a megértést, és sok sikert a szervezéshez!!
#71
A klubbal kapcsolatban pedig csak a maximális nagyrabecsülésemet tudom kifejezni azoknak akik ezt intézik, mert szerintem 50ből 49nek halvány gőze sincs hogy ez mennyi meló, utánjárás, szervezés. Csak kifizetik a röhejes klubtagságit meg a mégröhejesebb pályadíjjat és ezért egész nap körözhetnek biztonsági felügyelet mellett, szervezetten, sőt verseny is van meg kupák meg még box, meg kaja, meg minden szarság, még jó hogy kurvák nincsenek befizetve ebédszünetre. Ehez képest sokan annyi fáradságot sem vesznek, hogy 1 azaz 1 évadzáró bulin megtiszteljék a szervezőket a megjelenésükkel. Mert igenis megérdemelnék a tiszteletet. Ha itt és most bezárna a klub (remélem nem) akkor is csak mély meghajlással köszönhetnénk az eddigieket. Marha kiváncsi vagyok ha végre megindul az oldal, hány tag fog bejelentkezni és nem csak az ökörködés miatt, hanem hogy ő is mint oszlopos tag ha nem is tanácsaival, de legalább észrevételeivel segítse a munkátokat.
Szoval nehezen indul az év és nem nagyon látni még tisztán a napokat, de ha 3 lesz hát 3 lesz, ha 4 akkor 4 és örüljünk neki.
Na magasztalás vége, én személy szerint jó munkát és mégjobb kedvet nektek ehez a klubhoz, csak így tovább egyszer majd csak beérik az a gyümölcs a fán.
WilsonCap #95
Tagdíj: átszervezés alatt van az adminisztrációs háttér, ezért nem tudunk tagdíjat fogadni! Valószínű, hogy más jogcímen is fogjuk majd kérni a pénzt....
ERing: talán pont Brian ötlete volt, hogy a kezdőknek ott lehetne oktatás. A mailben sem az volt, hogy ott verseny lesz, hanem pályanap! Gyula, olvass és ne terjessz rémhíreket pls!
Első nap egybeesése a Dunlop Trophyval: sajnos így jött ki. Se Rezső se mi nem örülünk, de ekkorra tudtunk mi és ő is időpontot szerezni. Aki szabad pályamotorozni szeretne az Pringre fog jönni, mert Trophyn csak időmérő és verseny lesz. Aki versenyezni az meg dönthet, hogy melyik pályára megy. Nem ideális a dolog, ezt sajna mi is tudjuk....
Hungaroringes időpontok: be tudnánk társulni a Rezső rendezvényire is, csak az a szabad pályamotorozóknak nem volna semmire sem megoldás. Ezért kell önálló napokat szereznünk. Mi ugye nem 10-15 főből álló csak versenyezni vágyó klubtagot kell, hogy kiszolgáljunk....
Ha kihagytam valamit szóljatok!
Ha kérdés van egyelőre ide: Full-Gas Racint Team üzenőfal
Nemsokára: tényleg indul a GSXR Klub új oldala (Wilson, ezt sajna még nem tudom úgy intézni mint a Racing Teamest, hogy aznap már élt amikor reklamáltad, és másnap már velünk krosszoztál, miután azért is kaptunk egy feketepontot! :DDD )
amúgy az ár/érték arányban a phoenix a legjobb szvsz.
Minden rendben lesz! Ugy tudom lesz Brno is meg hring is, csak valszeg hétköznap. Meg lesz Rijeka is!
Hamarosan lesz uj Gsxr klub honlap. Ott mindenről lesz infó!
Kis türelem!