Hali!
A július 3.-ai euroringes versenyhez sok sikert az érintetteknek. Én biztos nem leszek ott.
Máj. 24.-én tettem ott egy-két próbakört Féktávon csúszott el az eleje, és nem is lett volna ekkora rom a motoromból, ha biztonságos méretű lenne a bukótér. A tapadás amúgy meg sem közelíti a normális versenypályákét, úgyhogy csak óvatosan!
Egy hete vettem meg a 97-es Suzuki gsx-r 600asomat.De még kellene hozzá nekem egy két dolog.Törött az elsőlámpa,aminek sajnos az uj űra igencsak huzos(79500 HUF).Szóval bontottat kéne valahol találnom...
A másik.Valakinek volt olyan problémája ezzel a tipussal hogy 160 felett ha csutkagázt huzok akkor leáll a moci.Utána inditozok párat aztán ujra elindul és meg rendesen.Gondolom nem kap elég benzint.
Ha valakinek van ötlete akkor kérem segitsen!
Á, köszi, gyors és hasznos válasz. Azt nem írja a könyv, hogy ez a fajta seeger gyűrű ami ott van, ahhoz melyik fogó kell, a széthúzó vagy az összenyomó. Vagy van rajta egy ilyen, meg egy olyan is? (sosem piszkáltam még ezt, de érdekel a saját vasam, meg érzek magamban ennyi affinitást)
Menj be valami szerszámboltba. Seeger fogót lehet kapni obi, brickostore, praktiker, baumax áruházakban is, amit ott kapsz erre a feladatra tökéletes. Arra figyelj, hogy 2 fajta van, az 1-ik a külső seegert szedi le, a másik a belsőt ki. Nem mind1, hogy össze vagy szét feszít amikor nyomod.
Nyomatékkulcsból van többfajta. Nyomatékra adják meg mekkora tartományban tud dolgozni. Motorhoz legalább 2 db kell, ha minden csavart nyomatékra szeretnél meghúzni a deknitől a kerékig, mert nem igazán van olyan ami lefedi ezt a tartományt. Ha van 1 nyomatékkulcsod avval még semmit sem húzol meg, van rajta egy 1/2"-os négyszög, vagy hasonló, arra még szerszámokat kell venned...
Emlékeztetőül, K7-es GSXR600. Állítható az első lábtartókonzol, picit előrébb lehet csavarozni, gondoltam, kipróbálom, melyik a kényelmesebb.
Igenám, csak a bal oldali konzol állításakor (esetleg) nem árt állítani a váltókar állásán is, mert a konzol előrehozatalánál a lábam állása is változik a váltókarhoz képest. Azt írja a kiskönyv, hogy a seeger-gyűrű eltávolításához célszerszám kell. Ilyen célszerszámot hol lehet beszerezni szerintetek?
Másik kérdésem, egy nyomatékkulcs kb mennyibe kerül, és szintén, hol lehet kapni?
Hali Fiúk ! Felnit hol görgőznek? Valaki írja meg mert kész vagyok hogy az egész országban nincs egy kib*szott felnijavító aki ezzel is foglalkozik! Címet vagy telószámot írjatok már lécccciiiiii! Köfi
Hasznalt gumival kb 6-800 ft 1 kor. Ebbe a fekbetet, az olaj, a gumi kopasa, benzin benne van. (belepojegy nincs az mar ki van fizetve) A 2 napos versenynapok kb 80-90 kor. AZ egynaposak mondjuk 40-50 maximum. Osszesen ez max 300 kor motorozas monjduk 4 versenyt nezve. Ez tehat sacc 200-230e ami a palyan elkopik....
A fenti szamitas persze korido fuggo. Egy 100 koros hatsoval 2:00-at nehez lesz menni hringen, de 2:05-2:10 kozott et el lehet vele kolbaszolni kenyelmesen a 600assal. Nem kell annyira sietni. Az draga :)
Ha elesel az barmennyibe kerulhet. 20eft-tol egeszen a motor=kuka is jatszik.
Köszi szépen, kb ilyesmire leírásra gondoltam. Gondoltam hogy nem olcsó dolog ez... Persze nem muszáj mindig új gumival menni, meg kiutazni Rijekaba, meg persze elesni. Szóval indulásképpen egy pályaidom garnitúra. És akkor az úgy jó ahogy van ha felrakom? Vagy van még más átalakítanivaló is? És milyen díjazást kap az első 3 évvégén? (no nem mintha lenne erre 1%nyi esélyem, csak érdeklődöm)
Ezt így nagyon nehéz megmondani, sok mindentől függ....
Attól függ hogy az első helyet akarod megcélozni , vagy végig szeretnél menni egy szezont...
Új gumit akarsz használni vagy használtat, kijössz Rijekába vagy nem, akarsz a motorra extrákat vagy nem....stb...stb...
De akkor tegyük fel:
Befizeted a klubtagságit, és a pályanapok díját :54 ezer
1 komplett pályaidom szett: 50 ezer+ a festés matricázás.
Gumi költség, fékbetét, benzin, utazás, szállás stb... xxx ezer....
Na egy szónak is száz a vége! A GSX-R klub kupa a legolcsobb versenyzési lehetőség magyarországon. A versenyek jók, jó a hangulat, szoval szerintem mindenképpen megéri eljönni. De egy komplett szezon ha esetleg még egy perecet is beleszámolsz....akkor elég sok...
Nem akarlak ijesztgetni, mert örülnék ha jönnél,és versenyeznénk együtt, de én már a harmadik szezont csinálom idén, a tavalyi évem úgy, hogy elhasználtam 6 garnitura uj gumit, elestem 2-szer, utazások, szállás stb. költségek, kb. egy gurigát költöttem el a szezonra....
Persze ha nem uj gumikkal mész, nem esel, spórolsz, akkor kijön olcsóbban is biztosan...
Szóval szerintem nyugodtan vágj bele, gyere el, és majd meglátod, hogy bármilyen sokba van, megéri!
Bizonyára van közöttetek néhány ember aki tavaly (is) ment a Gsxr kupában. Ha valamelyikőtök lenne olyan jó, és megközelítőleg le tudná írni hogy ha vki indulni szeretne tegyük fel 1 egész idényt a kupában akkor az milyen költségekkel járna. Tegyük fel hogy van egy 600as mocim ami full utcai, és akkor innen kb. miket kellene venni, átalakítani, stb.
Köszi előre is.
Pályamotorozás - április 29. vasárnap - Pannónia Ring
2007. április 16.
Kedves Klubtársunk, Kedves Barátunk!
Az idei rendezvénynaptárban előzetesen szerepelt április utolsó hétvégéje a pálya-rendezvényeink között, de sikerült "elcserélnünk" a húsvéti hétvégére (ami, ugye már elmúlt).
Közben mégis úgy alakult, hogy vasárnap miénk lehet a pálya, vagyis lehetőségünk van egy extra nap (a meghirdetett 8 napon felül) lebonyolítására. Ez a lehetőség mindenképpen komoly extra kiadás a Klubnak, az idei 8 napra előzetesen befizetett díjakból nem lehet fedezni (még a Full-Gas és a Magyar Suzuki támogatásával sem).
Mint tudod, klubunk tagjainak mindig rendkívül kedvezményes áron van lehetősége pályamotorozni, - az előző két támogatónak köszönhetően - ezért a szóban forgó vasárnapot klubunk GSX-R tulajdonosai 9000.-, pártoló tagjai 10000.- Ft díj fejében vehetnék igénybe (ez a listaárnak kb. fele).
Kérlek, amennyiben részt kívánsz venni a pályanapon vagy bármilyen észrevételed-kérdésed van e-mailben jelezd (csak megfelelő mennyiségű előzetes jelentkező esetén tudjuk bevállalni, a pályát előre ki kell fizetnünk).
Ha benne vagy egy Klub-kupa extra forduló lebonyolításában, azt is írd meg.
Köszi a tippet.Megpróbálkozom vele.Holnap a szerelőnél meg kiderül miért áll meg néha a moci.Remélem nem hagyom ott a gatyámat...
wanderer