A szervíz kábel rövidre zárásáról találtam egy cikket, de nem tudom, hogy melyik az a kábelköteg pontosan?! Csatlakozik valahová, vagy keressek egy kábelt, ami nincsen csatlakoztatva semmihez?!
Lenne egy kérdésem, hátha találkozott már valaki hasonló problémával:
Van egy Suzuki gsxr 750 K4 -es motorom, melyben 30000 km van. Rendszeresen szervízelem a motort, és eddig hiba nélkül üzemelt, egészen máig, amikor is az történt, hogy az autópályán minden előjel nélkül beugrott a műszerfalra az fi felirat, és a jobb felső sarokban lévő piros led villogni kezdett, majd a motor leállt, mintha megnyomtam volna a vészleállítót. Ezt követően félreálltam, majd gyújtás ki-be aztán újra tökéltesen működött és a hiba azóta sem jelentkezett.
A fórumokat bújva nem sok mindent találtam ezzel kapcsolatban, mindössze egy felvetést, hogy esetleg benzinszűrő elkoszolódás okozhatja, vagy AC pumpa hiba!
Eladó egy 2004-ben forgalomba helyezett hayabusa, szép esztétikai és kifogástalan műszaki állapotban 1.500.000- HUF. Rengeteg extraval (amit az ár tartalmaz). 2 ülés, kapaszkodó, pukli, fehér és piros hátsó lámpa, gyári és sport dobok, plussz 3 féktárcsa, első-hátsó felnik, plusz gumigarnitúra, oldal és tető dobozok konzollal - zárható nagyméretűek - a 3 db 130 liter és kb 3 perc a felszerelésük konzolostól, plusz üzemanyag tartály szivattyúval.
A motor nincs leszabályozva, így a végsebessége 340km/óra !
Kihasználatlanság miatt vált eladóvá. 3 év alatt, ha 1500km-t futott, akkor sokat mondok. A műszakija április közepén lejár, de az árban a friss műszaki vizsgáztatás is benne van.
Én 2008-ban vettem a SRAD-omat , kb:10-15 darabot néztem meg , bejártam ez egész országot, és végül a legelsőhöz mentem vissza és azt vettem meg, ami ráadásul durván 10 km-re volt a lakhelyemtől . Volt olyan ami úgy hirdettek hogy első tulajos és szervízkönyves, inkább nem mondom el hogy nézett ki . Lényeg a lényeg nekem legalább 1-2 óra kellett hogy átnézzem a motorokat . Persze volt olyan is hogy odaértem a géphez, és már fordultam is meg olyan gatya volt . Sztem ahogy mondta Oszi sporttárs , valami szakit vigyél magaddal akiben megbízol és úgy talán sikerülhet egy jó példányt kifogni .
Sok sikert a vásárláshoz, remélem sikerül egy spéci gépet kifognod.
Akkor az SRAD-okra gondoltál. Hát ki kell belőle fogni a jót, mert "öreg" gépek, és sokat rommátörtek. A futóművet, vázat ellenőrizni kell alapból, felniket, idomzatot hűtőt. Meg persze a blokkot. Blokknál a zöregejk a csörgéshang, illetve a váltó és kuplungot illik átnézni, h milyen. A km állásra ne is figyelj, mert úgyis kamu. Ezekből a típusból volt karbis és injektoros is. Az injektorosak jobbak fogyasztásra, a karbis meg jobban reagál a gázra... Amit vétel után cserélni, illetve ellenőrizni kell: csere olaj, légszűrő megnéz, telók, gumik, fékbetét átnéz.
Az SRAD-nak típushibája volt a vezérműláncfeszítő, ettől csörgősebb a blokk, amikor nem jó.
Húú, de sokat lehetne erről beszélni...
Vigyél magaddal mindenképp valaki hozzáértőt, nehogy befürödj.
Egy kérdést szeretnék nektek feltenni, és aki tud nekem segíteni, és van ideje, várom válaszát.
Gépsárkány vásárlás előtt állok. Nézegettem nagyon sok fajtát, de a választásom a Suzuki Gsx r-re esett. Árban, teljesítményre és mindenben nagyon baráti. 4-500000 ftba kerül a több, amire nekem a pénzem is futja. Ám már nem mai paripák. 97-98-osok. A kérdésem annyi lenne, hogy utána érdeklődjek ezekkel a píripákkal kapcsolatban. Tudom hogy attól mert nem mai fiatal, jó, de vásárlásnál mire kell nagyon ezeknél a típusoknál figyelni, illetve mik azok a dolgok amik ilyen idősen és ilyen kilométernél már alaposan cserélendő. Várom mindenki válaszát ezzel kapcsolatban. Mert ti vágjátok ezeket a motorokat, és már tudtok minden kisebb nagyobb rezdülést benne.
Köszönöm előre is nektek!
szasztok.egy kis segitséget kénék valakitől.szeetnék a gixeremre karbon boritást a vázra és a lengő villára.hol tudnám beszerezni lehetőleg minnél olcsóbban
Hmmm...ez elég érdekes. Tuti valami feszültség probléma lesz. Nézd meg nincs-e zárlatod valahol, illetve amikor nem indul be, mennyire esik a feszültség.
igen ezen már átestünk! minden stimmel ha jár a motor ,leállítom és egyből ráindítok akkor elindul ha várok 5-10 mp-et akkor már nem:)
na ez mi lehet?
köszi a tippet
Nem, nem nekem kéne. 1ik jóbarátonak a Busájában elcsavarodott kicsit, és neki gondoltam, ha jó az ára. Dobsz mail-ben egy elérhetőséget + árat? Aztán továbbítom a kollégának...
Sziasztok!
Suzuki GSX750R 98'as motorhoz a következő alkatrészeket keresek:
első sárvédő;fékpedál;bal oldali dekni;jobb oldalon a gyújtásházat borító dekni;sebváltókar tartó konzol.
Ugyanakkor van egy GSXR 1000 K1 első sárvédőm eladó,kék színű,szép állapotban! Irányár:8000.-Ft
Érd:+3630/3483149 Győr
Zoli
olyan kérdésem lenne hogy 91-es 750-es gsx-re hová tudnám tenni a bukó gombát?