1. A mezőny már tavaly év végén is elég gyors volt. Infóim szerint idén méggyorsabb lesz és úgy tudom érkezik egy két új gyors csávó is.
2. Ha kezdő vagy az a legfontosabb, hogy ne vidd tulzásba. Türtőztesd magad, ne akarj az életed kockáztatása árán mindenképpen előzni. A verseny 9 kör, van idő felmérni a körülötted lévők szintjét. Ne izgulj ott is lesznek jópáran ahol te fogsz menni.
3. Próbálj beállni egy számodra még biztonságos egyenletes köridőre. Ne hagyd hogy húzni kezdjen aki megelőz, ez általában rontáshoz vezet.
4. A rajtnál semmiképpen ne erölköjd. Be fogsz tudni fordulni te is és nem is leszel rossz helyen ebben biztos lehetsz. Még a második fordulónál is legyél észnél, ott sokan szoktak erőlködni, aztán úgyis kialakul.
5. Nem te vagy Rossi!!! Ez mindenkinek szól. Itt a legkisebb hiba is drámai lehet másokra nézve is. Csak nyugiba. Végül is ez játék és nem függ ettől senkinek az élete. A feeling a lényeg, meg hogy végigmenjünk és utána igyunk egy sört jó hangulatba, nem akarok senkit a mentőbe látni.
Akkor már rutinos róka vagy! Nekem ez lesz az első idényem!
Mik a tapasztalatok, mire kell kezdőként figyelnem??
Amúgy a mezőny milyen(gyord)?
Már csak holnap leszek, de azért köszi, ha válaszolsz!
Na ennek örülök. Jöhetsz velem is vagy külön autóval v. motoroddal. Hring. 04.02. amikor kiérsz, de ha segíteni akarsz én kb. 8-1/2 9-re ott vagyok. Előtte nap is kint leszek mert edzés van. (nyiltnap). Van ott egy két nagy arc akiket le kell nyomni a versenyen úgyhogy jól jön a segítség. (remélem olvassa).
Ird meg a telszámod ide: wilson@pr.hu ha jössz, majd felhívlak.
Egyébként nagy feeling van kint nem fogsz unatkozni az biztos. Remélem jó idő lesz.
A versenyről jut eszembe: Balu!!!!!!!!!!!! mit csinálsz ápr 2-án vasárnap. Dunlop trophy!!!
Kéne nekem egy ember aki segit ki-be pakolni, gumimelegítőzni meg ilyesmi. Ha van kedved szivesen venném. Cserébe meghívlak egy full extrás ebédre, meg bepillanthatsza versenygépbe. (persze ha te is indulsz az más)
HI Srad erre a választ csak úgy kapod meg ha elmész kipróbálni ha rángat,csörög,füstől ne vedd meg ha nem akkór amire te akarod használni szerintem tökéletes lesz. Tudod nincs két egyforma motor ugyhogy mindegyik másképp viselkedik.Az enyémbe 38000 van eddig különössebb probléma nem volt vele.
Nem szeretnem szetturni a forumot, de mivel a rossz idore valo tekintettel meg ugyis nagy a pangas, legyszi segitsetek egy kicsit:)
Nagyon ugy nez ki, hogy a kozeljovoben becsoppenek a Gixxer taborba, egy 99es 750essel. A technikai reszleteket termeszetesen kivulrol tudom, inkabb par gyakorlati dolgot hallgatnek meg szivesen, nalam bizonyara tapasztaltabbak vagytok ezzel a tipussal kapcsolatban. Nem palyazni szeretnek vele, csak normal emberi hasznalatra kellene. Mennyire megbizhatoak ezek az elso generacios injektorok? Nem rangat kis fordulaton? Teljesen mas a gazkarerzekenyseg, mint egy sima karbis motornal? Van valami komolyabb tipushibaja a vezermulanc feszitojen kivul?:) Olajfogyasztasrol is hallottam jot-rosszat, de ezt inkabb a gep allapotanak tudnam be, mint Gixxer tulajdonsagnak. Igazabol barmilyen gyakorlati informacionak orulnek, sokat segitenetek vele.
Szinte csak utcán mocizom, kivétel persze egy két nap az eu ringen,én sem uj gumit dobalok rá, egyszer hasznalt pálya gumik az ismerösöktöl kis pénzért.Ami nekik már csuszik s nem ok az nekem még kellemes motorozás!
Hát amikor a thundrcat-ra vettem egy continentalt hátra akkor 3000km után gyakorlatilag nem kopott 1,5mm-t persze az nem egy 750-es. Viszont egy csomó 200 körüli menet volt benne.
Haj. Ha a gumi 80% 6000km alatt akkor az repülön tette meg a azt a 6000et.Ezek szerint el lehet menni egy gumival 30000et?Kizartnak tartom,nekem volt már dunlop207em s finoman vigyazva rá 9000s kuka.Most super corsa-metz rensport,max 4000km.Ha többet mátrázom akkor csak a fele.Gratulálák ha valoban meg veszed jo gép állat,én k6.os 750re vágyom s remelem meg is lessz,láttam már k6os 600at tegnap a king roadban,hát moskosul szép.3 éve egy 600 mocit gyürök s bele hajszoltam 38000km,s ez alatt kb 8 elsö s 10 hatso gumit,s ebböl láthatod hogy annyi gumi fogy egy motoron amennyit elhasznalsz s nem csak az lessz rajta amivel elado!!
2. Ha kezdő vagy az a legfontosabb, hogy ne vidd tulzásba. Türtőztesd magad, ne akarj az életed kockáztatása árán mindenképpen előzni. A verseny 9 kör, van idő felmérni a körülötted lévők szintjét. Ne izgulj ott is lesznek jópáran ahol te fogsz menni.
3. Próbálj beállni egy számodra még biztonságos egyenletes köridőre. Ne hagyd hogy húzni kezdjen aki megelőz, ez általában rontáshoz vezet.
4. A rajtnál semmiképpen ne erölköjd. Be fogsz tudni fordulni te is és nem is leszel rossz helyen ebben biztos lehetsz. Még a második fordulónál is legyél észnél, ott sokan szoktak erőlködni, aztán úgyis kialakul.
5. Nem te vagy Rossi!!! Ez mindenkinek szól. Itt a legkisebb hiba is drámai lehet másokra nézve is. Csak nyugiba. Végül is ez játék és nem függ ettől senkinek az élete. A feeling a lényeg, meg hogy végigmenjünk és utána igyunk egy sört jó hangulatba, nem akarok senkit a mentőbe látni.
Mik a tapasztalatok, mire kell kezdőként figyelnem??
Amúgy a mezőny milyen(gyord)?
Már csak holnap leszek, de azért köszi, ha válaszolsz!
Esetleg helyezés vagy köridő? Vagy ezek bizalmas infok?
Van egy két alkatrészem K3-hoz, ha kell vkinek írjon vagy telefonáljon! Biztos megegyezünk.
Ird meg a telszámod ide: wilson@pr.hu ha jössz, majd felhívlak.
Egyébként nagy feeling van kint nem fogsz unatkozni az biztos. Remélem jó idő lesz.
Nemtom mit csinálok 2.án, de benne vagyok a dologban,szivesen segítek neked!!!!!!!
Indulni nem indulok az száz, túl béna vagyok még oda
Kéne nekem egy ember aki segit ki-be pakolni, gumimelegítőzni meg ilyesmi. Ha van kedved szivesen venném. Cserébe meghívlak egy full extrás ebédre, meg bepillanthatsza versenygépbe. (persze ha te is indulsz az más)
mams kavar.
jelenlegi infók szerint, kell a meghívásos versenyekhez is!
bicajjal voltam, szanaszétáztam mire odaértem meg mire haza
nemtom mért nem kérdeztem meg hogy tevagy é
nem voltam benne biztos hogy te vagy
tegnap a kint beszéltekről, hogy feljebb lépés, vagy tovább...
átgondoltam, s kurvára igazad van!
csak ezt akartam.
üdv
Nem szeretnem szetturni a forumot, de mivel a rossz idore valo tekintettel meg ugyis nagy a pangas, legyszi segitsetek egy kicsit:)
Nagyon ugy nez ki, hogy a kozeljovoben becsoppenek a Gixxer taborba, egy 99es 750essel. A technikai reszleteket termeszetesen kivulrol tudom, inkabb par gyakorlati dolgot hallgatnek meg szivesen, nalam bizonyara tapasztaltabbak vagytok ezzel a tipussal kapcsolatban. Nem palyazni szeretnek vele, csak normal emberi hasznalatra kellene. Mennyire megbizhatoak ezek az elso generacios injektorok? Nem rangat kis fordulaton? Teljesen mas a gazkarerzekenyseg, mint egy sima karbis motornal? Van valami komolyabb tipushibaja a vezermulanc feszitojen kivul?:) Olajfogyasztasrol is hallottam jot-rosszat, de ezt inkabb a gep allapotanak tudnam be, mint Gixxer tulajdonsagnak. Igazabol barmilyen gyakorlati informacionak orulnek, sokat segitenetek vele.
Koszi elore is,
Srad