Sziasztok!
Már több fórumon is érdeklődöm, úgy hogy az itteni szakértők tudását is szeretném "felhasználni". Szóval adva van egy 750-es gixxer ami egy állítólag 2004 forgalomba helyezésű de még eggyel régebbi modell, amit a Suzuki Harmatinál találtam. A kép csak illusztráció nem az van rajta,csak kb.így néz ki http://www.full-gas.hu/sql/image/5559%20010+1.jpg . 6300km van benne és egy retkes karcolást nem láttam rajta. A gumik 80%-ak az eladó szerint(Kurucz Roland nevezetű roppant szimpatikus pacák) még a gyári gumi van rajta. Az szerintetek lehetséges, hogy 6000km-er után ilyen jól nézzen ki a gumi? Bár rendesen csak az elsőt néztem meg. A 750-es gyárilag milyen gumival szállították?Azt hiszem yoshi vég van rajta plussz a gyári. Vezetett szervízkönyv, törzskönyv, 2 kulcs, csak sajna elég drága 1,99 de talán le tudok alkudni egy kicsit. Sokat nyom a latba, hogy ha itt minden úgy van ahogy látszik akkor már nem kell költeni a motorra.(Egy ingyen olajcserét csak kikunyizok tőlük). Úgy tűnik itt Magyarországon mindenkinek akkor kopik el a gumija amikor el akarja adni a motorját. Azért az nem mindegy, hogy valaki vesz egy 2 millás motort és azzal kell kezdenie, hogy 150 ezret elkölt gumira, átírásra,meg egy sportdobra (vagy 2év múlva vehet egy gyárit mert az persze nincs meg). Na mindegy nem sírok tovább. Na ha valaki ismeri azt a gépet vagy csak úgy általában a K3 gixxerrel kapcsolatban van valami infója(mire figyeljek stb. akkor írhatna. Remélem nem kérdeztem túl sokat. Előre is köszi!
infót küldtem GSX-rnek kérdésekkel!
aki tudja már ezeket, adjon választ plííz.
türelmetlen vagyok....
Sziasztok!
Az anyagban az alábbiak szerepelnek:
"…...idén meghirdetjük a GSX-R Klub Pártoló Tagság Futam-ot. A GSX-R Klub Kupa elsô 20 helyezettje és a Pártoló Tagság Futam elsô 20 helyezettje közösen indulnak egy versenyen, aminek a neve GSX-R Klub Master Bike „R” futam lesz. Ezen futamok (szám szerint három) a kétnapos rendezvények utolsó versenyeként kerülnek megrendezésre.."
Kérdésem a fentiekkel kapcsolatban:
-A pártoló tagság futamok is 7 fordulósak? Tehát minden GSX-R versenynapon megrendezésre kerül a Pártoló tagok versenye is!?
Csak a GSX-R Klub Master Bike „R” futam lesz 3 fordulós!? - vagy a pártoló tagság futam is!?
-Ha igen ez melyik napokon lesz?
-A pártoló tagoknál lesz kategória bontás, vagy Ők egyben egy kategóriában mennek? 600 - 1000?
-Zx 636R indulhat-e 600-as kategóriában, vagy az ezresek között kell menniük, ha nem lesz külön 750-es kategória??
akkor szép sorban
kezdetnek tök mindegy melyikre mész. amelyik közelebb van hozzád. ilyen szempontból bár sosem voltam, de az euroring is jó lehet, kezdeti lépéseknek. később, amikor úgy érzed jól megy, nem nagyon javaslom, az okokat a neten meg lehet találni...
hungaroring, vagy pannónia mindegy.
szerintem a pannónia ring jobb motorozás szempontból. te asszem Pécsi vagy, így mindkettő azonos ávolság :o)) pécs az örszág közepe??? :o))
az euroring, és a hungaroring egy árban van, azzal a különbéggel, hogy az euroringen, annyit mehetsz amennyit akarsz, míg a hungaroringen 4*20 percet. ami nagyon nem sok. sőt! eleinte ez is fárasztó persze.
hungaroringen is szokott lenni ilyen délutáni jegy, de csak akkor ha van hely. ilyenkor az utolsó 2 menetre lehet felmenni.
esős napon tuti lesz hely!
Pannonia ring, picit drágább ettől, de ott is sokkal többet tudsz motorozni, mint aH.ringen. tehát akülönbség "megtérül".
délutáni jegyet ha kevesen vannak, nagy ritkán szokott biztosítani András, illetve terveznek, ilyen esti programokat ami 2 óra...
Ha már így benne vagyunk a témában szerinted melyik pályára érdemesebb elsőre elmenni H-ring vagy Pannónia ring. HA valami anyagi külömbséget tudsz azt is aszd meg velem légyszi.
Valamint az is érdekelne, hogy melyik pályán lehet befizetni nem teljes napot, hanem egy kis délutáni félórácskát.
Hát így nem vagyok teljesen nyugodt. Én úgy gondoltam majd lesem a békát, és ha felfelé mászik akkor elindulok és a pálya szélén befizetem magam néhány körre. Csak úgy próba ként.
A H ringen rendezett suzuki napon nem voltál kinn véletlenségből. Én ugyanis azt néztem ki magamnak. Bár lehet, hogy itt a legnagyobb a felhajtás és a hozzám hasonló műkedvelők nem jutnak be a pályára.
Mi várható ott nem voltál esetleg mult évin?
ez nem infó volt, de nincs mit.
tényleg így megy. tavaly volt olyan, mivel ugye jogosan a márkatársak voltak előnyben, nem tudták megmondani előző nap, hogy fel tudunk-e menni másnap....
szóval azért ilyen is van - várható.
főleg, hogy 7 végén lesz...
minél hamarab regisztrálsz, annál tutibb a helyed! :o)
ha szereted a kockázatot, akkor most befizeted, s tuti lesz helyed.
ha kevésbé, akkor kivársz, s békát nézed, hogy felmegy-e a létrán, vagy sem :)))
Halihó
Ha valaki rutinos GSXR klub tag okosítson már ki, hoy mennyire kell előre helyet biztosítani a pályanapokra. Sajna csak néhányra tudok elmenni. Előre meg kell adni az összes időpontot, vagy csak ela konkrét dátum előtt néhány nappal?
A személyes tapasztalatok érdekelnének azt hogy mit hírdetnek azt tudom.
Minden válaszolónak köszi!
Nemtaláltam meg sajna az újságot bocsi. Viszont úgynézki jövő héten lesz még1 hátsó kerekem, így már kompletten tudom cserélgetni a kerekeket. Az első gixxer napra minden meglesz már remélhetőleg. Még egy Powercommandert kéne valahonnan olcsón szerválni, vagy a rendszeremet eladni.
Már több fórumon is érdeklődöm, úgy hogy az itteni szakértők tudását is szeretném "felhasználni". Szóval adva van egy 750-es gixxer ami egy állítólag 2004 forgalomba helyezésű de még eggyel régebbi modell, amit a Suzuki Harmatinál találtam. A kép csak illusztráció nem az van rajta,csak kb.így néz ki http://www.full-gas.hu/sql/image/5559%20010+1.jpg . 6300km van benne és egy retkes karcolást nem láttam rajta. A gumik 80%-ak az eladó szerint(Kurucz Roland nevezetű roppant szimpatikus pacák) még a gyári gumi van rajta. Az szerintetek lehetséges, hogy 6000km-er után ilyen jól nézzen ki a gumi? Bár rendesen csak az elsőt néztem meg. A 750-es gyárilag milyen gumival szállították?Azt hiszem yoshi vég van rajta plussz a gyári. Vezetett szervízkönyv, törzskönyv, 2 kulcs, csak sajna elég drága 1,99 de talán le tudok alkudni egy kicsit. Sokat nyom a latba, hogy ha itt minden úgy van ahogy látszik akkor már nem kell költeni a motorra.(Egy ingyen olajcserét csak kikunyizok tőlük). Úgy tűnik itt Magyarországon mindenkinek akkor kopik el a gumija amikor el akarja adni a motorját. Azért az nem mindegy, hogy valaki vesz egy 2 millás motort és azzal kell kezdenie, hogy 150 ezret elkölt gumira, átírásra,meg egy sportdobra (vagy 2év múlva vehet egy gyárit mert az persze nincs meg). Na mindegy nem sírok tovább. Na ha valaki ismeri azt a gépet vagy csak úgy általában a K3 gixxerrel kapcsolatban van valami infója(mire figyeljek stb. akkor írhatna. Remélem nem kérdeztem túl sokat. Előre is köszi!