Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csaó!
Én is örülök, hogy végre egy kolléga!
először is, nekem 9-es hőértékű a gyertám,de megnézem neked pontosan a típusát...
alacsony fordulaton tényleg gyengusz a gép, nekem ráadásul nem gyári a kipuffogóm, úgyhogy amiatt is szerintem, de olyan 7 ezernél nyit a power, és akkor... egyébként úgy tudom, lehet állítani hogy hol nyisson a pow..de én még nem nyúltam hozzá...
egy kicsit nekem is megtorpan mielőtt kinyit, de nem vészes..csak nagy levegőt vesz:)))
Igazából a végsebességet nem tudtam még belőni, 150-et mentem már, de elfogyott az út , ráadásul nincs plexi rajta, így elég nagy a szél...egyébként nem tudod véletlen plexit honnan lehetne szerválni?
Motorikusan azt javaslom jól nézz utánna, mert állítólag nem lehet hozzá dugót kapni nálunk, csak olaszból rendelni, és az SP2-es dugója is csak egy kis átalakítással jó bele ( nekem le kellett venni a hengerfejből..így jó lett bele a Vertex dugó) felrakok egy képet, nem az enyém van rajta,de ugyan így nézett ki, csak már lecsiszoltam,mert le akarom fényezni...egyébként te mennyiért veted?
Köszi!
Már megtudtam valakitől, meg találtam ugyanilyen mocit is a körmyéken és megnéztem... Ezek a csövek sehová sem vezetnek, igazad van, mind vmilyen túlfolyó...
GOMBA!!!!!!VÉGRE!!!!!! TE VAGY AZ ELSŐ OLYAN EMBER AKINEK TUDOM HOGY CRONOJA VAN!!!!
Lenne egy pár kérdésem a mocival kapcsolatban!Milyen gyertya van benne menyi a vége menyi alatt van százon és neked is lomhább egy picit szelepnyitás előtt és hogy most lett furatva nem melegszik fel jobban mint máskor és ami számomra a legfontosabb menyibe csináltás meg a dugatyú gyűrű cserét furatással?Gyorsan válaszolj kérlek mert akkor még tél előtt megcsináltatom!Bár most sem megy rosszul csak szutyok 8-as hőértékű gyertya van benne):és mit ne mondjak, dadog pont a szelep nyiása előtt és ha eléri a gép az üzemi hőfokot akkor nem megy sehova mert megagya magát a gyertya!
Szerintem azok túlfolyó csövek!(De így látatlanban nem vagyok benne biztos)AZ anyira jó ha valami ok folytán felakad az úszó akkor nem pörög/fullad szét a motor hanem a benzinfelesleget kiereszti a szabadba!Viszont nem folyik el az összes benzin mert menet közben úgyis észreveszed a motoron hogy nincs valami rendben!Ha ilyen problémák lennének akkor zárd el minden leállásnál a csapot mert akkor elfolyik az anyag(:
Szerintem rendelj olaszból!Ha nekem nem fog öszejönni hogy bent alkatrészttalálok akkor én olaszból fogok rendelni egy ismerős által de ezt nem akarom mert 25eu a postaköltség meg 2000Ft a magyar postaköltség!
Sziasztok!
Nekem van egy crono 164-em, csak az lenne a kérdésem ha tud valaki valamit a gyertyáról hohy mien hézagolású és típusú kell bele akkor szóljon, anyit már tudok hogy 10 vagy nagyobb kell bele mert nekem a tizest megette!De amég benne volt jót ment tőlle!Itt egy kép is(:
Ma le akart nyomni egy Runneres kolléga nem tudom pontosan hány cm3 volt, mert mielőtt válaszolt volna, elindult..de rendszámos volt...
Hát inkább nem részletezem meddig ment előttem
jaja én is 15w40 töltök a blokba
ja, hát jól megy szerintem...egy 125-östől szép kis teljesítmény amit nyújt...
Hát ha a blokkot kérdezed, oda 15w40 et kell (úgy tom) azt az agipnél vettem...bár nem a legjobbat, sajna, épp nem volt nálam túl sok cash...a benzinhez meg sztem a castrol r2 a legjobb...de most shell vsx ( vagy vmi ilyesmi ) van benne, az se rossz...és sokkal ocsóbb... meg állítólag nagyon jó még az agipnél a gokart olaj...
szeva milyen olajat töltesz a blokba és hogy megy a géped?
Hali, keresek 180-as runnert, max 2kilóig, 99-től elöl hátul tárcsa olyat amit festeni kell.
Kössz a mailt, és a linket
Letöltöttem amit lehetett
Szevasztok!
A következő linket ajánlom minden gilerásnak! A mikrofilmes könytárat és a workshop manul.pdf-et! Hasznos dolgokat találtok! the.shouks.free.fr/cx/
Szokott valaki kijárni németekhez Passau mellé? Találtam neten egy boltot ahol ezekhez a 10 éves csodákhoz rengeteg alkatrész beszerezhető! Kis gilera aranybánya!

Sziasztok
Crono-hoz, csak átírta a fórum...
az emailem: tamas.siklosi@t-online.hu Örülnék ha elküldenéd (főleg ha szöveg-hoz, vagy sp02-eshez lenne leírásod)
A karbiról nem tudok sokat, de a jövő héten talán utána tudok kérdezni, ha addig nem oldódik meg.

Kösz előre is...
Hali! Ezt a taktikát én is hallottam , de ha lehet akkor megcsináltatom! Digitális formában van meg! ird le az emil címed és átküldöm!
Még egy kérdés! Dellorto kapburátor van rajta és ahhoz kellene alkatrész! VAn ismeretség ilyen téren?
FElhívtam már az állatalatok előzményben említett Motor centrumot de nem tudtak segíteni!

Köszi
Hát egy egyéb ötlet: (a szerelőm mondta) Ha nem tudod megjavítani a powerszelepet, rá kell nyitni (hogy mindíg nyitva legyen) így ugyan alacsony fordulaton gyenge lesz a gép, de felül rendesen megy

Egyébként a szerelési könyvek érdekelnének! digitális formában van meg neked, vagy nyomtatott verzió?
Sziasztok!

Kérdésem lenne hozzátok! Tud e vki egy 2T bontót az országban? VAn egy Gilera GFR 125-ös motorom és ehhez kellene alkatrész( Power szelep vezérlő elektronika)! Ez lenne az előző hozzászólásom eleje!
Sziasztok!

KÄ‚Å rdÄ‚Å sem lenne hozzÄ‚Ä„tok! Tud e vki egy jÄ‚Å‚ 2T bontÄ‚Å‚t az orszÄ‚Ä„gban? VAn egy Gilera GFR 125-Ä‚Å›n Ä‚Å s ehhez kellene alkatrÄ‚Å sz( Power szelep vezÄ‚Å rlő elektronika)!Egyéb ötletek is érdekelnek! Van 2 különboző 107 és 190 oldalas szerelési utmutatóm adatokkal 125-ös gilerákhoz, de egyik sem foglalkozik kiemeltem a power szeleppel!
Előre is köszi!
hát ezek szerint jól számoltam
város: 10-es Hát ez van...
értem.... de ha ritkán mész akkor abból csak nincs para... na mind1:) 120al többel 2 személlyel nem is kell menni...
Nekem a legjobb fogyasztás volt 6 lityó de ott csak főút power alatt átlag 7,5-8 lityó város sok jasszozás 1-3 as power sztem 10 fölöttt
5-9 liter között vhol neekem rx 6-7be megáll