Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem nem elképzelhetetlen hogy kevés km. legyen egy "öreg" mociban is nekem pl. volt egy robogóm, amiről biztosan tudom hogy 3 évig szinte nem is használták...

Egyébként nektek milyen fogyasztást produkálnak a 125-ösök?
joo biztos te tudod meg a te szerelőd de nekem ez egyszerűen nem reális!! Mindegy lényegtelen azalényeg h jól működjön a gép!!


Mennyit mentem 2 személlyel?? Nem szerettem vinni senkit mert én kínzásnak tartom egy ilyen motorral 2 személlyel száguldozást.
Mentem bnömmel egyszer 120-at még ment volna de nem akartam gyilkolni inkább 90-el suhantunk ott még nem kapcsolt a power az tetszett neki
nem akarok beleszolni de ez valós km van bent szerelő is átnéztr
joe-z meddig húztad a gilerrának 2 személlyel? nem volt nagyon ki a lelke?


Az laza
Nekem 10 évesen volt benne 54000.... szóval a 11000 az lol
joh Hunter tudod ez egy olyan dolog h az órát annyiszor pörgetem vissza ahányszor akarom!!!
A tied sem mai csirke szóval nemgondolod h kicsit kevés az a 11500km egy legalább 14 éves mocinál?? akkor szezononkénk kijön 800km re a megtett távolság?? Gondolj kicsit bele egyből nem reális!!!

Az Sp-m órájában 38000 volt és 15 éves na az évente 2500km ami azért elfogadhatóbb mint a 800km. Én mentem az enyémmel 3 év alatt (ugy h a 3. ban már alig jártam vele) 13 ezret gyakorlatilag 2 nyár alatt
mondjuk az enyémet nem rég pár éve hozták be és állítólag olaszban sem volt kínozva mert most van 11500 km és abból 4500km t éntettem bele és edig semmi baja enyémen is fém fékcsővan csak nincs verseny gyujtás
ÁÁÁÁhhhhh marha nehéz találni nekem nincs is hozzá
Jaja ismerős a szitu. Igazából ugye azagond h ezeket a típusokat soha nem forgalmazták M.O.-n hanem az összes náluk lévő darab magánimport útján került az országba igy van ez az Sp-men is ami 97-ben lett behozva.. A gáz az h mivel ezek egy az egyben versenyreplika motorok szinte az összeset edzőmotornak használták éppen ezért kaptak hideget-meleget. (nem véletlenül van az enyémen fém fékcső meg versenygyújtás plusz gyári sportkipuff) Szóval a gáz abban van h a legtöbb szét van hullva de amelyik működik az nagyon kemény!!!
Hát szervízkönyvér meg átböngésztem már az egész netet, de csak Runnerekhez találtam...talán az e-bay en érdemes még nézegetni, ott láttam az enyémhez valót, de csak franciául
Az a GFR is biztos odabasz
Igen olyan a fordulatszámmérőm...
Igazából véletlenül akadtam a gépre, akitől vettem nem is hírdette meg semmi, napokig kellett puhítanom hogy eladja ...az előző tulaj azt mondta, hogy olaszban versenyezgettek vele, szerintem amikor hozzákerült még működött, aztán nála valami nagy gebasz lehetett, mert azt mondta elolvadt a dugó benne aztán szerintem nem sikerült megcsináltatnia, azért adta el végül...Hála a szerelőmnek nekem már működik
hi nekem gilera mx e 125 az 10500 fölé nem pörög valószínüleg itt tilt de nem a motor miatt nem pörög de így is 155 a vége és nem tudsz ehez a motorhoz vmi szervizkönyvet?
Ja meg hogyan találtál bassz ilyen gépre azért Sp02-ből sincs sok de ebből végképp kurvakevés van.

Én egyébként a GFR-re lennék kíváncsi ami az SP02 utódja volt
Sztem a fordulattszámmérő skálázása elég sokat elárul....
Nebassz h 13 fölé pörög az kurvakemény.....

Bassz akkor kemény hanngja lehet bár az enyém is leforogta simán a 13-at mert versenygyujtás volt benne (nuku tiltás) de nekem 11-től indult a piros


neked ilyen a műszerfalad nem??
Ja és persze csak a Castrol R2 játszik egy kis plussz ricinus olajjal
Köszi!
Tényleg faja!!
Elvileg nem nagyon kell járatnom...az "öreg" szaki úgy csinálta meg...a verseny krosszmocikat sem járatják, igaz hogy 6 üzemóránként dugót, meg mindent kicserélnek
Na de komolyan most jócskán a számozott 13000 fölé pörög a gép (a kis ledet ütögeti a mutató, ha tudod hol van) Szal tényleg jó!! múlt este gyorsultam egy R6-ossal, és bár lenyomott, de a következő pirosnál nagyon csodálkozott hogy ott voltam a seggébe

De persze mindenkinek a saját "gyereke" a legszebb, igazából nem tudom valójában jobb-e mint a gyári
Helló mindenkinek! Épp mostanában készülök egy Runnert venni,nem 50-est de smkp-ként. Valaki tud nekem segíteni hogy a 125-ös a 180-as és a 200-as között mekkora különbségek vannak pl végsebességben és gyorsulásban, valamint ha valaki tudna nekem szólni pár szót a "nagyobb" Runnerek fogyasztásáról azt is megköszönném.
De járasd be faszán akkor nagyon sokáig toppon lessz a gép!!! És csak szintetikus olajat használj!! Mondtam én gecc h disznó motor az!
Hát az az sp most tényleg nincs a toppon ...az enyémen viszont sportkipuffogó recseg, meg új a dugó is Meg szerencsére elvállalta a javítást egy versenyszerelő (krosszos) ismerősöm, és ő állította be a gépet
Áhhh biztos szar állapotban van az az Sp mert annyival nem gyorsabb a tiéd vagy bamba a haverod és nem tud váltani

Ja örülök h jo lett a gép!
Végre működik a Crono-m !!!!
Úgy visít, mint egy láncfűrész, és megy mint egy állat!!
A haverom SP2-esét úgy hagytam állva, hogy öröm volt nézni
ez 50-es?
hol vette? ez már nem turaenduro
Mert az 1ik haveromnak is rcr-je van csak neki ujjab!