Most vásároltam egy Gilera DNA 50-et! (használtan). A bibi csak az, hogy mph-ban mutatja a sebességet, és én ezt szeretném km/h-ra állítani. Csak nem tudom hogy kell. Vhol biztos lehet, mert amikor ráadom a gyújást, akkor ugye minden megjelenik a kijelzőn, és ott van a km/h ikon közvetlenül a mph mellett (a bal oldalon).
Nos, tudna nekem vki segíteni, ill leírni, hogy hogy kell átállítani?
A segítségeteket előre is köszönöm!!
Hello mindenkinek
Eladó egy gilera mxr 125 nagyon megkímélt állapotban. Úgymond "hétvégi" motorként volt használva teljesen gyári rajt minden kevés kilóméterrel 9730 km el 93 as évjárat képet 50 es pappirokkal képek az adataim közt
Azt tudni kell h bármelyik előbb felsorolt motor Magyarországon unikumnak számít mert egyiket sem lehetett kapni nálunk külföldről kellett behozni őket ezért nagyon ritka...
Mellékele képeket bármi van kérdezz utánanézek mert engem is érdekel ez a körülbelül 8 év történelem a amikor a Gilera ilyen gépeket csinált...
Első kép SP01, Második kép SP02(Joe-Z) 3. kép GFR 4.kép Crono 5.kép Crono műszerfal 6.kép Gfr műszerfal
Aza furcsa h egy csomó alkatrész ugyanaz a 4 motornak...
Kb olyan dolognak tűnik az egyész mintha ugyanabból a modellből lett volna több különféle verzió...
Nagyon jól mehetett a Gilerának akkoriban h több 125-s sportmotort is árult egyszerre..
Mondjuk nyerték is a bajnokságokat rendesen
Na SP01 88-tól 90-ig 29 Le / 10100-as fordulaton (hátsó keréken mérve!!)
132 Kg 171 Km/h végsebesség gyorsulás 1/4 mérföld 15,1sec/142km/h
SP02 90-93 ig 29,6 Le / 10400-as fordulat (hátsó keréken)
133 kg 171 Km/h gyorsulás 1/4 mérföld 14,9 sec/ 143Kmh
Azt tudom h az Sp széria az egy az egyben versenymotor alap csak van rajta lámpa meg ilyenek...
A Crono-t szintén 90-ben kezdék el gyártani 30Le/11200 rpm
131kg 172km/h végseb 1/4 mérföld 14.7 sec/143,8 km/h
Semmit nem tudok róla sajnos...
GFR 125 93-ban az Sp02-t leváltó modell 31,4Le/11300rpm
140kg 171km/h végseb 1/4 mérföld 14,5 sec/ 144kmh
A GFR-t nemtudom meddig csinálták de sajnos utána nem hoztak ki újabb gépet...
Bármilyen hihetetlen is, de 100-ig, ugyanúgy gyorsúl mint a MITO.. MÉrtük, stb. Csodálkoztunk is. Szóval jól gyorsul. 120-at megy, ott van benne a tiltás,, elveszi a benyát :(
Sp-be nekem NGK BRG9ES-számú gyertya van most
Most vásároltam egy Gilera DNA 50-et! (használtan). A bibi csak az, hogy mph-ban mutatja a sebességet, és én ezt szeretném km/h-ra állítani. Csak nem tudom hogy kell. Vhol biztos lehet, mert amikor ráadom a gyújást, akkor ugye minden megjelenik a kijelzőn, és ott van a km/h ikon közvetlenül a mph mellett (a bal oldalon).
Nos, tudna nekem vki segíteni, ill leírni, hogy hogy kell átállítani?
A segítségeteket előre is köszönöm!!
e-mail: phoenix20@citromail.hu (msn: ugyanez)
Eladó egy gilera mxr 125 nagyon megkímélt állapotban. Úgymond "hétvégi" motorként volt használva teljesen gyári rajt minden kevés kilóméterrel 9730 km el 93 as évjárat képet 50 es pappirokkal képek az adataim közt
érdekelne, hogy sp2-be milyen gyertya a belevaló?köszi!
LMB
Na jó ötlet az oldal!!
Mi kell????
Szeretnék oldalt szerkezteni, ha van kedved segíts!
1.kép Sp02 műszerfal (az enyém itt kicsit szétkrva)
2.kép SP01
3.kép Sp02
4.kép Sp02
5.kép Sp02 racing
6.kép Sp02 pályaidommal bajnokságon
Egyébként ha megnézed az Sp-m és a Cronot akkor rájössz h full ugyanugy néz ki kívülről!!!
Mellékele képeket bármi van kérdezz utánanézek mert engem is érdekel ez a körülbelül 8 év történelem a amikor a Gilera ilyen gépeket csinált...
Első kép SP01, Második kép SP02(Joe-Z) 3. kép GFR 4.kép Crono 5.kép Crono műszerfal 6.kép Gfr műszerfal
Aza furcsa h egy csomó alkatrész ugyanaz a 4 motornak...
Kb olyan dolognak tűnik az egyész mintha ugyanabból a modellből lett volna több különféle verzió...
Nagyon jól mehetett a Gilerának akkoriban h több 125-s sportmotort is árult egyszerre..
Mondjuk nyerték is a bajnokságokat rendesen
Na SP01 88-tól 90-ig 29 Le / 10100-as fordulaton (hátsó keréken mérve!!)
132 Kg 171 Km/h végsebesség gyorsulás 1/4 mérföld 15,1sec/142km/h
SP02 90-93 ig 29,6 Le / 10400-as fordulat (hátsó keréken)
133 kg 171 Km/h gyorsulás 1/4 mérföld 14,9 sec/ 143Kmh
Azt tudom h az Sp széria az egy az egyben versenymotor alap csak van rajta lámpa meg ilyenek...
A Crono-t szintén 90-ben kezdék el gyártani 30Le/11200 rpm
131kg 172km/h végseb 1/4 mérföld 14.7 sec/143,8 km/h
Semmit nem tudok róla sajnos...
GFR 125 93-ban az Sp02-t leváltó modell 31,4Le/11300rpm
140kg 171km/h végseb 1/4 mérföld 14,5 sec/ 144kmh
A GFR-t nemtudom meddig csinálták de sajnos utána nem hoztak ki újabb gépet...
Én is igy b@szt@m rá egyszer detto ugyan ilyen volt be nem láthato kanyar csögázon be aztán látom szembe a kamera.......
De engem sem állítottak meg
Nem volt idejük
Igazi unikum a gép
Gyönyörű gép
163 KG és 115 LE nem lehet rosssz
Esetleg látottmár egyet is?????
600-as 4T Speed Gilera kurva jo lehet és én már olvastam rola h 120 Le körül van a teljesítménye..
Elvileg lehet kapni Europában 2002-től kezdték gyártani azthiszem
Bár lehet h csak koncepcio volt mert tényleg nem láttam belőle egyet sem...
És mennyivel lőttek le????
Jo gép a DNA a régi 2T gyorsasági fivérek vérvonalát örökölte és büszke is lehet rá!!!!!!!!!!
sztem... elég, és a hangja??
videot!!