Komplex elektronikák-ilyen a cdi is- méregetése (felteszem ellennállás méréssel) rendszerint hasztalan.
Nem zárlat szokott keletkezni bennük, hanem a kondi szokott átütni, iletve valamelyik aktív elem, diófa, tirisztor szokott elhalálozni, ezt meg kívülről nem mutatod ki ellenállásméréssel.
tehát átnézted a tekercs felőli oldalt ott nem testel sehol van ellenállás a műszeren és nincs szikra!
átnézted a gyújtás felőli oldalt is ott is a testen és a leállító kábelén mérsz testet ha lekapcsolod a leállítógombot /lenyitod a sztendert/ leveszed a gyújtást, igaz?!
akkor holnap kimérem neked a dobozka vagyis CDI ellenállását és ha az adta meg magát akkor tudok benne szerintem segíteni
szedd le a gyujtás felőli (bal ) blokkfedelet nézd meg hátha megadta magát a szimering vagy a karbi és a henger között ami gumi van lehet hogy fals levegőt szív ott
szerintem letestelted a leállítót és ezért nincs szikra!
a fekete dobozból 3 kábel jön ki 1 fekete test 1 piros gyujtó trafó és egy kék asszem na az a vezeték megy a leállítóra szerintem azt testelted le és azért nincs szikra keresd meg a vezetéket hátha rosszul kötötted be
Üdv mindenkinek van egy gilera rx 125 arizonám ami valamiért nem akar rendesen felpörögni és ha teljesen rá húzom a gázt durrog de 5e nél jobban nem pörög a gyújtás rendesen be van állítva valaki tud segíteni nekem hogy mi lehet a baj
sziasztok segítséget szeretnék kérni gilera kk ról lenne szó vezeték köteg csere után volt szikra meg minden de nem tudtam leálítani nézegetem a bekötési rajzot össze kötöttem a szerint de most nincs szikra próbáltam már mindent esetleg a trafóm v az a kis fekete doboz adhatta volna meg magát ? hogy tudom ki mérni ?
Valaki tudja, hogy ez a hengerszett ( http://www.egumotors.hu/282-mo... ) jó lenne a Gilera GSM 2001-es motoromban ami a régi derbi blokkal van ellátva ?
Sziasztok!Vettem egy girella runnert kosárba.A gép 50-nes az lenne kérdésem benzin ellátása,hogy működik benzinpumpa feljővő csöve hova megy?A motor karbis elektromos szivatós.sajnos nem láttam,hogy volt.A víz keringése gyújtás melleti vékony cső megy karbira onnan másik gondolom hengerfejre.
Segítségetek szeretném kérni.A napokban vettem egy 99es Gilera Runner 50 Sp-t és nagyon nem vagyok megelégedve vele.Az áttételezés az amivel nem vagyok kibékülve. Magas fordulaton indul meg és ott sem az igazi.Cseréltem benne görgőket (5.5grammost adtak a boltba..).De így sem az igazi. A motor teljesen gyári. Tapasztalataitok alapján mi a legmegfelelőbb áttételezés ebben a motorban?Előre is köszönöm Illetve ezekben van folytás?
Üdv!
Van egy Gilera RC125 enduróm, amin Dellorto PHBH28as karbi van. Az utóbbi időkben azt csinálja, hogy szívató nélkül nem nagyon akar menni alacsony fordulaton, illetve ha gázt adok akkor keményen befullad. Egyszóval nem kap anyagot valamiért. A karbit teljesen kipucoltam, fúvókákkal együtt, tiszta. Légszűrő is ok. Üzemanyag rendesen eljut bele, nincs dugulás vagy rozsda sehol. Próbáltam a keverékcsavarral játszani, de akárhová tekerem, sehogy nem jó, szívató nélkül fullad..
Amúgy korábban nagyon megbízhatóan működött a gép nem tudom miért lett ilyen.
Az úszóhoz nem nyúltam még, de nem lyukas. Elég precízen megmunkált lemez tartja, nem igazán tudom hogy kell állítani az úszó szintet. Van egy hatlapfejű csavar a tűszelepházon, talán ezzel lehet szabályozni, vagy ezt is hajlítással lehet állítani?
Rc 125 eladó! Felújított motorral (blokk, főtengely, csapágyak, szimeringek, új lánc és lánckerék, új nikocilos dugó, gyűrű). Kifogástalan első teleszkópok, Új gyújtásrész, kábelköteg. Gyújtásbeállítás idő hiányában nincs befejezve!
Egyben és alkatrésznek is eladó!
Tel.: 06-70-947-0348
Ne csodálkozz hogy kivágja az izzót! Gondolkodni kéne, általános iskola fizika órák.. Legyen benne valamilyen 12voltos motor akksi. Ha szar akkor is jó, csak valami legyen benne. Úgy van tervezve az elektromos rendszer hogy az akku is a része
Nem zárlat szokott keletkezni bennük, hanem a kondi szokott átütni, iletve valamelyik aktív elem, diófa, tirisztor szokott elhalálozni, ezt meg kívülről nem mutatod ki ellenállásméréssel.
átnézted a gyújtás felőli oldalt is ott is a testen és a leállító kábelén mérsz testet ha lekapcsolod a leállítógombot /lenyitod a sztendert/ leveszed a gyújtást, igaz?!
akkor holnap kimérem neked a dobozka vagyis CDI ellenállását és ha az adta meg magát akkor tudok benne szerintem segíteni
ésígysem jó
a fekete dobozból 3 kábel jön ki 1 fekete test 1 piros gyujtó trafó és egy kék asszem na az a vezeték megy a leállítóra szerintem azt testelted le és azért nincs szikra keresd meg a vezetéket hátha rosszul kötötted be
Megoldódott?
Segítségetek szeretném kérni.A napokban vettem egy 99es Gilera Runner 50 Sp-t és nagyon nem vagyok megelégedve vele.Az áttételezés az amivel nem vagyok kibékülve. Magas fordulaton indul meg és ott sem az igazi.Cseréltem benne görgőket (5.5grammost adtak a boltba..).De így sem az igazi. A motor teljesen gyári. Tapasztalataitok alapján mi a legmegfelelőbb áttételezés ebben a motorban?Előre is köszönöm Illetve ezekben van folytás?
Van egy Gilera RC125 enduróm, amin Dellorto PHBH28as karbi van. Az utóbbi időkben azt csinálja, hogy szívató nélkül nem nagyon akar menni alacsony fordulaton, illetve ha gázt adok akkor keményen befullad. Egyszóval nem kap anyagot valamiért. A karbit teljesen kipucoltam, fúvókákkal együtt, tiszta. Légszűrő is ok. Üzemanyag rendesen eljut bele, nincs dugulás vagy rozsda sehol. Próbáltam a keverékcsavarral játszani, de akárhová tekerem, sehogy nem jó, szívató nélkül fullad..
Amúgy korábban nagyon megbízhatóan működött a gép nem tudom miért lett ilyen.
Az úszóhoz nem nyúltam még, de nem lyukas. Elég precízen megmunkált lemez tartja, nem igazán tudom hogy kell állítani az úszó szintet. Van egy hatlapfejű csavar a tűszelepházon, talán ezzel lehet szabályozni, vagy ezt is hajlítással lehet állítani?
Egyben és alkatrésznek is eladó!
Tel.: 06-70-947-0348