Gilera gfr-re nincs tuninghenger. Sem malossi, sem Polini. Régebbi blokkos(hengerszívásos) modelekhez van 168 köbcentis Malossi. nekem is olyan van. De én átalakítottam blokkszívásos hengerre.
nem tudom milyen az rs henger gyujtásnál azt érdemes megnézni 1 van rendesen test 2 nem szakadt sehol a kábel 3 gy.pipa ,gyertya 4 lendkeréken meg van-e a mágnes ,állórészen tekercs is lehet szakadt
egyszóval a lendkeréktől a gyertyáig nézd át az egészet
nálam pl volt már hogy a szívócsonk repedt el vagy a karbi volt koszos ha esetleg van kéznél egy másik karbi dobd bele és próbáld meg igazából talán ezek vannak ha amit írtam abból minden ok és sehol semmi nem szivárog és nem szív +t akkor passz alkatrészt pedig a hdu@freemail.hu vagy keresd francia felhasználót én is tőle szoktam rendelni
Üdvözletem!
Azt szeretném kérdezni, hogy miért van a Gilera GSM 50-es motoromnál, hogy egyesbe és kettesbe nem akar néha 6000 fölé menni a fordulat szám?(Nincs benne fojtás)
A választ előre köszönöm.
köszönöm a segítséget még azért elmondhatnád hogy miket nézzek a gyújtásnál meg még miket adsz tippnek hogy átnézzek a mocin ja és még annyit ha akarok rá egy 160 hengert akkor honnan tudnék venni rá vagy merre keresgéljek vagy jók azok is rá amik az aprilia rs-ekre mennek rá? mégegyszer köszönöm a segítséget és még ha tudsz vagy tudtok segíteni azt nagyon megköszönném!
üdv elvileg az összes gilerának (125) ugyan az a blokkja annyi külömbséggel hogy az utcai mocikból kiagyták a berugókart és tengelyt a különbség továbbá hogy van amelyik hengerre szí van amelyik forgattyúsházra!
A hibáknál pedig: karbi pucolás,mindenhol átnézni nem-e szív falsot és belőni a karbit illetve a főcinél meg kell nézni a szimeringeket nem-e ereszt vagy szivárog esetleg a gyujtás nincs-e elállítva illetve a gyertyát szerinetm ezeket nézd át és ha minden okés akkor lehet tovább agyalni
sok sikert!
Sziasztok vettem egy Gilera Gfr 125 mocit a blokk felújítva de valamiért 1-be és 6.-ban valamiért nem megy 1ben akadozva pörög fel power fölé 6. sebességben meg visszahörög és nem megy fel 7000 fordulat fölé segítsetek mi lehet a probléma !? (esetleg rossz a kipufogó gyújtás vezérlés?) segítségeteket is előre is köszönöm!
nem volt szándékomban a félrevezetés :)
De Hányszor 20-as ?
Pl: 16*20*20?
Remélem érted..
?*20*20
Válaszod Köszönöm!
125-ös sportmotorról lenne szó!
link2
Ciao! itt utána nézhetsz a tuning hengereknek
(az RS125 henger pedig teljesen más)
egyszóval a lendkeréktől a gyertyáig nézd át az egészet
-i-10677%C2%A0
Üdv! Mindenkinek!
Gilera Sp01 Felső tűgörgő méret nem tudja megmondani valaki?
szadam01@citromail.hu
Vagy esetleg honnan tudnák szerezni újat..
Honnan lehetne rendelni?
Előre is köszönöm!
Azt szeretném kérdezni, hogy miért van a Gilera GSM 50-es motoromnál, hogy egyesbe és kettesbe nem akar néha 6000 fölé menni a fordulat szám?(Nincs benne fojtás)
A választ előre köszönöm.
Blokk henger, hfej, még valami dugó is van benne (asso) monnyuk azt nem álíltom hogy újszerű, de ennél rosszabbakkal is járnak.
sp1 ben volt
A hibáknál pedig: karbi pucolás,mindenhol átnézni nem-e szív falsot és belőni a karbit illetve a főcinél meg kell nézni a szimeringeket nem-e ereszt vagy szivárog esetleg a gyujtás nincs-e elállítva illetve a gyertyát szerinetm ezeket nézd át és ha minden okés akkor lehet tovább agyalni
sok sikert!
Elkezdtük motorgumikat árulni.
Mind új. 2012-2013as gyártás.
Rengeteg méretben, fajtában és stílusban.
Ha érdekel akkor adatlapomon van elérhetőség. Írj rám.