Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Medvesbe eleg lesz az egyes is. Ha nem fordultok vissza.
Hy.
Szali...
na ettől félek én is.. bár láttam működni cigóval.. defektessen is...de nekem is volt sárga csikos c-19... hát az egy világ szar gumi.. a c-19 ZŐd.. meg világ bajnok!!
de kaptam a sárgára ajánlást 3 barátomtól is...
de most kaptam ellenajánlást 3 barátomtól is..
viszont a sárgacsikos c-18as olyan de olyat tet velem.. 2 ször... hogy gyakorlatilag megsemmisültem vele..(IS)

Zsolesz.
a váltóról annyit.. tényleg elég az ödikig simán.. és mint súlytöbblet ki is szereltem .. igy amajd 7000 eurós motor árából és súlyából IS sikerült lefaragni..a méh telepen az a 23dkg amivel könnyült a váltó pontossan olyan hazsnos volt mint amennyit kaptam érte a méhben bevet 40 ft/kg os áron
de ez csak most következett be... mert tahogy Szali is irta.. egy ideig benne volt a hátizsákban... mert mondom ha véletlenül kellene... 100Km/h felett azért nem árt6... szóval ha véletlenül 100 fölé keverednék... ott legyen nálam
de ilyen nem volt.. és igy realizálódott a múlt 7en a skönnyű súlyú olcsó motor verzió....
múhahahaha
Bent van neki a hatizsakba a hatodik.
Nem hiszem el hogy 6 gangosan használod... Olyan meggyőzően mondtad hogy bőven elég az 5, hogy azt hittem kivetted belőle és már el is adtad..
Nekem volt mar egyszer sarga. Addig tok jo volt mig nem érintkezett a felnivel. És a polcon várakozott.
A sarganagyon jo! Videozd majd le azt a menetet .lehetoleg nyirkosba menj. Nem.kell nagyon meglapítani!
A sárga úgy tudom addig jó,amíg nem érintkezik nedves kővel.Ezt dem úr mondta.
hy...
Bajan.. sajnál6om?

Banditix
1987 jamahó xt 750
0,5re a thréj-fát
meg kellett válnom a régi verdától... pedig volt benne vagy 400 kÁrcórá ezáltal az értéke nem volt kicsi
most egy 450 eigszcével tolom...öregecske jószág.. de azért szeretem ennek nem kellett szétvariálnom a váltót 4ről 5re...mer ez ugye..6os

tacsnadi
ef 08 zöld már sajna nem kap6ó... egy időbe volt hogy volt ef 06...meg ef 08 sárga...
de a c-19 zöld tán mindtől jobb nekem az van már a sárga(semmire való) c-19es után...előtt kettő is...
egy védő belső gumi kell a sima belső alá.. mert addig sürűn volt a defekt.. de aztán ez megszünt..
0,6-7 bárral hibátlan.. sziklásban 0,8-9 el
hátra most javasolták hogy életem első fimese( még fim szűz vagyok ) legyen ef 07..de sárga...
Hátra zöld csíkos ef-07 nagyot fog,cserébe kopik szépen,de dúrva jó.
Előre meg most tesztelem a zöld csíkos c-19 est(csak azért mert ef-08at nem kapni) és azt kell hogy mondjam,nagyon-nagyon rendben van.
Milyen motor most a világon a legjobb? Csak azt ne mondd, hogy yamaha, mert elhiszem!
Amig nem voltal cigorol egy szo sem esett
itt vannak a képek...
a kis hernyócsavar az a M6 os.. de ez a 5mm furatba hó.. de az feleslegessen nagy.. ott a kis pumpáló mellett a nagyobb lyuk sziszegősebb lehet...
az 4mm fúróval megfúrt bütyök jó a 15mm hosszú M5 hernyócsavarral!
Hy evribodri

Déw.
Nem kitalálni akarom a dolgot..
de lényeg.. már kész is van...
Nem a szélső de nem is a középső bütyköt fúrtam meg 4mm fúróval, ekkor keletkezett egy kb 18mm hosszú urat a gumi belső légteréig...ugye...
A labda pumpáló az egy 2mm vastag 3 cm hosszú tüskével ellátott tűszelepes pumpába illeszkedő kis fej...ez a 4 fúró által fúrt lukba szépen belcsusszan, és a (belsp szövetszálak miatt) szépen le is tömíti maga körül a gumit. Magyarul a pumpálás alatt nem szuszog ki semerre a levegő...
A kellő keménység elérése után kihúztam a labdapumpálót.. majd az 15mm hosszú M5 kis hernyócsavart a 3mm imbuszkulcsal szépen belehajtottam, kb a bütyük külső szintje alá 1mm rel.

Zsolti
akkor a kihagyom kategóriába esik ez a gumi...a c-18 bol volt sárga csikos...1 motorozás és 2 db szétszopás után megcsavaroztam és eladtam szögesguminak
Az mx 3 s az újkroában jó volt de aztán 3-4 motorozás múlva.. megmagyaráz6atlanul szétesik.. nedves környezet láttán..
tavaj az ms 5 szoft volt próbán.. de sajna keveset birt...
Most a FIM es lesz próbálva...
Ami most jó.. az az a kenda amivel annó déván vitt mindenhol is...csak most nem a 19 es kerék 0,2 vel belsővel.. hanem cigóval...
a fimesre való próba miatt érdekell ennyire ez a könnyen pumpálás az erőben.. mert bontósnak most is defektes lett a fimes.. és akkor széesik a menete nagyon...azt ott helyben meg kell javitani!! és ahhoz akarom ezt a pumpálást hogy kisbicaj pumpával is ott hegyben könnyen a gumijavítás után fel lehessen fújni..de most hogy fél nap van már benne... most azt mondom.. teljessen jó....majd hajtás után derül ki 100%ra hogy jó... de nem várok negatív csodát! mert a tűs sztori is bevált.. csak az bicajpumpával nem jó megoldás
Sk val jot mentunk.multkor nem.meselte? Fogott a gumi.mocskosul. plane a visszafelébe.
Meddig jart pszichiaterhez a srac ?
Nem tudom hogy milyen a talaj nálunk, de semmi különleges.. Viszont az ritka hogy 1-2 menet után levegyek egy gumit, majd aki ajánlotta (S.K.) az is levette, mert a szemümk láttára hullott romjaiba az ember, pedig jó motoros..
Màs lehet a talaj nàlatok. 30 óràt mentem vele,forditottam. 3 x vàgtam. De az utolsó napjàn is jobb volt ,mint az ms5.
Amikor mindenki elkezd egy bizonyos gumit dicsergetni az kizarrolag arra jo hogy rovid idon belul felmenjen az àra és ne lehessen utana kapni. Volt mar erre pelda. Ms 3 .
A Mitas c18 zöld csíkost nem lesz nehéz megverni. Nálunk 1-2 nap után levette mindenki. Nekem is van egy, egy napot használt eladó. Ez a gumi, C18, viszont nagyon kiszámítható, ez az egy jó tulajdonsága van, mert sehol se volt jó és ezt mindig tudta.. :-)
Szia.. Nekem volt Gibson 7.1, a közepes keménysségű. Mindenhol jó volt, kivéve motorozás.. Viccet félre téve, szárazba, köveken fákon jó volt, de amint nedvességet (nem vizet) látott, megállt az élet.
Helló. Hiànyoztàl àm. Emlegettünk is. Nekem gibson van. Ott figyel a padlàson. Van még 2 menet az ms5 soft szaromba.....majd elhajitom. Ha fel tettem írok. De làtom ,hogy jó lesz. Az anyaga is jó,meg a bütyök elrendezése. C 18 at kell nàlam megvernie,mert nekem ez volt a best. Az ef 07 is jó volt,kàr hogy egy semmilyen prológon kiszakadt. Elment a bizalom.
Üdv a fedélzeten!

Miután kifúrtad, belülről kifelé a bütyökbe tekerjél bele egy gumis DV szelepet.
Fújható marad elvileg. Majd írd le a tapasztalatokat.
Az a vélt gondolatom, jobb ha a szelep teteje nem merőleges a bütyök tetejére, hanem inkább a bütyök oldalán jön ki, a kerék oldalán.
Azon is érdemes elgondolkodni, hogy nem a középső bütyökbe kerüljön, hanem inkább szélsőbe.

A gibsonról semmit nem tudok, de a mitas zöld csíkos EF 07 nagyon jól fog.
Hy

Goldentooth miatt tértem vissza.. mert ezt ő is olvassa
Van egy olyan mondás.. soha nem mond hogy soha...

Gibson 7.1 ről senki nem mond semmit??

Másik kérdés...
cigó tubliszhoz hallottam olyan verzióról hogy egy bütyök meg van fúrva nagyobb fúróvan..(3-4-5)
Akkor ebbe a lyukba belefér egy labdapumpálónak a "tüskélye", majd a lyukat egy 10-15mm hosszú hernyócsavarral eltömiti a paraszt.
hernyó csavar mert annak ugye nincs feje... és erölködés nélkül , de paszentossan be lehet tekerni az imbuszvégződésnek hálaa bütyök be úgy hogy akár 1-2mm rel beljebb is van a csavar vége mint a bütyök teteje.
http://www.rappaicsavar.hu/ind...