Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi. a rendelés volt az első. 25 ezret nem adnék érte.
25 ezer, csak termosztáttal együtt kapható.
Nem értelek... Akart lenni
Kimegy az autobontoba. De szakadt ruhába! És mond azt hogy a fiatodhoz kell egy alakos vizcso. Mert ha rendes ruhába megy és azt mondod a ktm és hez kell 5 x annyiért akarja majd adni a szemetkupacbol.kivadaszott vizcsovet mint a gyári új! Keresgélni kell pár percet. Lesz benne ami.jo. ha van rajta felirat inkább német autoet válaszd. Kimetszed a megfelelő szakaszt . Vidd el a gyarit hogy mellé bird fogni az ivekhez. Amúgy nem értékek gonzo. Simán meg kéne rendeld ott helyben a gyárit .
a hosszát levágod magadnak padlóvágóval, 90 fokos tuti lesz ami jó átmérőben rá, esetleg másik bilincs kellhet, ha vastagabb átmérő
autós boltban vannak csövek, ott érdemes szétnézni
Fotozd le
Menyibe kerül a gyàri???Megéri barkàcsolni??
simán lehet érezni ha koszos a szűrő, olyan mintha kicsit túl lenne dúsítva a keverék

nekem ez a porfészek egy 3 napos erdélyi túrán jött össze, evvel a szivaccsal félgáz felett már tök bénán ment
A hétvégén egy fatuskó elvágta az egyik hűtőcsövemet. Ami a jobbos hűtőtől jön fel a termosztátig. A ktm-ben állítólag csak a termosztáttal együtt lehet megvenni. 10mm belső átmérő van benne egy 90 fokos hajlítás, az egyik oldala kb 5 cm, a másik kb 3 cm.

Van valakinek ötlete, hogy hol tudok ilyen szilikoncsövet venni készen?

( Ha nem akkor marad a barkácsolás, a 90 fokos könyököt kiváltom egy fém idommal. )
En alegszurot mindig legszuro olajjal kenem..ragad mint a jo tajony.Deeee mosni is kb atlagosan 4 motoorzasba mosom,vagyis ha poros a menet akkor max 2 2tank vagy 2 napi menet es csere..ha vizes akkor max 5 de akkor is csere es mosas ha tisztanak tunik is.
Aki erzi a motort es figyel a viselkedesere az tudja is mikor mocskos es mikor valtoznak a viszonyok.En pl tudom es erzem ,hogy kb 2 motorozasnal mar nem olyan mint az elsonel..morog a motor es egybol gazadasnal is maskepp reagal.Lehet hujesegnek hangzik vagy csak az en rigojám de ez igy van ha ismered a gepet.
a sok vagy lefolyik vagy beszívja a motor, nekem egy ideig tök ragacsos olaj volt azt hittem az a tuti, még a kezemről is alig lehetett lemosni de a "hígabb" kevésbé ragacsos is teljesen jó és könnyebb eloszlatni, nem marad benne a kis cellákban amit kb az első teligáznál ki is szívogat a motor
amúgy bármilyen olaj jó lenne ám réges-régen 2t olajjal kenegettük mert az volt mindig otthon feleslegbe
volt pár durva tesztem és eddig a jó szűrő semmit se engedett át bármilyen olajjal is volt kenve inkább már alig ment a motor
1 decibe szoktam beleforgatni...Ez amúgy sok....de így vagyok nyugodt...
Nem kell vastagon, mert ahogy felhordod a szivacsra, kis idő elteltével térhálósodik az légszűrőt olaj.

A nagy felület a lényeg, nem a mélység.

Én bedobom egy nylon zacskóba és úgy nyomkodom szét az olajat a szivacs teljes területén.
Köszönöm Uraim!
Nagyjából tisztában vagyok ezzel,ezért is csodálkoztam,mert sem én sem a cimboráim nem hallottunk még száraz szivacsszűrőt...
Akkor taknyos lesz vastagon
Vízkozitás külömbségre figyeltem fel, mivel két flakon közt nagy volt az eltérés.
Hol kent hol nem.kent
A power 1 racing miért vált bizonytalanná? Vagy a beszerzésre gondolsz?
ma kishijján..de most szigorúan csak is mitax extrem ..fimes labdacsos...
.ha kilyöttél a moziból hijjá
köszönöm a kiigazitást..
ez részlete és mindenre kiterjedő volt..
Csütörtök.megyek haza. Péntek szombat jolehet hajtani. Bár én nem élem bele magam. Jön a tél vissza. Aztán héten 6 napra megyek. Hátha akkor
pontosítsunk
a légszűrőszivacs egy(inkább több) nyitott cellás habanyag ami átengedi a cellákon fizikailag átférő anyagot
az olaj azért kell mert bekeni a cellák felületeit és ide ragad a por mivel a levegő (elméletileg egyenes vonalú) mozgása megtörik ahogy a cellák között kanyarog a por meg nekicsapódik és odaragad
emiatt állhat fent az az eset hogy egy ritkább anyagú szűrőn(pl direktszűrő) ha megtelik porral akkor átengedi a port hoszen nem tud felragadni az olajos cella falon mert már mindenhol (száraz) por van
az endúró szűrőn azért nem tud vagy csak nehezen mert a belső fele olyan kis lyukakat tartalmaz hogy ha berakódik porral el is tömődik az a cella
a vizet is azért engedi át nehezen mert van némi felületi feszültsége a víznek és a cellák közti olajos kis lyukakon nem tud átfolyni
persze ha szívja a motor akkor simán át tud menni
olaj nélkül is használ6od.. de akkor valószinüleg motorolajat már nem is kell benne cserélned .. felújítás előtt
mert konkrétan nem a száraz szivacs szűri ki a mikoronos porszemcséket is.. hanem a szivacs sejtjei között a hártyaként feszülő véjkony olajréteg.. ami a levegőt átnegede.. de szilárdat meg nem... jó olajjal a vizet is csak akkor engedi be a szűrő ha már totál csak vizet tud szivni mert benne áll az egész légszűrőházba...na akkor azért berántja.. már a vizet is.. meg minden trutyimalajt
hály kolbik...

Szali...
a gyáritól sajnos jobb a cigó.. még ha évente is kéne cserélni.. (védi a felnit a felütődéstől!! és defktes gumival is simán hibátlanuk!! elkolbászol vele az ember) az hogy az ára mennyi az meg nem lényeg ha valami jobb akkor jobb...vagy neked számít a pénz??
mi van nincs?, küldjek át pár dobozzal?? vagy kolbszt a kerÍtéshez??

ma jó nagy majdnem motorozás lett..de aztán csak az eső odabaxta magát.... ugyhogy ez kimaradt ma...
de helyette lett más.. pl megvannak a map swich értékek a kapcsolóhoz...ugyhogy holnap már lehet is csinálni...

Nimród...
látom volt értelme a sok sok gázgász fórum olvasásnak... de tudásod csak elégséges.. mert a 3 típusból amit leírtál csak a két sx alkalmas extrem hard endúrózni.. az fe 570 berg. az sajna alkalmatlan
de azért csak 66,66667% ban igazmondó az írásod.. ami már azért megfelelő szint vizsgákon is
Hidegben ha kicsit kormosabb a gyertya le tud csapódni rá a benzingőz és vezeti az áramot emiatt vérszegényebb lesz a szikra
Kiégetés után az ilyen gyertya még sokáig működni fog, perszecsak ha nem drótkefével kezeljük...