Meg fogom próbálni a friss benzint,de azért egy hónap alatt nem kellene "megromlani". De veszek neki 100-asat a belibe ha az kell csak menjen! Valami melegítés itt-ott vagy ilyesmi nem segíthet?
Sanyó..
az első videjó a Tibu feljáró.. az egymagában egy feljáró!.. és kb annak is az 20% ami a videón van kihagyva sok helyen, mert nem ment a kamera.. meg a szopások-tolások is kihagyva..pedig...vÓÓt ám
nem forr meg az sx-f 450.. minek is forrna.. ott a ventillátor.. meg haladok is...meg mikor nem kaptamár lvegőt és megáltam néha akkor azért a motort sem járattam olykor 2-3 percet pihent...de összességében nem egy forrongós masina.. ha nincs nagy szopó a ventillátort sem igényli
Szuper videók.Jó helyek...Nàlunk nincs ilyen hosszú feljàrók.....sajnos..Jó izgalmas talaj...gyökér szikla sàr...Kell a jó gumi...Hamar kiderül...hogy melyik jó és melyik nem...Szépen terelgeted azt a crossmotort...Még ha a legjobb a vilàgon..Csoda ...hogy nem fő meg...Na meg hogy sherco is volt.......Köszi szépen....
Hály kolbik..
Zoli...találtam kis csemegét..
ilyen csemegéket nem lehet helyben találni.. de ezért viszont érdemes utazni kicsit többet a szokásosnál..
de még ez is belfér az egynaposba.. főleg mióta autópályán nem 90 az utazó hanem 130...
persze persze.. a 90nel is odaérni.. de egy 4 órás úton azért reggel 30-40 perc meg este is 30-40 perc..sokat számít ám főleg egy 1 napos motorozásnál...
szóval egy olyan videó amiért érdemes reggel felkelni
a mert akkor irány a Tubu feljáró http://youtu.be/UTpsI4KXdoE
Sárban ,homokban nagyon jó ,keményebb talajon törnek a bütykei egyrészt mert viszonylag nagy a bütykök távolsága illetve kemény az anyaga. Túl pörgő hátsókerékkel erős motornál még fokozottabb a jelenség.
Ma megpróbáltam életre kelteni a technikát sikertelenül. (EC400). Se önindítóval,se a taposóval nem indult. Néha puffant egyet egyet,néha duhogott is amíg az önindító forgatta,de nem kapta el Valakinek van valami jó trükkje injektoroshoz? Vagy cseréljek gyertyát???
mitasz c-12 gumiról valaki tapasztalatokal tud e esetleg.. hogy mennyire szakadozós a bütyke...kroszpályán a füves gyöpesbe mennyire birná vagy ugy járok vele mint az mc 4 gumival hogy 4 motorozásig atom anti.. aztán meg az 5 motorozás alkalmával elkezd megválni a kanyarodó bütykeitől mert már lejárt az ideje
mert hibátlan pályázni ez a xt 754 a 19colosban.. de félárban most kapnék ilyen c-12...ami amúgy rendessen jól néz ki..
bakker.. akkor én a köpŐŐnyegen nem jól néztem??
de.. lyöwő 7 péntekre +5 fok északára meg ....nullaaaaaaaaaa és utána tán stagnálva úgy is marad...
nem tudnak jól 3 napnál túlra pontos időjárást adni.. de ezt látják hogy hamarossan jön a felmelegedés.. ami lehet hogy nem 6.. de valószinűleg 8-10 napon belül ide is ér!!
ezt azért jól szokták mutatni.. már mint a tendenciát
Déw.. ne bassz...
azt ne mond hogy nálatok zöldel a fű.. mert mindjárt kimegyek és le is nyírom
hály kolbik...
na kész lett a jégmotorozásról a videó.. rövid és semmi élvezhető nem látszódik rajta... de azért az hogy a jég és az önfúró csavar az nagyon ott van az kb látszódik...
meg az is hogy a köpönyegen már + fokok is megjelentek.. nappalra.. ami aztán .. igazán kiráááály
persze jégmotorozás szempontjábol nem... http://youtu.be/x3nzmUpBpTc
Tehát megállapíthatjuk, hogy létezik a technika, csak horror áron. Én nem síelek, hanem snowboardozok, igyekeztem normális cuccokat összeválogatni, nem volt olcsó. Egy jó kabát + kesztyű annyi, hogy más abból komplett felszerelést vesz.
Köszi a tanácsokat, hasznosak, a videók pedig nagyon tetszenek!
Én csak a primitív megoldásokhoz "értek":-)
Pl segíts neki egy autó aksival.