Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyen márka a drága szett?
Hi

Nálam ezek a tapasztalatok:

A kínaival rossz a tapasztalat, bőrpír és viszketés előfordul. Nekem ilyen nincs, de a csapatban van. Tartóssága sem az igazi.

Az aldis az olcsóbb kategória, tartós és ellátja a feladatát. kevésbé jó az anyaga talán. Ilyenem van, de nem hordom amíg a drága szét nem kopik. Így a tartósságról sem tudok.

Van ennél egy fokkal drágább is a tchibo-tól. Mivel elég vastag az anyaga azt még nem is próbáltam. Dobozból már kivettem, szerintem nem az igazai ez sem.

Van egy drága szettem is (alsó, felső) ebben vagyok télen-nyáron.e Még egyben van kb. 100 mosás után. Észre se veszem, hogy viselem. Ez egy vékony anyagú valami. Kényelmes és szárazon tart. Tényleg nagyon szeretem. (Bukó alá is vettem ilyet sapkából és az is nagyon jó.)

Szerintem az ár tök jól behatárolja hogy milyenek egymáshoz képest.
Osztrák belső.marka. munkaruhazat. De fullos! Van minden nekik alaoltozet emberi áron csúcsminőségű.
Engelbert strauss
Vik. Én legalulra az áldozat vettem és rohadt jo! Gatyába is van még felső.utana van több markam.is. olcsóbb drágább mind jó. Motorozni saj álom leszaggatni a dragakat. Az a fekete kabát télen nyáron jó. Az az engelbert strausstol van.kib jó eskurva tartós!
Van egy jéghokis kompressziós is, de szokatlan a viselése, nem sokat volt rajtam, az is régen. Ezért arra nem tudok tapasztalatot írni.
A pamutpólótól sokkal jobb.

Az aldi, lidl-ben jó ár érték arányban lehet tapogatni, Próbálgatni, vásárolni, visszavinni. Nem érdemes látatlanban várni rá hónapokat a meglepetésre. Mint pl az alis akra.

A drágábbak több folyadékot tudnak felszívni és elvezetni.

Nekem egy drága van, jobb kényelmesebb, finomabb az anyaga, csinosabb, de álltalában az aldis esik a kezembe, nincs vele semmi probléma.

A pamutpólóhoz képest nagy minőségi ugrás.
hály kolbik...
okosság érdekelne...

vannak ezek a kvikdráj pólók meg a kompressziós taktikai vagy teknikai pólók...
hogy ezt hogy érdemes..
k ihasznál ijet..
Szali.. neked hogy is van??mert ugy emlékszem te is ilyet használsz de hogy melyiket is azt már nem
mert beszéltem alival .. és 6-8 dodóért vannak egész jók rám valók...
a komprsessziósból meg 17-20 körül...
meg is jön 1-2 hónap alatt.. és hogy akkor ki hogy is csinálja

válaszokat előre is köszi
A fürdő kivételével!
Azért január 29 én ne kezdjenek még el furdogatyaba járni.
A egyik ezt írja a másik azt:

Plusz 9 fok: https://www.idokep.hu/elorejel...

Plusz 2 fok: https://www.windguru.cz/156521
A gyárilag beállított legjobb égésű keverési arányon segít egy kicsit, ha a plusz benzinnel elveszed a levegőt?
Üdv, nem feltétlen a gyertya hiba,ha rövid a berugod hidegen nem rugod be ,főleg rutint nélkülözve ,a bikázás jó,berugoval kombinálva még jobb ha sokadikra nem indul célszerű a légszűrőt levenni ugy probáld,,ha az inditó lassan teker szedd szét pucold ki,sok sikert.
én már megszoktam.
Az zavar benne kicsit, nem tudom milyenek a telói, mert így mindig olyan, mintha úszna a levegőben.
Nincs tapasztalat, de jót nem hallottam/olvastam róla.
Megnézted, van-e szikra egyáltalán?
A gyertyád hogy néz ki a sok rúgdosás után, van rajta benzin?
Kompressziót tudsz mérni, mennyi?
Köszönöm urak a segítséget,kedden újra megpróbálom.Azért egy új gyertyával készülök. Szerintem már bikáztam én is kukára motort és tartok tőle... Pedig tuti jó volt a polaritás,azóta sem tudom mi volt a prüci,de amperszag lett,indulás nem Esetleg a rugdosást valaki elmagyarázná hogy érdemes? Dekompresszoros motoron tanítottam haverom betaposni (620 sc) úgy próbálom ezt is,de hiába billentem át a holtponton,majd rúgom le se szarja Mikor vettem,melegen sikerült.Hidegen felejtsem is el?
Jövő hét végére elolvad a hó...Lehet sarazni,,,,,,jobb mint havazni...
Egy kis segítséget...
Van olyan megoldása is a bikázásnak. Kb mikor fordítva teszik be az olajszűrőt.

Hidegben az aksi álltalában gyenge láncszem, legegyszerűbb odaállni mellé egy kocsival.

Normális benzinnél , megfelelő idító fordulatszámnál, négyütemű befecskendezős rendszernél mit vársz a hengerbe öntött kis benzintől?
az meg úgy forgatja a nagy 4t mintha egy kis honda fűnyiró lenne.. persze egyből indul is mint a villámcsapás érné,,nem kell neki 4-5-6 ször körbetekerni...1-2 fordulat és már röffen is
múhahahaha
hát nem neéh elbaszni.. elég egy jó aksi.. forditott polaritás neki.. és már ágyŐŐŐ electronika
simán ha egy normálsi 12 voltos aksit rárkahatol .. szerintem 13 darabot is PÁRHUZAMOSSAN KÖTVE!!!! az akkor is 12 volt marad.. (na jó 13 meg eg ykicsi is lehet egy frisen töltött nagyon jó aksinál ) de az sem zavar be a képbe...mivel a feszültség nem változik.. az elekrtonikán meg annyi áram megy át amennyit kér.. kivéve ha forditott polaritással segít be az ember
Az egyik nagy 4t miatt van havernál bikakábel.. hogy a reggeli inditás ne szivja le az aksiját...aztán egy 100Ah aksiról küldi ha kell
Sziasztok!gas gas fse 450 2004 után érdeklődnék vásárlás előtt állok.Mire kell figyelni megbizhetó motorok-e?mert halottam hideget meleget róluk.Valaki esetleg tud ebben segíteni?köszi
Egy haverom megbikàzta a ducatit....azutàn rendelte az elektronikàt......Inkàbb cserélj gyertyàt.....meg egy kis benzin a hengerbe...
hály
Déw...
fain ez de utálom hogy a kamera az 0/3 részt a sild ugrálását veszi.. mert stabilizátoros..ami jó. . de a sild ami ..rosssz

Jól mondja Gonzó úr
a + autó aksi seíthet nagyban.. az egy hónapos benzinnek meg semmi baja azzal nem kell variálni..