gondolom van az injektor résznek egy kis hagyományos rendszerű oldal szivato része, és avval indit,mikor meg már megy akkor már ott a delej a spricninek,,
Peti kezd az evolúcióba bekapcsolódni! Naki ami a legjobban bejött az a Bombardier-nek egy érdekes "motorja" volt! A lényeg, hogy szép lassan kezdi elhagyni a kerekeket! Már 3-nál tart!
Ja és megtaláltuk a quadjának (Polaris Predator) a Kinai verzióját is......brutál szar de tök lakoppintott mása!
Bezony! Ezért várt a GasGas ennyi idejig a 4 ütem megalkotásával, mert megvárta amig a konkurensek elkészitik a sajátjukat, meglesték, hogy azoknak mi a hibálya és Ők (a GasGas mérnökök) tisztelt Hölgyeim és Uraim megalkották a legcsúcsabb 4 ütemű technikát amit eddig még csak álmodni sem mertünk!
350 ccm, 4 ütem, oldalt szelepelt befecskendezős motorral (természetesen akkumulátor az nincs, igy még az inditás is egy technikai csoda!) és mindezt a 2 ütemű vázba beszerelve úgy, hogy a gép súlya 69 kilogram! Természetesen ez száraz súly, olaj és benya nélkül, de akkor is full feltöltve csupán 71 kiló!
Ja és megtaláltuk a quadjának (Polaris Predator) a Kinai verzióját is......brutál szar de tök lakoppintott mása!
350 ccm, 4 ütem, oldalt szelepelt befecskendezős motorral (természetesen akkumulátor az nincs, igy még az inditás is egy technikai csoda!) és mindezt a 2 ütemű vázba beszerelve úgy, hogy a gép súlya 69 kilogram! Természetesen ez száraz súly, olaj és benya nélkül, de akkor is full feltöltve csupán 71 kiló!
Váááoooo
Bár volt egy-két furi dolog is.........Kawasaki helyett Yamakasi meg hasonló brutál Kinai baromságok
Komoly kecskék lesznek! ! !
akkor nem kamuzott a tanárom hogy kurvazsír volt
Gyerekek......beszarás volt a MotorShow! Testközeli élményem volt a GasGas legújabb 4 ütemű csodájával!
350 ccm (bár megsúgták, hogy ez még nem a végleges űrtartalom) és csak 2 kiloval nehezebb mint a 300-as kétütemű!
Asszem totál szerelmes vagyok!