Én a féknyerget szerelném le és magasabra emelném,kicsit hatásosabb vagy szereznék egy féklégtelenitő pumpát...aminek "mityvac" a neve,az minden levegőt kisziv!
szedd le a bilincsel az egészet és pumpáld meg!
így a levegő csak felfelé tud menni,ezt jegyezd meg mert sok ember nem tudja még sokat próbált szerelők sem
Na..először is lentről töltjük fel olajjal,egy fecskendővel a légtelenítő csavaron keresztül!
Ha tele van akkor ráteszed a kupakot és az egészet leszereled a kormányról és úgy állítod hogy ne maradhasson benne levegő...függőlegesen áll a cső nincs kanyar mert kiegyenesíted a csövet és pumpálsz egy párat azaz behúzogatod mint ha fékeznél
Így felmegy az összes buborék és lesz nyomáspont
ez egy alkoholmentes sörödbe került
a karmantyúk vadi újak (fékdugattyú gyűrű karmantyú ugyan az) nevezzük akárhgyis szóval azok újak a fékcső úgy van felrakva ahogy gyárilag ál szóval nicns semnmi komoly kanyarulat és a főfékhengerre gyanakszok szeritnem elfáradt és nem termel már nyomást vagy netom de már kurva idegesítő
mitől van az hogy le van léglenítve a fék és mégsincs nyomáspont? tök rugós, fékhatás is kb 0 (új fékdugattyú gyűrűk, új fékolaj ,nyáron felszerelt új fém fékcső új féktárcsa viszonylag új fékbetét) délután 4óta légtelenítem illetve végén már csak tiszta olajat járattama a rendszerbe 1darab buborék nem jött már se fönt se lent szóval garanatált levegő mentes és mégis szar
ááá,egész pályafutásom alatt nem áztam annyit mint idén májusban...sőt még jeget is kaptam úgyhogy már nagyon nem hat meg,de tényleg már kinövöm a papírkutyaságot
így a levegő csak felfelé tud menni,ezt jegyezd meg mert sok ember nem tudja még sokat próbált szerelők sem
Ha tele van akkor ráteszed a kupakot és az egészet leszereled a kormányról és úgy állítod hogy ne maradhasson benne levegő...függőlegesen áll a cső nincs kanyar mert kiegyenesíted a csövet és pumpálsz egy párat azaz behúzogatod mint ha fékeznél
Így felmegy az összes buborék és lesz nyomáspont
ez egy alkoholmentes sörödbe került
Túladtam rajta 2000 ért
nincs valami nagyobb kanyarulata fékcsőben mert én megpróbálnám az átteresztő csavaroknál is légteleníteni !
jók legyetek,bár nem éri meg jónak lenni