Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

semmi szex?
Pinabubus aszondja mindig a barátném,igaz?
nem kell félni,nem harapok
jól leléptetek
szia
na bumm

mi van ma itt?egy pillanatra lelépek aztán teleírtok mindent?
ronis ennek jo ez elsö hajtása
Te azt honnan tudod hogy az enyém nagy?
munkagép első hidat... sebbel- lobbal..
ez már igaz, az enduro sokkal jobban amortizálja a verdát, mint a pálya... mondjuk pont leszarom.
alig
amúgy azért hallani már a kéttén ha verődik a hengerfalhoz a dugó....
mit szereltek ilyen nagy sebbel-lobbal?
nem tudom kell még vennem skf-be csapágy rögzitő loctite-ot. mindjárt elmegyek veszek.
de hogy valami nagyról is és ne a dani farka legyen az itt egy kétütemű diesel wartsila 108 ezer lovacskával
de hogy valami pici ékszerröl is beszéljűnk...

sorozatgyártásban kaphato modell repűlőgép wankel motor 5 köbcenti 17000 fordulat 440 dollár az ára.
én meg még többet föleg a suszkával hali zoli
Légszűrő minden motorozás után ki van takarítva, Power 1 Racing 2t-t kap megvétel óta, sajnos nem tudom milyennel hajtották előttem. Sajna csak saccolni tudom hány üzemóra lehet benne, mert kb 1 hónapja van rajta a mérő, most jár 7-nél, de nem tudtam minden héten motorozni. Elvileg 3-4 üzemórával hoztam el, de ugye ezt ki tudja...olyan 40-45 körül lehet most benne.
Halló Bálint bácsi. Ma akarod a gépet összerakni?
amúgy a mi motorjaink is szoktak pályát látni .....szerintem megkönnyebbülés lenne nekik ha többet pályáznánk velük...bár nem pont dugóilag hanem minden más tekintetében ...
hát attól is függ mennyire hajtod meg milyen olaj , légszűrő stb... de én aki óvatosan jár a motorral egy évet is elmentem egy dugóval.....
az aktatáskás biznic bike..