Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

.........az évek, meg a tapasztalat....
Profik csavarhúzóval is megcsinálják(Ádikoma)..... ,,
Kösszépen, rengeteget segítettél... Télleg menj aludni, mert fáradtnak tűnsz rendesen... Énis lépek, de valakivel megkellett osztanom...
elmentem aludnyi, csáá,
ha esetleg mégsem menne akkor fordulj kezelőorvosodhoz gyogyszerészedhez,
ezt felismerem ezt a helyet, ez észak afrikában van a kilimandzsáro lábánál egy kis falu mellett,

fordulj északnak, és kb 2000 km után eléred a főldközi tenger partját, arrol fogod megismerni hogy föld van a viz közelében,
ott tutajt ácsolsz vitorlát bontasz és egy kb 2000 km hajozás után meglátod a tulpartot,

szerintem onnan már fog menni,
Dejó, hogy ittvagy telo guru... Ezt láttam még világosban, mentem pár kört, de mindig ide jutottam vissza.. SMS-ben hazanavigálnál?! Az árpád hídtól már eltalálok... De siethetnél, mert lemerül a telóm... Estét...
elmegyek aludnyi mielött leszegényedtek,
mindenki aki elolvasta jön nekem 5 ezerrel, ,Kelemen Andris pedig két űveg tokajival amit majd egyszercsak eggyűtt megiszunk,
ugy csináld hogy kihuzod a telot a helyéről leveszed a műanyag köfelverődés védőt, lepattintod a porvédőt is , és ugy forgatod körbe a szimeringet egy kb 0,15-ös hézagmérővel, ugy hogy egy kicsit rátartassz hogy kihozza a cuccot az ajka alol,

utána lerakod a végét a főldre és lenyomkodod a telot ,rögtön fogod látni hogy hoz-e még olaj karikát,

és ha igazán jol akarod csinálni akkor a porvédőt a visszarakás elött bekened szilikon zsirral, és ha ujj szimeringet raksz be annak is célszerű bekenni alaposan az élszallagát,

de ez már plussz még 5 ezer,

még mondok egy két telo jotanácsot és kifosztom a családi kasszátokat,
lehet megpróbálom, csak az van hogy kulcscsontörésem van, mire "felépülök" szeretném ha rendben lenne a lovam, most oké hogy kitakarítom de nem tudom letesztelni hogy mit csináltam, másra meg nem bíznám. az 5ezres meg megy a doki zsebébe ugynézki a tízesek társaságában
elötte mielött megvennéd , csináld meg amit mondtam,

ebbe a hibába a legtöbb kevés rutinu ember beleesik ,hogy ha elkezd folyni azonnal rohannak szimeringet venni,és cserélni holott semmi baja a szimeringnek,csak feltámasztja az ajkát a bejutott és ott megszáradt sár, ezért némi karbantartást igényel,

az 5000 ft-ot inkább kűld el nekem,
olyat nem kapsz szimeringes boltban, az tutti,
szétkapjuk azt körbenézek a környékbe mondjanak valami okosat a szakemberek, ugyis rohangálok orvoshoz, pinkné meg gondolom van polcon. leszarom azt az 5 rugót,akkor legalább tudom hogy jó és új.
hidraulika szerviz vagy bolt vagy mi az nem jó nincs ilyen dupla ajkú vagy milyen szimeringjük én gsx-rbe próbáltam ott venni.
nemrosz 5let! de ha hidraulika szaküzletbe veszek az lehet olcsóbb. viszont most 2 hónapig bakon a vas,addig csak össze tudok spórolni 5 papírt ha a pink marad.
azon a motorparts-on én nem találok szimeringet, lehet optikushoz kell mennem..
Bocsánat miszter hogy be írtam majd leggközelebb csak a vicc topikba írok be viccet.
először tisztisd ki a telo szimeringet hézagmérővel,
és ha utána valamelyik oldal egy-két motorozás után elkezd olaj gyűrűket huzkodni, akkor szétrántod a telot és kicsipsz a szimering rugojábol kb 4 mm-ert.

ezután használd egészséggel tovább, a szimeringet akkor cseréld ki ha már végképp elkezd folyatni,

ez egy 5000 ft-os jotanács volt, plussz Andrisnak egy tokaji,

amugy pinknél kapsz joáru szimeringet,
4 uveg...
volna nekemis egy kérdésem, első teló szimeringet hol találok jó áron?
Ez most 3 uveg Tokaj aszudba kerult...

...de kuldheted nekem is!
Köszi
jól tudom ez vákumot képez és visszahúzza a nyerget meg porvédő szerepe is van
Kösz szépen!Légyszíves valaki mondja már meg ennek mi a szerepe?
A fék működéséhez van valami köze?