ezt felismerem ezt a helyet, ez észak afrikában van a kilimandzsáro lábánál egy kis falu mellett,
fordulj északnak, és kb 2000 km után eléred a főldközi tenger partját, arrol fogod megismerni hogy föld van a viz közelében,
ott tutajt ácsolsz vitorlát bontasz és egy kb 2000 km hajozás után meglátod a tulpartot,
Dejó, hogy ittvagy telo guru... Ezt láttam még világosban, mentem pár kört, de mindig ide jutottam vissza.. SMS-ben hazanavigálnál?! Az árpád hídtól már eltalálok... De siethetnél, mert lemerül a telóm... Estét...
ugy csináld hogy kihuzod a telot a helyéről leveszed a műanyag köfelverődés védőt, lepattintod a porvédőt is , és ugy forgatod körbe a szimeringet egy kb 0,15-ös hézagmérővel, ugy hogy egy kicsit rátartassz hogy kihozza a cuccot az ajka alol,
utána lerakod a végét a főldre és lenyomkodod a telot ,rögtön fogod látni hogy hoz-e még olaj karikát,
és ha igazán jol akarod csinálni akkor a porvédőt a visszarakás elött bekened szilikon zsirral, és ha ujj szimeringet raksz be annak is célszerű bekenni alaposan az élszallagát,
de ez már plussz még 5 ezer,
még mondok egy két telo jotanácsot és kifosztom a családi kasszátokat,
lehet megpróbálom, csak az van hogy kulcscsontörésem van, mire "felépülök" szeretném ha rendben lenne a lovam, most oké hogy kitakarítom de nem tudom letesztelni hogy mit csináltam, másra meg nem bíznám. az 5ezres meg megy a doki zsebébe ugynézki a tízesek társaságában
elötte mielött megvennéd , csináld meg amit mondtam,
ebbe a hibába a legtöbb kevés rutinu ember beleesik ,hogy ha elkezd folyni azonnal rohannak szimeringet venni,és cserélni holott semmi baja a szimeringnek,csak feltámasztja az ajkát a bejutott és ott megszáradt sár, ezért némi karbantartást igényel,
szétkapjuk azt körbenézek a környékbe mondjanak valami okosat a szakemberek, ugyis rohangálok orvoshoz, pinkné meg gondolom van polcon. leszarom azt az 5 rugót,akkor legalább tudom hogy jó és új.
nemrosz 5let! de ha hidraulika szaküzletbe veszek az lehet olcsóbb. viszont most 2 hónapig bakon a vas,addig csak össze tudok spórolni 5 papírt ha a pink marad.
először tisztisd ki a telo szimeringet hézagmérővel,
és ha utána valamelyik oldal egy-két motorozás után elkezd olaj gyűrűket huzkodni, akkor szétrántod a telot és kicsipsz a szimering rugojábol kb 4 mm-ert.
ezután használd egészséggel tovább, a szimeringet akkor cseréld ki ha már végképp elkezd folyatni,
ez egy 5000 ft-os jotanács volt, plussz Andrisnak egy tokaji,
Profik csavarhúzóval is megcsinálják(Ádikoma)..... ,,