nem gyenge hírdetés
Kivételesen jó állapotban lévő motor. Hét üzemórával ezelőtt cserélt alkatrészek : első engéscsillapító szimering + lengéscsillapító olaj, féktárcsák ( braking ), fékbetétek, fém első fékcső ( pivot works ), bowdenek ( wenhill ), kormány ( Fatbar ), kormány magasító, dugattyú ( alapméret, henger NiCaSi -l os, gyári alap méretű ), motorolaj ( Motorex Cross Power 4T, kétszer volt cserélve 7 üzemóra alatt ), lánkerekek ( Renthal ), lánc ( Regina ), gumi levegőcsatorna a karbi és a henger közt, légszűrőház tömítés, himba csapágyak, idomszett, HGS teljes kipufogó rendszer - rövid tompítóval, ülléshuzat, matricaszett ( Blackbird ), kuplung és fékkar ( visszahajlós ASV ), kormány markolat, kormány szivacs ( Reikon ), tanksapka, első lengéscsillapító légtelenítő, gumi a rezonátor és a tompító összeillesztésénél, verseny hűtőfolyadék, DOT5 -ös fékfolyadék, új gumik ( Bridgestone ) és még sok más. Amit adok hozzá : eredeti idom szett, eredeti üllés huzat, eredeti kormány, eredeti kuplung és fékkar, rengeteg tömítés ( én is úgy kaptam, a dugó cserén kívül nem volt bontva a blokk ), eredeti kupufogó, 2db tertalék hátsó lengéscsillapító ruggó ( a legpuhább + gyári keménységű ), új Wössner dugattyú, idom tartó csavarok + alátétek, tartalék fékbetétek, tartalék levegőszűrő, Piwot Works lengővilla felújító szett, tartalék Iridium gyertya, Motorex Cross Power 2T -keverék olaj, Ipone Racing 2T -oktánszám növelő, angolnyelvű eredeti Honda Service Manual ( szerelési és karbantartási könyv ) és még sok más. A motor csak hobbi célra volt használva. Nálam pályát nem látott. Hibátlan, szinte szalon állapotban. Csak igényes, gondos gazdának....... Csere : csak fekete 2005-2006 évj. Suzuki DR-Z400SM -értékeggyeztetéssel, hasonló állapotban. Okt.20 - Nov.1. -ig külföldön leszek, ez idő alatt csak mailekre tudok válaszolni. Kérésre tudok még képet küldeni. MSN : ecom kukac freemail pont hu
addigra meggyógyuok de nem tok másra gondoln sztem tuti h tüdőgyulladás mikor köhögök fáj a hátam meg a bordáim környékén asszem mától csak hagymát fogok zabálni
multhetet végignyomtuk
ezt a hetet bringázással indítottuk
ma nemtudom még hogy mi lesz,konditerem,bringa,vagy futkározás...de szerintem mindjárt kiderül
motorozás meg csak később lesz..lehet hogy csak jövő hónapban...
Én is vagyok így néha az enyémmel... amikor rámjön szépen minden porcikáját átmoson meg minden és akkor másnap jó idő van ... ehhhhhj ki kellene menni motorozni akkor meg full sár meg minden na akkor megy el mindig a kedvem h nem volt érdemes lemosni
már annyira finomítgatom, hogy nem lesz szívem összesarazni...
Lehet át kéne térnem SM átépítésre, tunningra?
Végülis 1-2 ember gépét simán fel tudnám turbózni....
jah végülis érthető...
az nagyobb kár lett volna ha összetöröd mint az a 2000 ft különbség...
amúgy nagyon kiváncsi leszek a gépredre....
néha elgondolkozok rajt h mien penge lessz az új idomokkal meg ien apróbb csecse becsékkel
kis tatyó 6500....kézvédő 12000...nem volt kedvem faszolni...Skyro is adott egy címet, de mire megjön,addig már elmentem motorozni.Ha meg ott letöröm a fékkart, kissé ideges lennék...nem kis dolog volt CR Ajp munkahengert KTM fékkarral összehozni....na meg a kontakt 9000 ft körül adná..+post költs.
Így most 2000 Ft-al több, leszarom
Kivételesen jó állapotban lévő motor. Hét üzemórával ezelőtt cserélt alkatrészek : első engéscsillapító szimering + lengéscsillapító olaj, féktárcsák ( braking ), fékbetétek, fém első fékcső ( pivot works ), bowdenek ( wenhill ), kormány ( Fatbar ), kormány magasító, dugattyú ( alapméret, henger NiCaSi -l os, gyári alap méretű ), motorolaj ( Motorex Cross Power 4T, kétszer volt cserélve 7 üzemóra alatt ), lánkerekek ( Renthal ), lánc ( Regina ), gumi levegőcsatorna a karbi és a henger közt, légszűrőház tömítés, himba csapágyak, idomszett, HGS teljes kipufogó rendszer - rövid tompítóval, ülléshuzat, matricaszett ( Blackbird ), kuplung és fékkar ( visszahajlós ASV ), kormány markolat, kormány szivacs ( Reikon ), tanksapka, első lengéscsillapító légtelenítő, gumi a rezonátor és a tompító összeillesztésénél, verseny hűtőfolyadék, DOT5 -ös fékfolyadék, új gumik ( Bridgestone ) és még sok más. Amit adok hozzá : eredeti idom szett, eredeti üllés huzat, eredeti kormány, eredeti kuplung és fékkar, rengeteg tömítés ( én is úgy kaptam, a dugó cserén kívül nem volt bontva a blokk ), eredeti kupufogó, 2db tertalék hátsó lengéscsillapító ruggó ( a legpuhább + gyári keménységű ), új Wössner dugattyú, idom tartó csavarok + alátétek, tartalék fékbetétek, tartalék levegőszűrő, Piwot Works lengővilla felújító szett, tartalék Iridium gyertya, Motorex Cross Power 2T -keverék olaj, Ipone Racing 2T -oktánszám növelő, angolnyelvű eredeti Honda Service Manual ( szerelési és karbantartási könyv ) és még sok más. A motor csak hobbi célra volt használva. Nálam pályát nem látott. Hibátlan, szinte szalon állapotban. Csak igényes, gondos gazdának....... Csere : csak fekete 2005-2006 évj. Suzuki DR-Z400SM -értékeggyeztetéssel, hasonló állapotban. Okt.20 - Nov.1. -ig külföldön leszek, ez idő alatt csak mailekre tudok válaszolni. Kérésre tudok még képet küldeni. MSN : ecom kukac freemail pont hu