Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez jo a KTM-re?
nem körül nézni kell...hanem megbontani a 620as blokkot
k0rul nezek,de nem igerek semmit....
egy hete szakad az eso,a mocim nincs itt de lenne mivel veretni egy kicsit,csak szandekosan nem akarok egy tudogyuszit begyujteni!....persze a vallam se jo ,jobban faj mind amikor eltortem!
most adtam el a digitális km órát 7ért... Atis,nekem szerezzél olyan geci vezérműláncvezető ezre ftos baszást ami 3hete nem jön meg,és azért nem dübörög az sxcm


amúgy hogy vagy atis ... jó idő van arrafelé ? motorod ott van ?
en uzleti csavargasba vagyok eppen
ok,jobb ha bontott a cucc
semmi különös
fogunk menni Egomba veterán autó kiállításra
veled miújság?
jó de úgy értve, hogy strapabíróbb szarabb vagy ilyenek
Szerinted?
megkérdem mi van
hát az , hogy egy bowden van vagy kettő
szewa Skyro,mizujs?
hali
Ami kellene meg az LC 4-hez:99-es evj.:brembo feknyereg es atalakito 320-as tarcsahoz,
szivato kar,
mikhuni schubertu K 51,
km kijelzo,
LC 4 2002 EVJ-HOZ: KM/O spiral!
Mi a különbség az egyszálú bowden és a dupla között?
hol a ktmes zokni?
tegnap levették vazze ...és már cipőbe vagyok.,...csak még menni nem tudok vele...

ja és kiderült , hogy még pár helyen el volt törve ..még az ujjaim is
na mi van már? nincs spirálom már csak kuplung bowden van..
igen , enduro volt,csak a faszi tul mely novesu es atalakitottak szuperlotyonak!
amúgy ez az lc4 eredetileg enduró volt ? amihez a bowden kell
elore is kosz..
körülnézek