a hengert azt csak kívülről csiszolgasd...belülről vagy nikasilozod 70.000-ért vagy perselyezed 30.000-ért
+ mindkét esetben kb. 25-30 a dugattyú
azonkívül még a powerszelepedből hiányzik a power ......az lesz még valami.... vagy nem lehet szerezni vagy drága......lehet mindkettő ha az időt nem fogod sajnálni rá akkor a pénzt fogod!
Jaja nem az a lényeg nekem h a felfogatás passzoljon hanem az h a csonk rendesen rámennyen a hengerre a felfogatásokat co val faszánn átt lehet csipni és meg sem látszik szinte!
és olyan lehetséges h nem megy vele úgy mint ami most rajt van?
ma szedtem szét...
kell egy dugó + henger csiszolgatás..az új idomszett már jön hozzá...
lánckerék+lánc....nagyjából ennyi...
De lesz egy 58 pacis, ütős gépem.
Egyébként dugó annyira kivolt hogy rá volt égve a gyűrű...és még ennek ellenére is ment, mint az állat!
+ mindkét esetben kb. 25-30 a dugattyú
azonkívül még a powerszelepedből hiányzik a power ......az lesz még valami.... vagy nem lehet szerezni vagy drága......lehet mindkettő
ha az időt nem fogod sajnálni rá akkor a pénzt fogod!
és olyan lehetséges h nem megy vele úgy mint ami most rajt van?
Láttam ma Mikit
Ha stimmel rá, még nem 100%, hogy használható!
kell egy dugó + henger csiszolgatás..az új idomszett már jön hozzá...
lánckerék+lánc....nagyjából ennyi...
De lesz egy 58 pacis, ütős gépem.
Egyébként dugó annyira kivolt hogy rá volt égve a gyűrű...és még ennek ellenére is ment, mint az állat!
mi van akkor ha gas gas alkatrészt raksz bele?
lesz egy Gázos KTM?
Aszongya: hmmmmm egy 400-as lc4...oké, 4 kiló felsál...mardhat?
kösszi
egyébként a rendszámra voltam kiváncsi hogy mikor kapom meg
olyan kérdésem lenne h a KTM EXC 250 es rezója jó a cr 250re?
mert ránézésre ugyan olyan!