Heló! Nem azért hogy beleszóljak de nekem 10-12 között eszik a 300-asom.... a 7-8liter egész jó....az SC meg ne hasonlítsuk már össze egy 300 assal.....
má ne haragudj, de ki a f@szomat érdekli hogy 97-ben ezzel a szarral mentek a vb-n, könyörgöm, 2008 van...
De legyen igazad, egye kutya, kiba jó motor ez a KTM SC, mindenki csak ilyennel menjen, mert elmegy 70e km-ert felújítás nélkül, univerzális, occó az alkatrész, nem is eszik, szinte termeli a benzint és nem utolsó sorban 97-ben ezzel nyerték a VB-t...!
Akkor elmondom még egyszer: 1997-ben ilyen motorral enduro-VB-t nyertek! Szerinted a KTM-nél annyira hülyék hogy túramotorral indítják a gyári versenyzőket egy világbajnokságon
Meg erre a márkára sokmindent lehet mondani de hogy félrevezető neveket adnának a modelljeiknek az nem...és az SC rövidítés az annyit tesz hogy SuperCompetition...amíg ki nem jöttek a 4T EXC-modellek, addig ez volt a KTM versenymotorja a 4T enduro kategóriákban (supermotoban meg még jópár évvel utána is, egészen 2003-ig LC4-blokkos vasakkal küldte VDB meg a többiek).
Ragozzam még?
pont ez az Dani, ne hasonlítsd össze egy versenyenduróval, főleg ne fenntartási költséget tekintve... a Tied egy túramotor,egyébként biztos jó motor és ahogy írtad "univerzális".. Az EC 300 meg egy versenymotor...ennyi.
Nyilván nem mind a 70e-t hard terepen tette meg a motor - pont ez a nagyszerű benne, ha kell akkor egy elég kemény endurogép (csak legyen aki megüli ) de ha az kell, akkor egy remek túramotor is (ez volt egyébként a legfőbb ok ami miatt megvettem - nekem ez az egyetlen önálló közlekedési eszközöm, muszáj univerzálisnak lennie).
Amúgy az első tulaj indult vele endurokrossz versenyen, meg én is mentem vele a dabasi amatőr versenyen + a KTM-Fesztiválon az enduroversenyen, szóval szerintem egyáltalán nem annyira reménytelen ezzel a terepezés... no meg ha Tiainen 97-ben enduro VB-t tudott nyerni egy SC-vel akkor nem biztos hogy esetünkben a motor a szűk keresztmetszet ...a 13x kg meg az E-s DRZ súlya, ami azért - bármennyire lenézik is egyesek - elég komoly dolgokra képes (lásd taki barátom oldalát: http://www.enduro.extra.hu/for...)...
Amúgy (kivételesen) nem a márká(k)ról volt szó...asszem...
De az biztos hogy az egésznek a Jani az oka, mert aszonta hogy az EC300 8-9 l-es fogyasztása az milyen kevés
Azt csak szeretnéd ha a gyikod supercompetition lenne!
De legyen igazad, egye kutya, kiba jó motor ez a KTM SC, mindenki csak ilyennel menjen, mert elmegy 70e km-ert felújítás nélkül, univerzális, occó az alkatrész, nem is eszik, szinte termeli a benzint és nem utolsó sorban 97-ben ezzel nyerték a VB-t...!
KTM, Gas Gas, TM, Suzuki...nem mind1? A lényeg hogy szeretjük őket, és közös a szenvedély.
Vagy nem? SuperCompetition fszm:D
KÖsz Döme:)
Meg erre a márkára sokmindent lehet mondani de hogy félrevezető neveket adnának a modelljeiknek az nem...és az SC rövidítés az annyit tesz hogy SuperCompetition...amíg ki nem jöttek a 4T EXC-modellek, addig ez volt a KTM versenymotorja a 4T enduro kategóriákban (supermotoban meg még jópár évvel utána is, egészen 2003-ig LC4-blokkos vasakkal küldte VDB meg a többiek).
Ragozzam még?
Szevasztok!
Amúgy az első tulaj indult vele endurokrossz versenyen, meg én is mentem vele a dabasi amatőr versenyen + a KTM-Fesztiválon az enduroversenyen, szóval szerintem egyáltalán nem annyira reménytelen ezzel a terepezés... no meg ha Tiainen 97-ben enduro VB-t tudott nyerni egy SC-vel akkor nem biztos hogy esetünkben a motor a szűk keresztmetszet ...a 13x kg meg az E-s DRZ súlya, ami azért - bármennyire lenézik is egyesek - elég komoly dolgokra képes (lásd taki barátom oldalát: http://www.enduro.extra.hu/for...)...