Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali
csak a kawa
Heló! Nem azért hogy beleszóljak de nekem 10-12 között eszik a 300-asom.... a 7-8liter egész jó....az SC meg ne hasonlítsuk már össze egy 300 assal.....
Wazz, egy post-al 3 embernek is beszólni...tudok én ha akarok!
Nem, ImI jáccik nehéz felfogásút...én meg próbáltam felvilágosítani, de úgy látszik hiába...

Amúgy (kivételesen) nem a márká(k)ról volt szó...asszem...

De az biztos hogy az egésznek a Jani az oka, mert aszonta hogy az EC300 8-9 l-es fogyasztása az milyen kevés

Azt csak szeretnéd ha a gyikod supercompetition lenne!
asszem kár itt reagálni bármire is... tisztára, mint a politika...egyik kutya, másik eb...
má ne haragudj, de ki a f@szomat érdekli hogy 97-ben ezzel a szarral mentek a vb-n, könyörgöm, 2008 van...

De legyen igazad, egye kutya, kiba jó motor ez a KTM SC, mindenki csak ilyennel menjen, mert elmegy 70e km-ert felújítás nélkül, univerzális, occó az alkatrész, nem is eszik, szinte termeli a benzint és nem utolsó sorban 97-ben ezzel nyerték a VB-t...!
Most mi van?:) Olyat játszotok h kinek nagyobb?:D:D:D

KTM, Gas Gas, TM, Suzuki...nem mind1? A lényeg hogy szeretjük őket, és közös a szenvedély.

Vagy nem? SuperCompetition fszm:D
I"m home. Új olaj, feszes lánc, minden patent. A kis drágám csak úgy énekelt hazafelé. Aszem most megyek is és megcsontozom kicsit a városban.


KÖsz Döme:)
Akkor elmondom még egyszer: 1997-ben ilyen motorral enduro-VB-t nyertek! Szerinted a KTM-nél annyira hülyék hogy túramotorral indítják a gyári versenyzőket egy világbajnokságon
Meg erre a márkára sokmindent lehet mondani de hogy félrevezető neveket adnának a modelljeiknek az nem...és az SC rövidítés az annyit tesz hogy SuperCompetition...amíg ki nem jöttek a 4T EXC-modellek, addig ez volt a KTM versenymotorja a 4T enduro kategóriákban (supermotoban meg még jópár évvel utána is, egészen 2003-ig LC4-blokkos vasakkal küldte VDB meg a többiek).
Ragozzam még?
Kicsit jobb idő lesz és már át is pakolom a slicket és irány Gyöngyös
Az EC 300 meg egy versenymotor...ennyi. És ezért szeretjük! ! !
Szevasztok!
pont ez az Dani, ne hasonlítsd össze egy versenyenduróval, főleg ne fenntartási költséget tekintve... a Tied egy túramotor,egyébként biztos jó motor és ahogy írtad "univerzális".. Az EC 300 meg egy versenymotor...ennyi.
Nyilván nem mind a 70e-t hard terepen tette meg a motor - pont ez a nagyszerű benne, ha kell akkor egy elég kemény endurogép (csak legyen aki megüli ) de ha az kell, akkor egy remek túramotor is (ez volt egyébként a legfőbb ok ami miatt megvettem - nekem ez az egyetlen önálló közlekedési eszközöm, muszáj univerzálisnak lennie).
Amúgy az első tulaj indult vele endurokrossz versenyen, meg én is mentem vele a dabasi amatőr versenyen + a KTM-Fesztiválon az enduroversenyen, szóval szerintem egyáltalán nem annyira reménytelen ezzel a terepezés... no meg ha Tiainen 97-ben enduro VB-t tudott nyerni egy SC-vel akkor nem biztos hogy esetünkben a motor a szűk keresztmetszet ...a 13x kg meg az E-s DRZ súlya, ami azért - bármennyire lenézik is egyesek - elég komoly dolgokra képes (lásd taki barátom oldalát: http://www.enduro.extra.hu/for...)...
deha mondom mindeggyikböl kell egy,,
De h ha egyet választanád melyiket választanád..?
minek vegyem, nekem már mindeggyikböl van a garázsban egy,,,
megyek is kicsit karbantartom a flottát.,,, hogy birják a hömbölödést,
Az lenne a legjobb, de arra már aztán bőven nincsen "keret"! Te melyiket vennéd?Szavazzatok pls!
semmi baj,, akkor mindeggyikböl kell venni eggyet,
ja, aki már 500 méter után hömbölög vele...
De olyan jó az összes! (trial, cross, enduro...)!
na ja az a kép akkor készült, amikor megvettem 200-km-rel...